The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
XYBOT hat geschrieben:ah ja, mir ässed ja all kei fleisch
uf em schlachthof gahts genau gliich ab
en delfin isch nöd meh oder weniger wert als en gügel, chueh oder schwein :typej:
Also nach de Reglä vo de freiä Marktwirtschaft scho, will Defphin gits nüm grad so de Huufä, gügel chueh und schwein ehnder schono.
Ergo nach Agebot/Nachfrag prinzip isch de Delphin meh Wert wiä de Gügel, de Chuä oder de Schwein. Oder de Mensch.
stimmt. er isch finanzhai. er döf nur dchunde uslache won er s geld us dä täsche zieht
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
was ? - flipper fleisch ?
ich wür gern mal probiere aber bi eus isch das glaub nöd so gfrögt, han scho im asia-store gluegt aber nüt gfunde, denn hani halt frosch kauft
wasch da luschtig ?
ich meins ernscht. ich bin nöd abgneigt delfin z`probiere wenn er us artgerechte zucht/haltig chunnt. eine vom conny-land würd i natürli nie verzerre aber evtl früsch vom meer....warum nöd ?
ich stimm 2 mal gäge Nazi-SVP und für Fabi - ich will en gueti schwyz bhalte, keis saunazi-nest. die zerstöred euisi Schwyz.
winkewinke
vollidiote.
üsländer tüend euis wahnsinnig guet, nur scho für Gsellschaft, Bildig und kultur machets euis enorm reicher, aber au wirtschaftlich: sie chömed, zahled meh als chosted und gönd meistens wieder.
s'hett viel zviel lüüt i däm land. alles wird verbaut vo bode- bis gämfersee. tram voll zug voll chino voll. vo mir us cha me au alli schwiizer userüehre und 6mio usländer daha aber i zahle isch es äbe ZVILL.
aber me stimmt halt grundsätzlich gäg svp. :typej:
zwirrlibatz hat geschrieben:s'hett viel zviel lüüt i däm land. alles wird verbaut vo bode- bis gämfersee. tram voll zug voll chino voll. vo mir us cha me au alli schwiizer userüehre und 6mio usländer daha aber i zahle isch es äbe ZVILL.
aber me stimmt halt grundsätzlich gäg svp. :typej: