Ja sitdem Microsoft sie überno händ. Wänns bi Nintendo blibe wäred, hättets sicher no paar gueti Games usela.evo hat geschrieben:werum isch denn das schad? rare produziert praktisch nur scheissdreck sit es paar jöhrli.
[Wii] Donkey Kong Country Returns --> IGN gitt 9.0 !!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: [Wii] Donkey Kong Country Returns
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Nintendo hielt soweit ich weiß 49% der Anteile an Rare, die Stamper-Brüder haben ihren 51%-igen Anteil an Microsoft verkauft, Nintendo dann den Rest.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Sie händ im Fall scho vorher nüme viel Gschids gmacht. Microsoft hätt dänn eifach no de Reschte kabutt gmacht. Han irgendwo mal gläse, dass Rare mehreri Projekt agfange hätt, s'Ok vo Microsoft defür übercho händ, es halbs oder es ganzes Jahr dra gschaffet händ und dänn isch amel Microsoft cho und hätt gseit: "Stop, mir händ eusi Prioritäte gänderet, die Spieli passed nüme i euses Konzept, mir canclet das und stattdesse mached ihr jetzt das da...". Und es Jahr spöter sind's dänn wieder cho und händ dene neue Projekt wieder de Stecker zoge, undsowiiter. Da wirsch ja zwingend wahnsinnig...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Rare wurde hat leider nie die Bottom Bitch, die sie bei Microsoft werden wollten, trotz First-Party-Status.
Haben sie aber nicht an diesem Kinect-Shizzle mitgearbeitet?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ja, Kinect Sports isch zum Bispil vo ihne. Ken glorriichi GschichtJehuty hat geschrieben:Rare wurde hat leider nie die Bottom Bitch, die sie bei Microsoft werden wollten, trotz First-Party-Status.

Aber äbe, "Rare isch tot"-Topics und Diskussione heimer ja scho gnue gha!
Rare soll mal ändli wieder en Ego-Shooter mache. Aber sw laht das Microsoft nöd zue wills dänn mit dem scheiss Halo würd konkurenziere.
Goldeneye ufem N64 isch de hammer gsi, Single- und Multiplayer.
Goldeneye ufem N64 isch de hammer gsi, Single- und Multiplayer.

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Es würd wahrschinlech genau nüt wo Rare macht mit Halo konkurriere, will Rare ke Ahnig meh het wieme en
Shooter macht.
Shooter macht.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Jaja, Goldeneye und Perfect Dark waren der Hammer auf dem N64. Aber halt auf dem N64! Sind wir doch mal ehrlich, Perfect Dark konnte man auf XBLA nur noch mal spielen, wenn man es damals schon gespielt hat. Nostalgiefaktor und so. Ansonsten ist das einfach ein Krampf, von vorne bis hinten.
rare isch komisch. ich find alli rare spil hend sehr schlecht galteret. all die n64 spili chan ich nüme spile und ich mein nid wäg de grafik. sind eifach veraltert.
post SFA isch Rare hit or miss. Kameo und PD sind durchschnitt. Viven Pinaten guet und Banjo sogar sehr guet.
post SFA isch Rare hit or miss. Kameo und PD sind durchschnitt. Viven Pinaten guet und Banjo sogar sehr guet.
I don't believe in orange
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Banjo war halt anders, aber hat Laune gemacht und hatte die klassische Banjo-Atmosphäre und selbst den Humor. Mir wurde es irgendwann aber zu langweilig, hab's deshalb nicht durchgespielt.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Banjo isch nie mis Ding gsi...nie gwüsst was aafange drmit. Genau glich isch es mir mit Dönggy Köng64 ergange oder mit JetForceGemini.
Ich sälber find gar nid, dass d Rare shooter galteret hend. Goldeneye spiel i hütt no sehr sehr gern, wie au PD. Mi kackt eifach s 360er Pad aa und au die "modifizierti" Stüürig bim PD uff dr xbox...
ich hoff nur, dass DKCR mi meh in bann tuet zieh als s New Super Mario Bros Wii!! Ha das Game nur 15min gspielt und sitt denn isch es im Gstell am verstaube. d DS Version hann ich um längene besser gfunde.
Ich sälber find gar nid, dass d Rare shooter galteret hend. Goldeneye spiel i hütt no sehr sehr gern, wie au PD. Mi kackt eifach s 360er Pad aa und au die "modifizierti" Stüürig bim PD uff dr xbox...
ich hoff nur, dass DKCR mi meh in bann tuet zieh als s New Super Mario Bros Wii!! Ha das Game nur 15min gspielt und sitt denn isch es im Gstell am verstaube. d DS Version hann ich um längene besser gfunde.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Donkey Kong 64 war auch ganz härte Scheiße. Da haben die einige Design-Entscheidungen reingebracht, die haben das komplette Spiel zerstört. Schade drum, denn anfangs fand ich es super.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
mr.raw hat geschrieben:New Super Mario Bros Wii!! Ha das Game nur 15min gspielt und sitt denn isch es im Gstell am verstaube. d DS Version hann ich um längene besser gfunde.

spius mau ds 4. höch = wäutklass

u DK 64 = roxt
shubidu
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Au contraire. Scho lang nüm soviel Fön gha mitmene Egoshooter wie mit dem Remake. Grad will's alles andere als en Krampf isch. Öb's öpper gern spielt wo's bis anhin nöd kännt hett, halt ich nixdeschtotrotz für nöd sooo möglich, wemme bedänkt was de denn ebe anstelle kännt.Jehuty hat geschrieben:Jaja, Goldeneye und Perfect Dark waren der Hammer auf dem N64. Aber halt auf dem N64! Sind wir doch mal ehrlich, Perfect Dark konnte man auf XBLA nur noch mal spielen, wenn man es damals schon gespielt hat. Nostalgiefaktor und so. Ansonsten ist das einfach ein Krampf, von vorne bis hinten.
Aber fair, de DK64 und vilech au d'Banjos fänd ich hüt evtl en Krampf, das chan guet sii...
I speeled my drink!
tuen nöd lüüge bitteJehuty hat geschrieben: Ansonsten ist das einfach ein Krampf, von vorne bis hinten.

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
absolut tatsach...en krampf vo hinde bis vorne!evo hat geschrieben:tuen nöd lüüge bitteJehuty hat geschrieben: Ansonsten ist das einfach ein Krampf, von vorne bis hinten.
Muess ihm leider recht gäh...
sorry, aber das doofe ummeghüpfe...nei danke....ha mi nur uffgreggt. Isch jo schlimmer als Super Smash Bros... Nei, ächt....dümmer gohts echt nid (i meine, s Game, nid du)...sidusson hat geschrieben:![]()
spius mau ds 4. höch = wäutklass![]()
u DK 64 = roxt
und DK64...

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Also die Kids die mit Call of Duty und Halo groß geworden sind oder eben die meiste Spielzeit nur in diesen Spielen haben... ich weiß nicht ob sie viel Freude mit dem Perfect Dark Remake haben würden.zwirrlibatz hat geschrieben:Au contraire. Scho lang nüm soviel Fön gha mitmene Egoshooter wie mit dem Remake. Grad will's alles andere als en Krampf isch. Öb's öpper gern spielt wo's bis anhin nöd kännt hett, halt ich nixdeschtotrotz für nöd sooo möglich, wemme bedänkt was de denn ebe anstelle kännt.Jehuty hat geschrieben:Jaja, Goldeneye und Perfect Dark waren der Hammer auf dem N64. Aber halt auf dem N64! Sind wir doch mal ehrlich, Perfect Dark konnte man auf XBLA nur noch mal spielen, wenn man es damals schon gespielt hat. Nostalgiefaktor und so. Ansonsten ist das einfach ein Krampf, von vorne bis hinten.
Aber fair, de DK64 und vilech au d'Banjos fänd ich hüt evtl en Krampf, das chan guet sii...

Wie gesagt, ich hab's durch den Nostalgiefaktor gespielt und auch viel Freude dran gehabt, aber auf mich wirkte es eher wie ein Krampf, und hatte es deshalb besser in Erinnerung. Wäre vielleicht sogar besser gewesen, wenn ich es mir nicht gezogen hätte.

Bin aber sowieso nicht son großer First-Person-Shooter-Fan, lieber 3rd-Person.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Was für es bemittleidenswerts SchicksalJehuty hat geschrieben:Also die Kids die mit Call of Duty und Halo groß geworden sind

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Jep, bin auch froh, dass ich deutlich früher geboren bin.Gurgelhals hat geschrieben:Was für es bemittleidenswerts SchicksalJehuty hat geschrieben:Also die Kids die mit Call of Duty und Halo groß geworden sind
jez wüsseemer werum t kinder vo hüt so scheisse sin. weg de scheiss videospieli!
:rolandnäf:
:rolandnäf:

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
FYI
Ich han Banjo Kazooie wos uuf Xbox Live usecho isch nomal A bis Z mit jedem Puzzleteil und jedere Musignote duregspielt und han jedi Minute gnosse.
Das Spiel isch kein Chrampf, im Gegeteil, es hett mir mal wieder uufzeigt wie schlecht und ideelos das hütigi Games sind.
Und Banjo Tooie sowie aus DK 64 sind nebed de Mario Reihe ganz bestimmt ide Top Ten vo de beste 3D Jump'n Runs.
Ich han Banjo Kazooie wos uuf Xbox Live usecho isch nomal A bis Z mit jedem Puzzleteil und jedere Musignote duregspielt und han jedi Minute gnosse.
Das Spiel isch kein Chrampf, im Gegeteil, es hett mir mal wieder uufzeigt wie schlecht und ideelos das hütigi Games sind.
Und Banjo Tooie sowie aus DK 64 sind nebed de Mario Reihe ganz bestimmt ide Top Ten vo de beste 3D Jump'n Runs.
Supersonic hat geschrieben:FYI
Chani nöd glaube. ja bi de musig und de sound effekt verspüri au nostalgie aber bim "sammle xx vo xx ih" gameplay chunt mer z chotze. ich han mich jedi minute gfrogt ob das spil würklich so schlecht isch und ichs eifach als goof guet gfunde han.
ich chan keis ufem N64 meh spile vo rare. DKC gönd glaub besser und sind immer na lulzig.
I don't believe in orange
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Allein die Idee mit den Fässern in DK64 (und nicht das Wechseln auf Knopfdruck) in Kombination mit den verschieden-farbigen Bananen (für jeden Affen halt eine Banane) ist so ein übelster Scheißdreck gewesen. Unfassbar. :typej:
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Conker seht immer no genial ussPIMMEL!! hat geschrieben:
ich chan keis ufem N64 meh spile vo rare. DKC gönd glaub besser und sind immer na lulzig.