Star Wars Battle Pod (Arcade)

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Re: Star Wars Battle Pod (Arcade)

Beitrag von Master(G) »

oha, jetzt muessi da au mal driluege.

star wars battle pod
aliens extermination
contra evolution
far cry paradise lost
mario kart dx
silent hill arcade

viel cooli games woni no nie gspielt ha :-D
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

en schnelle i5 söttsch scho ha, einigi Games laufed au mit de Intel GPU, muäsch i de Gamesettings de GPU Fix für Intel aklicke. Es gitt aber viel Games wo nur mitere Grafikkarte laufed. Im idealfall Nvidia, e GT 1030 langet aber locker für 1080p vo dene Games, ussert di ganz neue wie Initial D the Arcade oder HOTD Scarlet Dawn, Time Crisis 5 da isch e chli e schnelleri Grafikkarte nöd schlächt, susch muäsch d'Uflösig abschrube, isch aber mängisch chli kompliziert. Teknoparrot isch so chli hassliebi, einersits sehr cool gitts e Möglichkeit die Games mal z'spiele, anderersiits bisch teilwiis ewigs am iistelle und jedi neu Version verändert wieder öppis bimene Game oder es Windows Update oder de Antivirus. Drum game i au susch fascht kei Emulatore, will eifach das Plug and Play vo de Konsole verlore ghat...aber ebe z.B. Initial D Games chasch z.B. perfekt emuliere und sind richtigi Kracher miteme Lenkrad. Z'letscht bliibt bi mir eifach amel d'frag, wieso d'Hersteller das (praktisch) nie auf Konsole oder PC usebringed. Uf de PS3 hätts no es paar wenigi Umsetzige gäh, sither nüt meh, mals abgseh vo de Yakuza Games und de dört enhaltene Arcade Games (immerhin z.B. Daytona 2, Ocean Hunter, versch. Virtua Fighter etc.).
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

aso mit retroarch und all games bis ca. jahr 2000 oder so isch plug-n-play afe. voll easy.

ich han en gtx 3080ti, ich glaub sött länge für de teknoparrot.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

denn muss ich teknoparrot au wider mal installiere und star wars zocke.
han s'glück gha de automat original z'spile wo ich in shinjuku i de taito station gsi bin. au scho lang sit her. isch genau das ding gsi zum dri sitze mit em gwölbte bildschirm. isch mer halbe schlächt gworde aber trotzdem geil gsi
:vortex:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

No en andere Tip zu Star Wars Battle Pod: Wenn Fullscreen nit der ganz Bildschirm usfüllt, liegts an der Windows Taskleischte. Die uf "automatisch ausblände" stelle, denn macht ers richtig.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

eigentlich installier ich das nur wäg em SW Battle Pod und vielleicht no wäg Aliens, aber ohni Lightgun sind so spiel au ned de hit.
SW Battle Pod chasch immerhin anschienend mit Xbox Controller vernünftig spiele.
Die ganzi Liste a suschtige ROMs für de TeknoParrot isch bitz uninteressat für mich, will ich die meischte Spiel no als Original für Xbox, bzw. Xbox 360 han. Usser vielleicht Initial D Serie. Oder was gitts no für RICHTIGI Arcade Games für de Emu, wos ned uf Konsole gäh hett?
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

sirarthur hat geschrieben: 29 Apr 2025 06:22 en schnelle i5 söttsch scho ha, einigi Games laufed au mit de Intel GPU, muäsch i de Gamesettings de GPU Fix für Intel aklicke. Es gitt aber viel Games wo nur mitere Grafikkarte laufed. Im idealfall Nvidia, e GT 1030 langet aber locker für 1080p vo dene Games, ussert di ganz neue wie Initial D the Arcade oder HOTD Scarlet Dawn, Time Crisis 5 da isch e chli e schnelleri Grafikkarte nöd schlächt, susch muäsch d'Uflösig abschrube, isch aber mängisch chli kompliziert. Teknoparrot isch so chli hassliebi, einersits sehr cool gitts e Möglichkeit die Games mal z'spiele, anderersiits bisch teilwiis ewigs am iistelle und jedi neu Version verändert wieder öppis bimene Game oder es Windows Update oder de Antivirus. Drum game i au susch fascht kei Emulatore, will eifach das Plug and Play vo de Konsole verlore ghat...aber ebe z.B. Initial D Games chasch z.B. perfekt emuliere und sind richtigi Kracher miteme Lenkrad. Z'letscht bliibt bi mir eifach amel d'frag, wieso d'Hersteller das (praktisch) nie auf Konsole oder PC usebringed. Uf de PS3 hätts no es paar wenigi Umsetzige gäh, sither nüt meh, mals abgseh vo de Yakuza Games und de dört enhaltene Arcade Games (immerhin z.B. Daytona 2, Ocean Hunter, versch. Virtua Fighter etc.).
Aso würd sowas lange?
https://www.ricardo.ch/de/a/hp-elitedes ... 287150318/

Sorry, s einzig Spiel woni das Jahr uf mene PC gspilt han isch Minesweeper gsi. Han kei Ahnig me vo Gaming PCs :oops:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich vermuet dä langet nit. Star Wars Battle Pod lauft ufem NAMCO ES3X System, die glichi Hardware wie Time Crisis 5.
Das het e GTX 760 drin, wo vo der Leischtig här in der Gegend voder 1030 isch, aber trotzdäm 10% schnäller wenni das richtig gseh. Und möglicherwis ischs s'Arcade Board no zuesätzlich optimiert gseh.

Nimm eine mitere GTX 1080 drin. Da bisch uf dr sichere Site.
zB dä do: https://www.ricardo.ch/de/a/pc-i7-3gen- ... 286867180/
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

Mol das würd lange, ich han au sonen Desktop PC gah mit GT 1030 und Star Wars Battle Pod isch iwandfrei glaufe. Time Crisis isch viil neuer und es gitt meistens versch. Versionen von den PC Arcade System. Ich find de isch aber ztüür, sonen Desktop PC mit i5/i7 chunsch teilwiis ab 50.- über und e GT 1030 isch au zwüsched 30-50.-
Schneller isch sicher nöd schlächt für d'Zukunft. Ich han so eine: https://www.ricardo.ch/de/a/pc-gamer-as ... 286996506/

z.b. laufed Initial D 5/6/7/8, Rambo, Outrun 2 SPDX, Sega Racing Classic, Sega Rally 3 problemlos ufeme i5 mit integierter Intel GPU, Star Wars aber nöd, HOTD Scarlet Dawn isch den au eher im Schlichmodus...

Wännd no so viel willsch usgeh, chunsch mitere GT1030 rächt wiit, falls für en ähnliche Priis öppis schnellers findsch natürlich besser. Bi de GT1030 muäss mer chli ufpasse es gitt Versione mit GDDR4 und söttig mit GDDR5 Ram, wobii s'zweite wesentlich schneller söll sii.
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

:kuschel: Vile Dank
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

em Sheep sin Vorschlag isch natürli au guet. Ich han selber auch nur wg. Teknoparrot sonen PC kauft, drum han ich au nöd so vill wölle usgäh, falls mal es neues PC Game wötsch, dänn müäsch eher id richtig vom Sheep sim Vorschlag gah.
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

Eigentlich woti nur s Battle Pod usprobiere und luege obs mitem JVS-PAC de mit z.B. analog Sticks spilbar isch :-D
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Wemer d'occasion Agebot bitz verglicht, gits ja hüt so guet wie kei Prisunterschied me zwüschere 1030 und ere 1080. Der Unterschied in der Leischtig isch aber gewaltig: https://technical.city/en/video/GeForce ... ce-GT-1030
Klar, wenn mers wirklich nume für das eine Spiel chauft, und e 1030 längt, brucht mer kei 1080. Aber bime Emulator wo wüchentlich neui Games dezue chöme, würdi mi glaubs ärgere wenn eines Tages e witere must-have Titel debi isch, wo denn villicht nüme suber lauft uf däm Rächner
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

Sowas i die Richtig?
https://www.ricardo.ch/de/a/gamer-pc-i7 ... 287366726/

Sorry fürs Threas kaput mache :lol:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

genau, sowas. i7 und GTX 1080 isch sexy.
Aber dä woni dir zerscht postet han, choschtet nur d'Helfti falls kein me mitbietet. Das hesch scho gseh oder?
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

Hochdorf wäri für ebe vil nöcher für mich. Mengisch gwünt d Fulheit.
Tue aber aktuell bei Auktione beobachte. Wenn niemert uf de für 300 bütet schribem de na.
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

also wänns nur ums Battle Pod ghaht, würd ich de für ca. 139.- näh, de langet locker. Ich hans Battle Pod miteme Thrustmaster Hotas Flightstick gspielt. Du bisch dir sicher bewusst, dass das es Arcade Game mit glaub 3 Levels isch? Es gitt noch Mach Storm auf für die Pod Cabinets, isch eher so After Burner Climax mässig.
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von meyerli »

Ich tue gern amigs Spiel i de Cabs wechsle daher störts mi nöd wen mal es zitli es churzes drin isch. Ha ja na anderi Cabs für Abwechslig.
Denke hol mer de besser PC zum chli spatzig ha, vilicht interessiert mi de plötzli glich na öpis.
Wegem Control Panel und Monitor machi mir de aber erst spöter Gedanke.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Master(G) hat geschrieben: 29 Apr 2025 14:15Oder was gitts no für RICHTIGI Arcade Games für de Emu, wos ned uf Konsole gäh hett?
s'Portfolio vo TeknoParrot isch ca.400 Games gross mittlerwile. Da isch viel Schrott debi, aber i han au einigi Perle für mi entdeckt. Drunter Racing Games, Lightgun Shooter und au SHMUPS. Aber ich spiele sit PS2 keini Konsole Games me, drum weiss i nit weli Games au als Homeports usecho sind. Chasch jo uf youtube zersch abchecke ob es game öbbis wär für di. Eifach Titel und Teknoparrot ind Suechleischte gä.
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

die Games wo über Teknoparrot chasch game gits nur zum ganz chline Teil au uf Konsole. Was es git isch: HotD4/PS3, Sega Rallyy Online Arcade/PS3, X360, Daytona USA/PS3, X360, After Burner Climax/PS3, X360, Virtua Fighter 5 div. Konsole, Initial D Extreme Stage (isch s'4 Kai) PS3, Cotton Rock'n Roll, Raiden 3, Gigawing Generations, evtl. no es paar Konsoleumsetzige meh...s'meischt isch aber Arcade exklusiv und ebe nume über Teknoparrot spielbar....und wie de Sheep seit, es isch nöd alles guet, aber es hätt au richtige Perle drunder...
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

denn säget mir mal paar Shmup-Perle bitte :-D
lightgun-shooter und racing games interessieret mich ned. ich ha kä lightgun oder es stürrad.

aber beat'em ups und shmups sind meischtens ziitlos, für mich.
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

am beschte du luägsch da: https://teknoparrot.com/wiki/compatibility.html
chasch ja filtere, Shmups oder Beat'em Ups sind aber nöd so zahlrich, i de Arcades sind so ab 2005 bis hütt eher Lightgun Games, Race und Musig Games usecho...VS Fighting hätts au no vill...a Teknoparrot zeiget sich halt au d'Veränderige i de Arcades und bi einige Games wird au klar, dass Qualität au nöme da gsi isch...
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Het öbber vo euch mol d'Sinden Lightgun usprobiert? Funktioniert die so guet mit modärne Bildschirm wie beworbe?
Antworten