i ha gmeint du sigsch e hardcore retro junkie wo nix emulierts spielt?!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
raspbmc isch jetzt OSMCAvenger hat geschrieben:Oh, raspbmc wird nüm witer pflegt. Wird de mol ds openelec usprobiere.
Isch acho, ds 5 USD Pad. Qualität isch OK für de Priis. Vom Original isch es natürlich wit entfernet, das merkt me vor allem bi de A/B-Buttons. Die si nid flach wie bim Original und ds wenig genau, d.h. Druckpunkt schlechter und ds lange Wege. Für e Partie Contra isch es easy, aber für längeri Sessions nid. Do vermisst me schnell ds Original.Avenger hat geschrieben:Ha mir es nes-pad bestellt. Bi gspannt uf d Qualität.
WTF? Wo hesch pstellt? Ich warte no uf Pstellige vo vorletschter WucheAvenger hat geschrieben:Isch acho, ds 5 USD Pad. Qualität isch OK für de Priis. Vom Original isch es natürlich wit entfernet, das merkt me vor allem bi de A/B-Buttons. Die si nid flach wie bim Original und ds wenig genau, d.h. Druckpunkt schlechter und ds lange Wege. Für e Partie Contra isch es easy, aber für längeri Sessions nid. Do vermisst me schnell ds Original.Avenger hat geschrieben:Ha mir es nes-pad bestellt. Bi gspannt uf d Qualität.
Muess mir mol das SNES-USB Pad bstelle wo der xino verlinkt het. Einisch luege wie das isch im Vergliich zum japanische Buffalo USB-Pad.
Astroboy hat geschrieben:Pi 2 & Rasplex = Liebi.
Eigch sött me jedem Hushalt uf dere Wäut e Pi2 schenke.
Irgend e Verkäufer uf ebay. Aber isch würklich schnell gsi. Normalerwiis geits vier Wuche oder no länger.Xinobrax2 hat geschrieben:WTF? Wo hesch pstellt? Ich warte no uf Pstellige vo vorletschter WucheAllerdings wähli au immer de gratis Versand...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste