da no de passend text zur entstohig vom smilie:evo hat geschrieben:
chamer do nid es smilie drus mache?
zum bsunders dummi momänt agmässe z'bebildere!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
da no de passend text zur entstohig vom smilie:evo hat geschrieben:
chamer do nid es smilie drus mache?
zum bsunders dummi momänt agmässe z'bebildere!!
Pandemonium hat geschrieben:vo de machart her (zäme mit em sully) sicher eine vo de highlights vo dere konsolegeneration!
Gurgelhals hat geschrieben:De Hauptcharakter isch eifach en riese Douchebag.
Ich find en super. Ca. 500% mehbesser als de Link, de Mario und de Kirby zäme! Huere Chinderscheiss! Nate!evo hat geschrieben:ganz ganz üble char. e symbol fürd verblödig vo de videospiel.
Master(G) hat geschrieben:eine vode beschte videospiel-charakters wo je kreiert sind worde!
öppe sowiit wäg vo dumm wie jenna jameson vonere jungfrau!
nate
nur vo bildli und chliine clips han ich das ja scho immer vermuetet. und wenn de masterg no vehemänt widerspricht....Gurgelhals hat geschrieben:De Hauptcharakter isch eifach en riese Douchebag.
heftigscht widerspricht, bitteschön!zwirrlibatz hat geschrieben:nur vo bildli und chliine clips han ich das ja scho immer vermuetet. und wenn de masterg no vehemänt widerspricht....Gurgelhals hat geschrieben:De Hauptcharakter isch eifach en riese Douchebag.
8ung 8ungHerr Rossi hat geschrieben:Chinderscheiss isch höchschtens die Diskussion. De Nate isch e herte Sibesiech, de Mario e Gloon, de Paperboy e Grüene und d Lara Croft en Bondageschlampe..... Wayne?
mer sind ja recht selte einer meinung und mir machts auch grad recht angst dass ich das genauso seh. aber eben!Sephi hat geschrieben:Was aber würklech wider sehr starch isch isch s Writing - nid unbedingt so sehr d Gschicht wie die erfrüschende Dialög. D Charaktere funktioniere extrem guet zäme und ihri Handlige mache meh oder weniger Sinn.
das ebe genau s problem. ich mein ich seh ja die "indikatore" in dem topic auch..zwirrlibatz hat geschrieben:vermuetet
bei mir ischs vorallem s'design vom hauptcharakter der indikator. ja so oberflächlich bin ich.BrainBug hat geschrieben:das ebe genau s problem. ich mein ich seh ja die "indikatore" in dem topic auch..zwirrlibatz hat geschrieben:vermuetet
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste