XBone vs PS4

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Weli finsch insgesamt besser?

XB One
9
27%
PS 4
24
73%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 33

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: XBone vs PS4

Beitrag von Gurgelhals »

Weder noch. Konsole sind über die letschte Jahr tendenziell wieder viel weniger attraktiv worde als au scho. Bi de vorletschte und de vorvorletschte Generation bisch praktisch nöd um d'Konsolewält umecho, will sehr viel wichtigi / interessanti / bahnbrächendi Entwicklige bzw. Spieli usschliesslich det erschiine sind. Im Verlauf vo de letschte Generation hätt dänn s'Pendel hingäge langsam aber sicher wieder agfange zrugg z'schwinge - bedingt dur Rückgang vo Exklusivtitel, dur die starchi Verlagerig vo de grosse Publisher uf fast usschliesslich uninspirierte Triple-A-Abfall sowie dur s'Ufcho vo Steam, GoG, Kickstarter, Indies, etc. Die interessante Entwicklige passiered hütt wieder mehrheitlich anderswo.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Sidiris »

Entscheide ich dann, wenns für eine davon wirklich einen Grund gibt die zu haben :lol:
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Wiävill Spiili wo richtig guet sind gits dänn bis jetzt so für diä Grät? 5?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Warframe macht no rächt bock, so näbebi
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Marco_in_motion hat geschrieben:Wiävill Spiili wo richtig guet sind gits dänn bis jetzt so für diä Grät? 5?
0. Keis einzigs. Drum gsehn ich für mich persönlich au kein Grund die Konsole z chaufe. Und falls würklich es Hammer Game söt usecho, würds es zu 99% au für de PC geh und det häsch mit ere guete Grafikkarte sowieso immer die bescht Grafik.

Bi Nintendo (bin nöd speziell Nintendo Fan) isch es andersch, det chunnt sicher immer wieder es Must-Have use, wie z.B. Mario oder Zelda. Playstation 2 / 3 / 4 rited immer na uf der Erfolgswelle vo de PS1, und vom "Coolness" Faktor. Das nutzeds au gnadelos us, wahrschinlich na bis zur PS 10 und es schint sogar z funktioniere ohni dass gross en Ufwand müend betriebe. Sony muess sich au nöd gross müeh geh, im Gegesatz zu de PS1, was me au dütlich merkt. Cha si das Hardware und d Grafik echli besser isch, sust isch die Konsole en Brunz.
Alles...... alles tuehts mer weh.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

De nolden hät ebe scho rächt, für mich fühlt sich das ah als sind so Sache wiä Spieltüüfi, Leveldesign, guets Storytelling etc. eifach uustuuscht worde gäge starchi Hardware. Aber d'Chäuferschaft findet's ebe no geil, hauptsach mer chan dämit dänn au is Facebook und isch sust irgendwiä connected mit anderne, dur das sind Videospieli nöd Salonfähiger worde sondern schlächter, wer will scho Knack??? wär's uf de ps3 usecho hett's kei Sau kauft! ich fräg mi echt ob überhaupt irgend en Launchtitel vo de neuste Generation irgendwiä an fun und a d'Qualität vome Ridgeracer, Wipeout, Battle Arena Toshinden usw. anechömed. ich han immerno kei ps3...
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

Also sony git sich scho müeh s'eint oder andere hitspiel exklusiv z'produziere. Uf dä ps3 spieli gad "the last of us" und es so guet inszenierts spiel hani sit half-life 2 nümm erläbt. Oder au little big planet, es jnr create spiel. Heavy Rain hani nonig gspielt, aber au das seg ä sehr innovativi vo sony finanzierti entwicklig. Oder journey.... Also dass sony sich uf dä loorbeere usruht isch eifach bullshit. Uf dä ps1 häts au nöd me vo sony pushti innovativi exklusiventwicklige gä...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Noldi_Palmer hat geschrieben:
Marco_in_motion hat geschrieben:Wiävill Spiili wo richtig guet sind gits dänn bis jetzt so für diä Grät? 5?
0. Keis einzigs. Drum gsehn ich für mich persönlich au kein Grund die Konsole z chaufe. Und falls würklich es Hammer Game söt usecho, würds es zu 99% au für de PC geh und det häsch mit ere guete Grafikkarte sowieso immer die bescht Grafik.

Bi Nintendo (bin nöd speziell Nintendo Fan) isch es andersch, det chunnt sicher immer wieder es Must-Have use, wie z.B. Mario oder Zelda. Playstation 2 / 3 / 4 rited immer na uf der Erfolgswelle vo de PS1, und vom "Coolness" Faktor. Das nutzeds au gnadelos us, wahrschinlich na bis zur PS 10 und es schint sogar z funktioniere ohni dass gross en Ufwand müend betriebe. Sony muess sich au nöd gross müeh geh, im Gegesatz zu de PS1, was me au dütlich merkt. Cha si das Hardware und d Grafik echli besser isch, sust isch die Konsole en Brunz.

Husch husch ab id Höli mit dir chline Troll :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

lol :2finger:
Antworten