Hani au gad dänkt... gwüssi Sache chasch au mi eme Vertrag nid usheble. Öbs i demfall gaht, weiss i nid.
das mit de Fählstunde verstahn i. Lieded mini Firma au drunder.
Mal hani ame Ort gschaffed, det hend all am erste Tag scho müsse s Arztzügnis bringe und das nur wäge einere Person wos eifach massiv übertriebe hed. Da woni jetzt schaffe heds au es paar Spezialiste. Aber mini Meinig isch halt: Nid alli abstrafe. De Spezialiste chli d Dumeschrube azieh und bi allne andere chli Mänscheverstand lah walte.
Und au uf disi Site chli drucke. Näb de Spezialiste, hemmer au paar Workoholics wo chömmed, wenns sauchrank sind. Und nah hesch so Bazilleschlüdere im Büro. Bravo... Hesch amigs schön chönne luege wies dennn de erst hed, de nöggst sich asteckt und das den rund herum isch. Mis Immunsystem isch rächt ok, aber mich heds denn immer als letschte gno, nach dem ich amigs so 4 - 5 Wuche näb jenstes chranke Lüt gschaffed han.
Die sött mer denn Hei schicke. Oft hend ide Mongos en Laptop und chönnted au deheime was mache, wenns es nid chönnd lah si für ein zwei Täg...