Autounfall wer zahlt?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: Autounfall wer zahlt?

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben:isch ebbe scho krass, dass das überhaupt passiert. bruched d kantön das geld unbedingt. ich lueg eifach, dassi die 480chf dur stürtricks wieder innehole tuen. selber schuld, kanton zürich.
stüürtricks :lol:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:und sogar bi dashcams isch die rächtlechi würdigung fraglech.
es isch also nid sicher, dass es als bewiesmittel zueglah isch.
je nach schwäri vom sachverhalt... (gem. ASTRA)
Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?

Han mir i dem Jahr paarmal überleid, en Cam z installiere. Hauptsächlich wäge Fuessgänger wo id Strass useseckled a völlig unüberschaubare Ort. Han paar mal müesse Vollbrämesene mache, well d Fuessgänger kei Sekunde lueged. Han zum Glück nie eine verwütscht, aber isch sehr oft haarscharf gsi. Hüpfeds eifach zwüsche parkierenede Autos womer nüt gsehd eifach uf d Hauptstrass use, wo de Verkehr mit "50" flüsst. Death Wish? Und wenn denn so eine ufladsch, isch ja klar wer Tschuld isch.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Buccaneer hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:und sogar bi dashcams isch die rächtlechi würdigung fraglech.
es isch also nid sicher, dass es als bewiesmittel zueglah isch.
je nach schwäri vom sachverhalt... (gem. ASTRA)
Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?

Han mir i dem Jahr paarmal überleid, en Cam z installiere. Hauptsächlich wäge Fuessgänger wo id Strass useseckled a völlig unüberschaubare Ort. Han paar mal müesse Vollbrämesene mache, well d Fuessgänger kei Sekunde lueged. Han zum Glück nie eine verwütscht, aber isch sehr oft haarscharf gsi. Hüpfeds eifach zwüsche parkierenede Autos womer nüt gsehd eifach uf d Hauptstrass use, wo de Verkehr mit "50" flüsst. Death Wish? Und wenn denn so eine ufladsch, isch ja klar wer Tschuld isch.
Ich würd au sofort en Cam installiere aber wie gaht das?
Alles...... alles tuehts mer weh.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben: Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?

falsch!
das isch äbe GENAU e rächtsstaat, wo verschiedni interesse abgwoge wärde.

i däm fau:
a) z'interesse vo allne unbeteiligte, wo ohni ihri iwilligung gfilmet wärde. (persönlechkeitsschutz)
b) z'interesse vo dir, e chline verchehrsunfall z'kläre
ob itz A oder B wichtiger z'gwichte isch, entscheidet dr richter vo fall zu fall...

und wie gseit: je schwärwiegender z'ereignis, desto höher d'wahrschinlechkeit, dass es verwendet werde cha...
es geit gloub primär darum, dass nid jede füdlibürger zum hobbypolizist wird und chlini delikt geit gah azeige mit sine dash-cam-filmli...

(betrifft nur dashcam movies. bi selfmade pics isch immer no z'problem, dass dr länker sini ufmerksamkeit nid am strasseverchehr/stürigi vom fahrzüg gwidmet het, was zuesätzlech strafbar isch wie gwüssi lüt hie inne erfahre hei)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:isch ebbe scho krass, dass das überhaupt passiert. bruched d kantön das geld unbedingt. ich lueg eifach, dassi die 480chf dur stürtricks wieder innehole tuen. selber schuld, kanton zürich.
stüürtricks :lol:
meh id PK zahle, damit ich vode SVA Geld für Krankekasse überchum. :groel:
Zuletzt geändert von geosnow am 15 Okt 2013 10:01, insgesamt 2-mal geändert.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

GameCollector90 hat geschrieben:wer froh um sinnvolli hilf,hett doch ou poliziste im forum oder so.
bi personeschade IMMER polizei hole :!:
:lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

s dumme isch nur, dass mich d polizei provoziert hät. wenns en normale bürger gxi wär, wär mir das ja egal, aber dass d polizei mit ABSICHT d Bürger bedrängt, isch natürlich meh als fraglich.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

scheiss bulle
:lol:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

TypeJ hat geschrieben:
GameCollector90 hat geschrieben:wer froh um sinnvolli hilf,hett doch ou poliziste im forum oder so.
bi personeschade IMMER polizei hole :!:
d'verletzige sige ersch nachträglech geltend gmacht worde...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Herr Rossi hat geschrieben:... nid provoziere lo ...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben: Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?

falsch!
das isch äbe GENAU e rächtsstaat, wo verschiedni interesse abgwoge wärde.

i däm fau:
a) z'interesse vo allne unbeteiligte, wo ohni ihri iwilligung gfilmet wärde. (persönlechkeitsschutz)
b) z'interesse vo dir, e chline verchehrsunfall z'kläre
ob itz A oder B wichtiger z'gwichte isch, entscheidet dr richter vo fall zu fall...

und wie gseit: je schwärwiegender z'ereignis, desto höher d'wahrschinlechkeit, dass es verwendet werde cha...
es geit gloub primär darum, dass nid jede füdlibürger zum hobbypolizist wird und chlini delikt geit gah azeige mit sine dash-cam-filmli...

(betrifft nur dashcam movies. bi selfmade pics isch immer no z'problem, dass dr länker sini ufmerksamkeit nid am strasseverchehr/stürigi vom fahrzüg gwidmet het, was zuesätzlech strafbar isch wie gwüssi lüt hie inne erfahre hei)

Au es super Thema: Persönlichkeitsschutz. De macht natürli au Sinn. Aber was will ich den mit some Filmli astelle? Ich fahre durs Dorf und jensti Grinde sind druff. Ich wirde das Filmli ja nidemal aluege usser es gumpt mir eine vor de Chare.
Isch es bi Bilder/Film etc. nid defall das mer muess, wenn mer dick im Bild isch, muess d Iverständnis gäh, aber wenn mer irgendwo im Hintergrund isch, demit muess läbe? Heisst, wenn en Chines mich wott fetle muess er frage, wenn er wott d Kappelbrügg fotografiere und ich lauf grad durff ume, isch das egal, well i demit mues rächne. Wär bi de Dash Cam öppe s gliche, da ich niemmer und nüt explizit filme sondern nume mini Fahrbahn... Naja wie au immer.

Naja das mal dahnigestellt:
Ich han en Dash Cam. Eine gumpt mir uf s Auto well er will Versicherig abzocke. Denn seid s hohe Gericht: Lose sie, sie hend es Video wo 100%ig bewisst, dass sie s Opfer sind und eine mit voller Absicht ihne vor s Auto gumped um d Versicherig zund sie abszocke. Leider isches "nur" en chline Verkehrsunfall und im Hintergrund sind no de Sepp und de Toni druffe wo gad usem Kaffe laufed. Darum wird ihres Bewismittel nid anerkennt... Das heisst sie sind schuldig und hend en Passant agfahre. Sie dörfed jetzt für de Rest vo ihrem Läbe zahle. Glückwunsch!

Ich weiss din Erklärigsversuch z schätze, aber chasch mir viellicht chli besser erkläre Jones? Mir lüchted das nid i. Personeschutz und so findi ja au wichtig. Aber es git halt immer meh Fäll wo ich das Wort Täterschutz fast geeigneter finde als Personeschutz.
Am beste so Cams gad obligatrisch mache, aber nur d Exekutive chan druff zuegriffe. Heisst ich han en Kamera, chan aber nid leuge was druff isch. Passiert en Unfall, chan de zuesteindigi Bolizischt/Beamta s Material sichte... super wärs.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Kameras überall, Bank, Bahnhof, Museum.... Woni no im Verchershuus gschaffet ha hemmer dank de Kameras e Dieb überführt. D Polizei isch no im Serverruum inne gschtande und hed gwitzlet. Jones, hemmer das dörfe wil s Verchershuus e Institution isch oder wil d Polizischte e gute Tag gha hend?

Geo, zeig de Tubelw doch eifach ah.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben: Ich weiss din Erklärigsversuch z schätze, aber chasch mir viellicht chli besser erkläre Jones? Mir lüchted das nid i. Personeschutz und so findi ja au wichtig. Aber es git halt immer meh Fäll wo ich das Wort Täterschutz fast geeigneter finde als Personeschutz.
Am beste so Cams gad obligatrisch mache, aber nur d Exekutive chan druff zuegriffe. Heisst ich han en Kamera, chan aber nid leuge was druff isch. Passiert en Unfall, chan de zuesteindigi Bolizischt/Beamta s Material sichte... super wärs.
nid jede würd das guet finde gloubi wenn jedes fahrzüg mitere cam bestückt isch. vo wäge überwachigsstaat! ;)
i stimme dir zue. bi glicher meinig dass dr persönlechkeitsschutz wohl oftmals ZU sehr gwichtet wirde. äbe, situationsbezoge. aber lueg was google (maps) füre ufwand MUESS betriebe wäge däm... ;)
i ha nur gseit, dass das dr richter würdi entscheide. i dim bispiel würds sicher anerkennt wärde dänki wiu da geits ja um viu. ;)

mir isches drum gange z'abwägig vo rächtsgüeter z'erkläre:
eifachers bispiel: du (privati person) haltisch e ladedieb ime cheller zrügg, wo für 50 rape e chätschgummi gstohle het. denn, paar stunde später rüefsch d'polizei.
da wär DIS Vergehe (freiheitsberoubig) witus schlimmer als e mini-diebstahl...

darum wird vor gricht immer d'abwägig gmacht i so fäll... ;)
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Kameras überall, Bank, Bahnhof, Museum.... Woni no im Verchershuus gschaffet ha hemmer dank de Kameras e Dieb überführt. D Polizei isch no im Serverruum inne gschtande und hed gwitzlet. Jones, hemmer das dörfe wil s Verchershuus e Institution isch oder wil d Polizischte e gute Tag gha hend?

wenn du als museum dis eigete gebäude filmsch, isch das äbe nid z'gliche wie wenn du im öffentleche rum tuesch filme... ;)

edit: zudem isches ja nid am polizist z'entscheide, ob das vor gricht verwärtet wird. er wirds sicherstelle aber entscheide tuet öpär anders... gwaltetrennig und so... ;)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Herr Rossi hat geschrieben:Kameras überall, Bank, Bahnhof, Museum.... Woni no im Verchershuus gschaffet ha hemmer dank de Kameras e Dieb überführt. D Polizei isch no im Serverruum inne gschtande und hed gwitzlet. Jones, hemmer das dörfe wil s Verchershuus e Institution isch oder wil d Polizischte e gute Tag gha hend?

s dumme isch, dass diä denn genau das säged, was ich scho gschilderet han. Und falls sie doch unrecht überchömmed, ziehnd diä eifach de ganz seich ane wiiteri instanz.

für mich stimmts, wenni em staat eifach kei stüre meh zahled tuen. selber schuld.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

D Kameras sind teilwiis au ufd Strass grichtet, e öffentlichi
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Btw hesch öpis am Aug?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:D Kameras sind teilwiis au ufd Strass grichtet, e öffentlichi
das wär heikel...
i ha nix meh am oug. or 4 täg glaseret worde... :vortex:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Das ISCH au heikel
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: nid jede würd das guet finde gloubi wenn jedes fahrzüg mitere cam bestückt isch. vo wäge überwachigsstaat! ;)
i stimme dir zue. bi glicher meinig dass dr persönlechkeitsschutz wohl oftmals ZU sehr gwichtet wirde. äbe, situationsbezoge. aber lueg was google (maps) füre ufwand MUESS betriebe wäge däm... ;)
i ha nur gseit, dass das dr richter würdi entscheide. i dim bispiel würds sicher anerkennt wärde dänki wiu da geits ja um viu. ;)

mir isches drum gange z'abwägig vo rächtsgüeter z'erkläre:
eifachers bispiel: du (privati person) haltisch e ladedieb ime cheller zrügg, wo für 50 rape e chätschgummi gstohle het. denn, paar stunde später rüefsch d'polizei.
da wär DIS Vergehe (freiheitsberoubig) witus schlimmer als e mini-diebstahl...

darum wird vor gricht immer d'abwägig gmacht i so fäll... ;)
Sehr güt, das gsehn i öppe glich. Merci für d Diskussion und Erklärig. :-D
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

gärn gscheh... ;)
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Jones hat geschrieben:gärn gscheh... ;)
weisch welle smiley verwendisch du viel viel viel viel z 'oft?

richtig, dä zwinker-smiley.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Herr Rossi hat geschrieben:Btw hesch öpis am Aug?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Skeletor hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:gärn gscheh... ;)
weisch welle smiley verwendisch du viel viel viel viel z 'oft?

richtig, dä zwinker-smiley.
ha dänkt i tüe die viele usrufzeiche ersetze und schwups, dr nächscht wo sich ufregt ! ;)

:groel:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

ufrege?