das weissi au nöd, aber bi üs damals mit 16ni isch es hooch gsi. so hät alles agfangeAstroboy hat geschrieben:
Was trinkt me de ize so, um zu de cool kids z'ghöre? Bi da nid so up to date.

Moderator: Avenger
das weissi au nöd, aber bi üs damals mit 16ni isch es hooch gsi. so hät alles agfangeAstroboy hat geschrieben:
Mezzo Mix!Astroboy hat geschrieben:
dr Dr.Pepper hetts bi de teens recht aatoh (immer übere Mittag im Coop Pronto) oder das andere uss guarana...so ne grüeni Büchse. Trinke au recht viel.Astroboy hat geschrieben:
D CH Version schmöckt wie die Düttschi Version!!! viiiel zweni Cherry!gruuusig!master(G) hat geschrieben:bitz wenig cherry-gschmack hetts, oder? ha das andersch in erinnerig us de staate...
So nen Inder hett ich au gern. Mir hend nur de Gummibärelade z Basel wo Cherrycoke uss dr Büchs verkaufe tuet...Fr. 3.50!!!!!Mastler(P) hat geschrieben:am schluss schmoeckt d'1.30.- import buechs bim asiat doch na besser..
Sephi hat geschrieben: - Ifüehrig vo de Zweifel Salt & Vinegar Chips
O_O hat geschrieben:Mezzo Mix!Astroboy hat geschrieben:
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Salt & Vinegar isch super, aber die vom Migros si besserSephi hat geschrieben:- Ifüehrig vo de Zweifel Salt & Vinegar Chips
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Evtl. ligts ou dra dass Fanta und Cola mische nid bsungers originell ischlakritz hat geschrieben:liegt evtl. dra das du nöd bsunders viel ahnig hesch.
OROFLOLOLOLOLOLSephi hat geschrieben:Ou wes nid s beschte Cherry Coke isch, guet heisis wider igfüehrt. Isch nume konsequänt nachdäm d Schwiz sech i de letschte Johr kulinarisch massiv besseret het.
Die sinn tatsächlich super!! Oder die mit PfefferAvenger hat geschrieben: Salt & Vinegar isch super, aber die vom Migros si besser(und leider viel tüürer)
Muess ig grad probiere. Ig gang no pleite ab dene selection-chipsmr.raw hat geschrieben:Die sinn tatsächlich super!! Oder die mit PfefferAvenger hat geschrieben: Salt & Vinegar isch super, aber die vom Migros si besser(und leider viel tüürer)
1A Gschmack!!!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Nachdäm i Johrelang nur Cola us Glasfläsche trunke ha muesi säge Dose und Glas sind öppe gliichuf, wenn au klar anders. Aber PET isch ganz klar le fark!ritschi hat geschrieben:Zwar alt bekannt aber mues glich nomal erwähnt wärde.
CocaCola us em Glasfläschli isch feiner als us PET und Dose.
Glas > Dose > PET
Gültige Punkt!lakritz hat geschrieben:dose isch bescht. nöd weg em gschmack, sondern weg em grüsch wenn me sie ufmacht.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste