fukin youtube google plus bullshit

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: fukin youtube google plus bullshit

Beitrag von Uriel »

Da wer no dr Link zum alte topic
Klick
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Uriel hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:ich kann jetzt gar keine videos mehr kommentieren, weil ich immer dem google-plus-bullshit zustimmen soll. kann man das irgendwie umgehen?
So wiit ich weiss: nei. Em Kolleg isch grad dr Account gsperrt worde, wo er letschti es selber produzierts Video under sim Bandname veröffentlicht het; er het d Wahl gha, zwüsched Name aagee, oder Account sperri.

Im alte Forum hend mer scho drüber gredet gha; d Google Strategie isch scho sit ca. 1 Jahr bekannt: alles söll Google + werde. Au ds Suechi.
Nüd nur hets enormi Vorteil, was d Qualität vo de Nutzerdate aagaht (und Qualität vo dene = Börsewert vo Google), sondern schützt Google au vor Allerlei Gsetz: stell dr vor du bisch Facebook und willsch Google an Chrage, will sie en Wettbewerbsvorteil us eim Bereich (Suechi) knallhert für anderi Bereich (Social Networks, email etc.) uusnutzed? Viel Spass wenn google sich uf d Linie setzt: "mir hend nur 1 Produkt, G+ und fertig. Du chasch en Wettbewerbsvorteil vo eim Gschäftsbereich nüd in en andere transferiere und drfür bestraft werde, wenn nur 1 Produkt hesch.

Ah ja: es wird immer besser: in Android 4.4, Kitkat, isch dr Standardlauncher ersetzt dur d Google Suechi. Weisch no, wo all Facebook belacht hend, wege Facebook Home? Dass jede Programmlaunch und jedes SMS direkt an Facebook gmeldet wird? Genau das lauft jetzt standardmässig über Google. Und statt SMS, wennds dr jetzt eifach d Google Hangouts Dienscht is gsicht drucke.
Wenns di interessiert gits 2 Arstechnica Artikel zum Thema. Vor allem au eis, wo das dumme *Aber aber opensource!" Gerede als das erkennt, was es scho immer gsi isch: dummes Marketingblabla. Google isch genau det opensource, wo sie vertraglich derzue zwunge werded: du chasch ken linux kernel verwende, und d quelle nüd offelegge. Wenn sowas öpperem aarechnisch? denn müestisch aafange jedem Autofahrer endi monet es schöggeli hei ds schicke, wenn er i de letschte 30 Täg ke buess becho het.

Und für all die wo jetzt hindefüre chömed mit "aber apple au blabla". Apple macht ihre Stutz über d Hardwaremarge und garantiert nüd über d Nutzerdate. Sie sind det dure komplett transparent. Die wüssed, weli Apps me chauft und dini Adresse und KK nummere (shocker, jede shop weiss das). Was sie aber no nie gmacht hend, isch per Cookies no go nacheluege, wo genau dass du herchunsch und uf weli siite du wiitersurfsch etc. etc.

Microsoft isch bisher eigentlich au no heilig gsi, was chundedate anbelangt. abr sit 2 Jahr regiert dete au Satan persönlich. Das chasch im Detail uf de entsprechende Blogs nachelese und isch da inne bim Thema Xbox One au scho durediskutiert worde.

Sidenote:
Ich bi selber nüd grad Mr. Dateschutz. Au ich han en gmail account. Für mich isch das damals en simple deal gsi: ich lass google date sammle, derfür hani e 5gb IMAP Mailbox. Das aber jetzt jedem, wo mir es email schriibt, au ds mail glese wird, find ich biispilswiis scho nüm ok; der wo mir schriibt "verlürt" d Privatsphäre, ohni das ihm en Vorteil drus erwachst. Und genau us sertige gründ graatet google immer mal wieder vor dr europäisch und amerikanisch grichtshof.
Horror :(

Sehr aufschlussreich.

Schade, ich hatte mich so an mein Nexus 4 gewöhnt, dann muss ich's wohl irgendwann in die Tonne rühren.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 16 Nov 2013 10:32, insgesamt 3-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

kartoffel, gibs mier. mini fründin chönnt eis bruche.

und viel spass mit em iphone und de achso korrekte öpfel.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Na ja, ich werde dann wohl versuchen, das Update zu unterbinden und das Gerät mit ner alten Android-Version weiterzunutzen (ist das problemlos möglich?). Aber das nächste Handy wird dann wohl kein Android.

Welche nutzerfreundlichen/datenschutzfreundlichen Handybetriebssysteme gibt es denn?
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 16 Nov 2013 10:49, insgesamt 2-mal geändert.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

:lol:
himmel. ich glaub das gar nöd.

verchauf mir dis nexus 4 bitte. und chauf es ms oder iphone.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Google hat seine Unternehmensphilosophie offenbar in "be evil" abgeändert.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Oder ich zertrümmere das Nexus 4 vor laufender Kamera und lade das Video bei Youtube hoch. :idea:

Hochladen kann ich offenbar ja noch, nur nicht kommentieren. :lol:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

he pimmel, wieso ignoriersch mich. verchauf mir dis nexus 4.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

ich brauchs ja noch ;)

wenn die update-vermeidung/google+-vermeidung klappt, vermutlich sogar noch einige jahre lang.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

wieso? google isch bös und gseht alles. verchaufs und chauf äs MS oder Apple telefon.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

die sehn auch alles. ich hätte lieber ein handy ohne eingebaute datenausschlachtung, daher auch meine frage nach alternativen ;)

da ich das nexus 4 erst vor knapp einem jahr gekauft habe, werde ichs noch mindestens einige jahre lang benutzen.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 16 Nov 2013 10:55, insgesamt 1-mal geändert.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

lol
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

oh, vielleicht wird mein nächstes handy-os ja ein linux :)

http://www.teltarif.de/handy/betriebssy ... hones.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.chip.de/news/Ubuntu-Touch-in ... 05730.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

pass aber uf dilluminati uf.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Schon klar. In deinen Augen hat Snowden sich vermutlich auch alles selbst ausgedacht.

Immer schön weitermachen. Hier gibt's nichts zu sehen.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:ich kann jetzt gar keine videos mehr kommentieren, weil ich immer dem google-plus-bullshit zustimmen soll. kann man das irgendwie umgehen?
So wiit ich weiss: nei. Em Kolleg isch grad dr Account gsperrt worde, wo er letschti es selber produzierts Video under sim Bandname veröffentlicht het; er het d Wahl gha, zwüsched Name aagee, oder Account sperri.

Im alte Forum hend mer scho drüber gredet gha; d Google Strategie isch scho sit ca. 1 Jahr bekannt: alles söll Google + werde. Au ds Suechi.
Nüd nur hets enormi Vorteil, was d Qualität vo de Nutzerdate aagaht (und Qualität vo dene = Börsewert vo Google), sondern schützt Google au vor Allerlei Gsetz: stell dr vor du bisch Facebook und willsch Google an Chrage, will sie en Wettbewerbsvorteil us eim Bereich (Suechi) knallhert für anderi Bereich (Social Networks, email etc.) uusnutzed? Viel Spass wenn google sich uf d Linie setzt: "mir hend nur 1 Produkt, G+ und fertig. Du chasch en Wettbewerbsvorteil vo eim Gschäftsbereich nüd in en andere transferiere und drfür bestraft werde, wenn nur 1 Produkt hesch.

Ah ja: es wird immer besser: in Android 4.4, Kitkat, isch dr Standardlauncher ersetzt dur d Google Suechi. Weisch no, wo all Facebook belacht hend, wege Facebook Home? Dass jede Programmlaunch und jedes SMS direkt an Facebook gmeldet wird? Genau das lauft jetzt standardmässig über Google. Und statt SMS, wennds dr jetzt eifach d Google Hangouts Dienscht is gsicht drucke.
Wenns di interessiert gits 2 Arstechnica Artikel zum Thema. Vor allem au eis, wo das dumme *Aber aber opensource!" Gerede als das erkennt, was es scho immer gsi isch: dummes Marketingblabla. Google isch genau det opensource, wo sie vertraglich derzue zwunge werded: du chasch ken linux kernel verwende, und d quelle nüd offelegge. Wenn sowas öpperem aarechnisch? denn müestisch aafange jedem Autofahrer endi monet es schöggeli hei ds schicke, wenn er i de letschte 30 Täg ke buess becho het.

Und für all die wo jetzt hindefüre chömed mit "aber apple au blabla". Apple macht ihre Stutz über d Hardwaremarge und garantiert nüd über d Nutzerdate. Sie sind det dure komplett transparent. Die wüssed, weli Apps me chauft und dini Adresse und KK nummere (shocker, jede shop weiss das). Was sie aber no nie gmacht hend, isch per Cookies no go nacheluege, wo genau dass du herchunsch und uf weli siite du wiitersurfsch etc. etc.

Microsoft isch bisher eigentlich au no heilig gsi, was chundedate anbelangt. abr sit 2 Jahr regiert dete au Satan persönlich. Das chasch im Detail uf de entsprechende Blogs nachelese und isch da inne bim Thema Xbox One au scho durediskutiert worde.

Sidenote:
Ich bi selber nüd grad Mr. Dateschutz. Au ich han en gmail account. Für mich isch das damals en simple deal gsi: ich lass google date sammle, derfür hani e 5gb IMAP Mailbox. Das aber jetzt jedem, wo mir es email schriibt, au ds mail glese wird, find ich biispilswiis scho nüm ok; der wo mir schriibt "verlürt" d Privatsphäre, ohni das ihm en Vorteil drus erwachst. Und genau us sertige gründ graatet google immer mal wieder vor dr europäisch und amerikanisch grichtshof.
http://www.emotion.de/de/page.aspx/5951 ... usprobleme" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: AW: fukin youtube google plus bullshit

Beitrag von Skeletor »

General Schaden hat geschrieben:Schon klar. In deinen Augen hat Snowden sich vermutlich auch alles selbst ausgedacht.

nö. das nöd. aber ich glaub es spielt kei rolle was für es smartphone du hesch.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: AW: fukin youtube google plus bullshit

Beitrag von Uriel »

Skeletor hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:Schon klar. In deinen Augen hat Snowden sich vermutlich auch alles selbst ausgedacht.

nö. das nöd. aber ich glaub es spielt kei rolle was für es smartphone du hesch.
Das stimmt nüd, und wer sich informiert, weiss das au. Die «Ah, letschlich Hans we Heiri Mentalität» gsehsch überall det uftauche, wenn d Medie unsuuber arbeitet und undifferenziert eifach Schockbericht an Schockbericht liefered. Au wenn ich letschtlich Verständnis für d Position von Skeletor han, isches denn mines Erachtens doch e eher en Uusdruck dafür, dass me sich überhaupt nüd informiert het. Vor allem glaub ich au, dass im ganze Privatsphäre Diskurs abhande choo isch, was es Recht isch: Du hesch es recht uf Privatsphäre. Wenn dr en Polizischt im Film seit «Sie haben das Recht zu schweigen», denn chan ich mich entscheide, alles usdsplappere oder, ich chan au nüüt sege. Beides isch ok (oder au nüd).
Wenn google mir seid: «hey wenn üseri dienscht willsch, denn muesch halt das und das priisgee.» denn chan ich der deal iiga, oder au nüd. aber was nüd gaht, isch dass die ursprünglich Abmachig ufglöst wird und per default ich am ne neue Vertrag zuestimme mues.

Falls du da z.B. Apple als neau gliich «böös» willsch hanestelle (in Bezug uf Privatsphäre) bini gspannt uf dini Links.

Mee zum Thema Google findsch da: Google nutzt dis Profilbild für Werbig.

Da ebefalls no e Zemefassig, usm 2012: Highlight ish d fraag «Can I opt-out?». Antwort: No.

Da isch no e interessanti Rechtfertigung vo de Google Apologete, wo das alles natürlich super findet: Cult Of Android.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Eh scho isches egal was für eis dass hesch. Es schnüffled alli. Wenn dem wetsch entflieh verzichtisch druf. Au uf Apple.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Herr Rossi hat geschrieben:Eh scho isches egal was für eis dass hesch. Es schnüffled alli. Wenn dem wetsch entflieh verzichtisch druf. Au uf Apple.
Wer isch alli und was heisst schnüffle?
Es isch genau die Art vo unpräzisem Wischiwaschi, wo eim dr Blick ufd Tatsache verstellt. Alles anderi isch bestefalls paranoides Gschwätz. Ich hoff, genau umrahmt ds ha und han mini Usfüehrige per Links beleit.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Ah ja, für die wos no Interessiert: da dr Link, woni vorher erwähnt gha han mit Bezug uf Android und «Open Source». D Tatsache weiss me scho lang, oder hend sich a de Beobachter scho lang erschlosse. Dr Artikel fasst aber alles zimli guet zeme, ohni i der nervigi Paranoia Singsang abdsdrifte:
http://arstechnica.com/gadgets/2013/10/ ... necessary/

Da es Highlight:
ars hat geschrieben:While it might not be an official requirement, being granted a Google apps license will go a whole lot easier if you join the Open Handset Alliance. The OHA is a group of companies committed to Android—Google's Android—and members are contractually prohibited from building non-Google approved devices. That's right, joining the OHA requires a company to sign its life away and promise to not build a device that runs a competing Android fork.

Acer was bit by this requirement when it tried to build devices that ran Alibaba's Aliyun OS in China. Aliyun is an Android fork, and when Google got wind of it, Acer was told to shut the project down or lose its access to Google apps. Google even made a public blog post about it:
Das isch denn au dr Grund, warum das Amazon so problem gha het, ihri Tablets use ds bringe.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

frechheit, jetzt nutzt myspace auch schon meinen vollen realnamen im profil, obwohl ich gar nichts in den optionen geändert habe. was für arschlöcher.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Nix paranoia, ich wett demit nur säge dass grätunabhängig Date gschpeicheret werded und ungfragt chönd azapft wärde. Wenn mer demit cha läbe isch guet, wenn nid lad mers sii.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

PERSONALISIERUNG
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

ich han gmail, ich han googl+ youtube nutz ich nach wie vor uf die glich art und wiis. ha no nie es video kommentiert :oops:
wenn min name ide googl-suechi igisch, chömed da jenschti results. han gar nöd gwüsst, dass ich soviel namensvettere han :P
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten