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Re: HMDs

Verfasst: 12 Jan 2014 14:21
von PlanetHarrieR
jo

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Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 08:19
von Xinobrax2
Road to VR het a de CES 2014 di neuscht Version vom CastAR chöne teste:

http://www.roadtovr.com/first-hands-on- ... -ces-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 10:01
von PlanetHarrieR
Bringt Valve jetzt wohl eigentlich noch ein eigenes VR-Headset (oder Prototypen) oder war das nur ein Gerücht und sie wollen lediglich Rift & Co. besser in Steam einbinden?

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 10:36
von Xinobrax2
Mer weisses nid...Valve het vor wenige Stund es paar Entwickler ires HMD Konzept vorgstellt. Seb gat aber schinbar eher id Richtig Holodeck. Verbaut hends 2 separati hochuflösendi Displays und d IR LEDs hends a de Wand platziert. D Kamera zum Tracke isch im HMD. Also eigentlich genau s entgegegsetzte Konzept vom neue Rift. Uf jede Fall isch di verbaut Hardware vom Priis her nid massetauglich und au mit de Lizenze gäbs da mit Sicherheit es paar Problem.

Uf mich würkts eher so, als wetted si sich uf "Next-Gen" Hardware vorbereite, demit si iri Games defür chönd optimiere. Ob drus jemals es Consumer Produkt wird, isch zum jetztige Zitpunkt emel no zimlich fraglich...

Uf jede Fall hend si ires SDK und au Steam allgemein für HMDs apasst. HMDs im allgemeine, nid nur s Rift. Valve gset i dem Bereich schinbar d Zuekunft und wot d Entwickler bereits jetzt chli i die Richtig dirigiere. S wird emel spannend...es komplett optimierts Half Life 3 für s Oculus Rift wär di ultimativ Killer-App :herzli:
These kind of predictions always come back to haunt you. There are the obvious things, like CPUs are going to get a lot faster (which surprisingly few companies actually are well positioned to take advantage of) and then the idiot things you say that come back in some future interview ("in five years, all computing will be done with cheese!"). Right now we're into rethinking games as a connected economy of virtual goods and services, and VR. Abrash has been doing demos all day at Steam Dev Days of the work he has been doing, and it seems well received. And cheese.
Dä Gabe...

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 10:46
von TypeJ
chund s'rift eigentlich au für Ps4 und co? oder only PC?
wär dumm...so rein vom markt her

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 10:52
von Xinobrax2
So wies usgset PC only...
D Konsole müesst ja i de Lag si s Bild dopplet z rendere. Das wär na s chlinste Problem...chentmer miteme Software Update erledige (bzw. gits ja scho für 3D TV :typej: ). Aber s Headtracking set au na integriert werde und das gat nur wenn d Software defür optimiert worde isch. Bim PC chamer da immerhin eifach d Sensore vom HMD uf d Inputs vo de Muus mappe und denn funktioniert das einigermasse, aber bi Konsole wirds schwirig. Hinzue chömed den na d Menüs und Cursor, wo im 3D-Space richtig seted positioniert werde...Theoretisch chented d Konsole Hersteller au das miteme Update im SDK integriere....oder d Entwickler chenteds eifach selber mache....aber wär macht das scho....wahrschinlich gats na 1 - 2 Jahr bis Sony und MS iri eigne HMDs vorstelled...

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 12:45
von PlanetHarrieR
Xinobrax2 hat geschrieben:Mer weisses nid...Valve het vor wenige Stund es paar Entwickler ires HMD Konzept vorgstellt. Seb gat aber schinbar eher id Richtig Holodeck. Verbaut hends 2 separati hochuflösendi Displays und d IR LEDs hends a de Wand platziert. D Kamera zum Tracke isch im HMD. Also eigentlich genau s entgegegsetzte Konzept vom neue Rift. Uf jede Fall isch di verbaut Hardware vom Priis her nid massetauglich und au mit de Lizenze gäbs da mit Sicherheit es paar Problem.

Uf mich würkts eher so, als wetted si sich uf "Next-Gen" Hardware vorbereite, demit si iri Games defür chönd optimiere. Ob drus jemals es Consumer Produkt wird, isch zum jetztige Zitpunkt emel no zimlich fraglich...

Uf jede Fall hend si ires SDK und au Steam allgemein für HMDs apasst. HMDs im allgemeine, nid nur s Rift. Valve gset i dem Bereich schinbar d Zuekunft und wot d Entwickler bereits jetzt chli i die Richtig dirigiere. S wird emel spannend...es komplett optimierts Half Life 3 für s Oculus Rift wär di ultimativ Killer-App :herzli:
These kind of predictions always come back to haunt you. There are the obvious things, like CPUs are going to get a lot faster (which surprisingly few companies actually are well positioned to take advantage of) and then the idiot things you say that come back in some future interview ("in five years, all computing will be done with cheese!"). Right now we're into rethinking games as a connected economy of virtual goods and services, and VR. Abrash has been doing demos all day at Steam Dev Days of the work he has been doing, and it seems well received. And cheese.
Dä Gabe...
thx

wo stehen denn die infos zu dem prototyp?

Re: HMDs

Verfasst: 16 Jan 2014 12:46
von Xinobrax2
Hauptsächlich im Oculus Subreddit: http://de.reddit.com/r/oculus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det tribed sich di meiste Entwickler chli umenand...Reddit isch immer praktisch für so Zügs :)

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 13:14
von Xinobrax2
Da hets na n guete Artikel dezue: http://gamasutra.com/blogs/EMcNeill/201 ... Update.php" onclick="window.open(this.href);return false;
...

Michael Abrash’s talk was notable for the amount of confidence that he projected. Valve’s VR demo is pretty incredible, and Abrash used it to illustrate that most of the big problems (on the visual side, at least) can definitely be solved. Achieving a real feeling of presence in a virtual world is now just a matter of time and good engineering; it WILL happen. It’s not so clear exactly when, however. Abrash kept saying “in two years” or “by 2015 or shortly thereafter”. I interpreted this as his deadline for reaching this mind-blowing golden standard of VR; I’m hoping that Oculus chooses to ship earlier with a merely excellent product. Palmer Luckey was pretty confident about the future of VR too, and it’s clear that both Oculus and Valve believe that it will be a huge part of the future of entertainment.

...

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 15:21
von Herr Rossi
ganz ehrlich, hmds gfindi e riise brunz. macht d bire no weicher will no meh zentrale fokus.

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 15:25
von Xinobrax2
Bild

:typej:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 15:52
von PlanetHarrieR
Gibt's auch schon Spiele, wo man richtig abcybern kann? :yoberry:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 16:21
von Xinobrax2
Kei Ahnig...ich han bis jetzt na nüt demit gspillt....aber Half Life 2 seg na guet...Doom....allgemein 1st Person Zügs halt...au Racing und Flug-Sims.

Re: HMDs

Verfasst: 17 Jan 2014 18:53
von PlanetHarrieR
VR-Special :)

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... ecial.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Okay, für die meisten hier wohl nix Neues drin, aber es schafft mal visuell nen kleinen Überblick.

Re: HMDs

Verfasst: 19 Jan 2014 23:53
von Xinobrax2
Valve: The future of Virtual Reality is just one year away
http://www.engadget.com/2014/01/18/valv ... -dev-days/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 15:34
von Xinobrax2
D Glyph isch jetzt uf Kickstarter: http://www.engadget.com/2014/01/22/aveg ... ckstarter/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 16:37
von PlanetHarrieR
cool. schon fast finanziert nach ein paar stunden :shock:

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 16:42
von Astroboy
Cha öpper mit chly Ahnig säge, öb sech das würd lohne zum backe?

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 16:51
von Xinobrax2
S isch zumindest en völlig andere Asatz als bim Rift. S Bild wird direkt uf d Netzhut gspieglet und würkt durch das einiges klarer als en Blick uf es Display will keni Pixel erkennbar sind. Negativ isch bi dem Modell hingege, dass s FOV (Sichtfeld) relativ gering isch. Für Games isches also nid unbedingt di erschti Wahl und für Film sind Beamer chli priswerter.

D Technologie isch sehr interessant....aber ich gsene de Markt für sones Grät nid. Wenn s FOV chli grösser wär, chents aber en Rift-Killer werde...

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 19:06
von PlanetHarrieR
und finanziert. das ging flott...

Re: HMDs

Verfasst: 22 Jan 2014 19:11
von Xinobrax2
Wow...interessant das es paar vo de erfolgrichste Kickstarter was mit Virtual Reality z tue hend...
Di Grosse halted sich zrugg wills i de Vergangeheit z oft gscheiteret sind demit und es paar Nonames started voll dure :-D

Re: HMDs

Verfasst: 04 Mär 2014 02:16
von Xinobrax2
S git widermal was "neus": http://www.engadget.com/2014/01/13/game ... -ces-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;

D Entwickler hend mi grad agschribe und gfraget obi e Demo für d GDC weli schribe. Ich maches glaubs :-D

Re: HMDs

Verfasst: 04 Mär 2014 16:41
von randy
hans numme überfloge, aber chan das was neus als s opendive?

Re: HMDs

Verfasst: 04 Mär 2014 20:17
von Xinobrax2
S het eigni Hardware drin wo s Android druf lauft. S isch also es kompletts kabelloses All-In-One HMD, nid nume e Hülle.

De Prototyp isch na bescheide....aber was si im Labor hend isch sehr sehr vilversprechend. Ich han leider sones Verschwigeheitsdingens müese unterschribe. Aber s wird mega! Falls das Grät mal id Serieproduktion chunt wirds definitiv en ernsthafte Kokurrent für s Oculus Rift

Re: HMDs

Verfasst: 04 Mär 2014 21:02
von randy
Xinobrax2 hat geschrieben:Aber s wird mega! Falls das Grät mal id Serieproduktion chunt wirds definitiv en ernsthafte Kokurrent für s Oculus Rift
denn verloss ich mich mol uff din enthusiasmus :-D

vo däm was ich in dim verlinkte artikel gläse han, tönts nid besser als es opendive mit fähigem handy. aber evtl. hends jo nö es ass im ärmel.