stüürtricksgeosnow hat geschrieben:isch ebbe scho krass, dass das überhaupt passiert. bruched d kantön das geld unbedingt. ich lueg eifach, dassi die 480chf dur stürtricks wieder innehole tuen. selber schuld, kanton zürich.

Moderator: Avenger
stüürtricksgeosnow hat geschrieben:isch ebbe scho krass, dass das überhaupt passiert. bruched d kantön das geld unbedingt. ich lueg eifach, dassi die 480chf dur stürtricks wieder innehole tuen. selber schuld, kanton zürich.
Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?Jones hat geschrieben:und sogar bi dashcams isch die rächtlechi würdigung fraglech.
es isch also nid sicher, dass es als bewiesmittel zueglah isch.
je nach schwäri vom sachverhalt... (gem. ASTRA)
Ich würd au sofort en Cam installiere aber wie gaht das?Buccaneer hat geschrieben:Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?Jones hat geschrieben:und sogar bi dashcams isch die rächtlechi würdigung fraglech.
es isch also nid sicher, dass es als bewiesmittel zueglah isch.
je nach schwäri vom sachverhalt... (gem. ASTRA)
Han mir i dem Jahr paarmal überleid, en Cam z installiere. Hauptsächlich wäge Fuessgänger wo id Strass useseckled a völlig unüberschaubare Ort. Han paar mal müesse Vollbrämesene mache, well d Fuessgänger kei Sekunde lueged. Han zum Glück nie eine verwütscht, aber isch sehr oft haarscharf gsi. Hüpfeds eifach zwüsche parkierenede Autos womer nüt gsehd eifach uf d Hauptstrass use, wo de Verkehr mit "50" flüsst. Death Wish? Und wenn denn so eine ufladsch, isch ja klar wer Tschuld isch.
Buccaneer hat geschrieben: Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?
meh id PK zahle, damit ich vode SVA Geld für Krankekasse überchum.Skeletor hat geschrieben:stüürtricksgeosnow hat geschrieben:isch ebbe scho krass, dass das überhaupt passiert. bruched d kantön das geld unbedingt. ich lueg eifach, dassi die 480chf dur stürtricks wieder innehole tuen. selber schuld, kanton zürich.
bi personeschade IMMER polizei holeGameCollector90 hat geschrieben:wer froh um sinnvolli hilf,hett doch ou poliziste im forum oder so.
d'verletzige sige ersch nachträglech geltend gmacht worde...TypeJ hat geschrieben:bi personeschade IMMER polizei holeGameCollector90 hat geschrieben:wer froh um sinnvolli hilf,hett doch ou poliziste im forum oder so.
Herr Rossi hat geschrieben:... nid provoziere lo ...
Jones hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben: Findi äbe lustig. Hesches ufgno und d Sachlag isch völlig klar, 100%ig klar! Und de heissts: Wird als Beweismittel nicht zugelassen. Aber sorry, han en eidütige Bewis, aber er isch nid zueglah? Hallo Rächtsstaat?
falsch!
das isch äbe GENAU e rächtsstaat, wo verschiedni interesse abgwoge wärde.
i däm fau:
a) z'interesse vo allne unbeteiligte, wo ohni ihri iwilligung gfilmet wärde. (persönlechkeitsschutz)
b) z'interesse vo dir, e chline verchehrsunfall z'kläre
ob itz A oder B wichtiger z'gwichte isch, entscheidet dr richter vo fall zu fall...
und wie gseit: je schwärwiegender z'ereignis, desto höher d'wahrschinlechkeit, dass es verwendet werde cha...
es geit gloub primär darum, dass nid jede füdlibürger zum hobbypolizist wird und chlini delikt geit gah azeige mit sine dash-cam-filmli...
(betrifft nur dashcam movies. bi selfmade pics isch immer no z'problem, dass dr länker sini ufmerksamkeit nid am strasseverchehr/stürigi vom fahrzüg gwidmet het, was zuesätzlech strafbar isch wie gwüssi lüt hie inne erfahre hei)
nid jede würd das guet finde gloubi wenn jedes fahrzüg mitere cam bestückt isch. vo wäge überwachigsstaat!Buccaneer hat geschrieben: Ich weiss din Erklärigsversuch z schätze, aber chasch mir viellicht chli besser erkläre Jones? Mir lüchted das nid i. Personeschutz und so findi ja au wichtig. Aber es git halt immer meh Fäll wo ich das Wort Täterschutz fast geeigneter finde als Personeschutz.
Am beste so Cams gad obligatrisch mache, aber nur d Exekutive chan druff zuegriffe. Heisst ich han en Kamera, chan aber nid leuge was druff isch. Passiert en Unfall, chan de zuesteindigi Bolizischt/Beamta s Material sichte... super wärs.
Herr Rossi hat geschrieben:Kameras überall, Bank, Bahnhof, Museum.... Woni no im Verchershuus gschaffet ha hemmer dank de Kameras e Dieb überführt. D Polizei isch no im Serverruum inne gschtande und hed gwitzlet. Jones, hemmer das dörfe wil s Verchershuus e Institution isch oder wil d Polizischte e gute Tag gha hend?
Geo, zeig de Tubelw doch eifach ah.
s dumme isch, dass diä denn genau das säged, was ich scho gschilderet han. Und falls sie doch unrecht überchömmed, ziehnd diä eifach de ganz seich ane wiiteri instanz.Herr Rossi hat geschrieben:Kameras überall, Bank, Bahnhof, Museum.... Woni no im Verchershuus gschaffet ha hemmer dank de Kameras e Dieb überführt. D Polizei isch no im Serverruum inne gschtande und hed gwitzlet. Jones, hemmer das dörfe wil s Verchershuus e Institution isch oder wil d Polizischte e gute Tag gha hend?
Geo, zeig de Tubelw doch eifach ah.
das wär heikel...Herr Rossi hat geschrieben:D Kameras sind teilwiis au ufd Strass grichtet, e öffentlichi
Sehr güt, das gsehn i öppe glich. Merci für d Diskussion und Erklärig.Jones hat geschrieben: nid jede würd das guet finde gloubi wenn jedes fahrzüg mitere cam bestückt isch. vo wäge überwachigsstaat!
i stimme dir zue. bi glicher meinig dass dr persönlechkeitsschutz wohl oftmals ZU sehr gwichtet wirde. äbe, situationsbezoge. aber lueg was google (maps) füre ufwand MUESS betriebe wäge däm...
i ha nur gseit, dass das dr richter würdi entscheide. i dim bispiel würds sicher anerkennt wärde dänki wiu da geits ja um viu.
mir isches drum gange z'abwägig vo rächtsgüeter z'erkläre:
eifachers bispiel: du (privati person) haltisch e ladedieb ime cheller zrügg, wo für 50 rape e chätschgummi gstohle het. denn, paar stunde später rüefsch d'polizei.
da wär DIS Vergehe (freiheitsberoubig) witus schlimmer als e mini-diebstahl...
darum wird vor gricht immer d'abwägig gmacht i so fäll...
weisch welle smiley verwendisch du viel viel viel viel z 'oft?Jones hat geschrieben:gärn gscheh...
Herr Rossi hat geschrieben:Btw hesch öpis am Aug?
ha dänkt i tüe die viele usrufzeiche ersetze und schwups, dr nächscht wo sich ufregt !Skeletor hat geschrieben:weisch welle smiley verwendisch du viel viel viel viel z 'oft?Jones hat geschrieben:gärn gscheh...
richtig, dä zwinker-smiley.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste