The Walking Dead (aktuell S9)
Re: The Walking Dead (Jetzt denn Season 2)
s Budget vo Breaking Bad wägä Mad Men chürzä. Glaub nid ganz Bachä.
Öb jetzt am Walking Dead e Budget chürzig schadet (vorusgsetzt es isch nid uf es Budget kürtzt womer nüt meh demit cha machä), weisi nid. Vilicht chömeds denn wenigschtens nüm uf d'Idee so ufwändigä Quatsch zmachä wiä am Schluss vo Season 1.
Öb jetzt am Walking Dead e Budget chürzig schadet (vorusgsetzt es isch nid uf es Budget kürtzt womer nüt meh demit cha machä), weisi nid. Vilicht chömeds denn wenigschtens nüm uf d'Idee so ufwändigä Quatsch zmachä wiä am Schluss vo Season 1.
http://www.fearnet.com/news/b23460_why_ ... _from.html" onclick="window.open(this.href);return false;Why Was Frank Darabont Fired from 'The Walking Dead'?
Zombie lovers were shocked to hear that The Walking Dead's showrunner Frank Darabont was leaving the show immediately after appearing at Comic-Con and happily discussing the show's upcoming second season with fans and reporters. What could have prompted the firing of such a beloved creator? More after the jump.
The Hollywood Reporter is examining the situation, and it appears the cuprit is the root of all evil. According to one of its anonymous though trusted sources, "AMC had its own ideas about how to make the show more cheaply. The show shoots for eight days per episode, and the network suggested that half should be indoors. 'Four days inside and four days out? That's not Walking Dead,' says this insider. 'This is not a show that takes place around the dinner table.' That was just one of what this person describes as 'silly notes' from AMC. Couldn't the audience hear the zombies sometimes and not see them, to save on makeup? The source says Darabont fought 'a constant battle to keep the show big in scope and style.'"
THR describes Darabont as, "like many showrunners, not known for a small ego or manageable temperament." While that may be true, Darabont is also one of the most respected figures in genre. And having interviewed him several times, I understand why. Darabont, quite frankly, posesses a sincerity in everything he does that one rarely sees in an industry where people are more often than not afraid to speak their minds or create with their heart. Its this sincerity that has helped earn him the respect of folks like Stephen King and Guillermo del Toro. And it's entirely possible its this sincerity that was too much for the bean counters at the network -- who are apparently unused to having a hit TV show -- to bear. Of course it doesn't help that AMC outright owns The Walking Dead, and so prevents its creators from shopping the show around to other networks when budget negotiations turn sour.
Whatever one thinks of The Walking Dead itself, there's no doubt in my mind that its presence on TV is good for our genre. Unfortunately I've also no doubt that Darabont's presence behind the scenes is good for the show. And for a great many reasons; one of the most obvious being that the cast and crew is staffed with longtime collaborators like Greg Nicotero and Laurie Holden and friends like Robert Kirkman and Gale Anne Hurd. Time will tell how The Walking Dead fares without Darabont. And how that great experiment -- a weekly zombie TV show -- will turn out without his mad, often brilliant machinations.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mal abgseh drvo dass de schluss vo s1 alles andere als quatsch isch (bzw ja chinder, mängisch verlauft e gschicht halt chli uf verschlungne, sich ständig verändernde pfad nöimeds hii wo me's am afang nöd erwartet hetti), isch es e bescheuerti katastrof en Darabont vo irgendwas z'füüre.
I speeled my drink!
- PicardB
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
510
Bi gspannt wies witer goht
ok der schluss vo dr erschte staffle isch ok gsi aber nit mehr.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Jetz foht das wider ahzwirrlibatz hat geschrieben:bzw ja chinder, mängisch verlauft e gschicht halt chli uf verschlungne, sich ständig verändernde pfad nöimeds hii wo me's am afang nöd erwartet hetti

Wie ou immer, mitem Darabont hesch rächt. Es isch total piinlech und eigentlech schad dass AMC der Ruef wo si sech mittlerwile erarbeitet hei so befläcke.
Bi Breaking Bad machimer da wäg de Budget-Chürzige weniger Sorge - het ja nonie vom Budget gläbt. Wichtig isch eifach dass sech d Macher genau so chöi verwürkleche wie si das wei.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jäää was was foht wieder ah? dass du eimal meh dini wahrnehmig als die endgültig darstellsch und drzue argumänt aneziehsch zum se grad z'widerlegge aber käni wiitere bringsch zum dini feschtstellig z'begründe (subtilität und direction? bissoguet....) oder dass du mich zämehangslos quotisch drmit öppis z'diskutiere hesch?
I speeled my drink!
Also für mich isches schono überraschend und unerwartet gsie, das muesi zuägeh... überraschend und unerwartet schlächt.
En dummi sci fi Irichtig, Beziehigsquatsch dumm dargstellt, blöds umägeweine wo eim wahrschindlich het söllä Ifahrä, aber am Afang heds eim chalt loh, und mit zuenehmender Zit wünscht mer sich fäng dass möglichscht vil blibed und sich i d Luft löhnd lo jagä. Und denn was grad no gfehlt hed grosses Bumm Bumm und Aktion, zerstörig vor Station, wiämers scho oft gseh hed. Es isch eifach grausam billig. Und nach de super erschtä 2 und de immer no guete zweite 2 Episodä, isch d Fallhöchi halt no ziemlich gross, wemer denn eifach no zwei so billigi hinäinä schiebt.
En dummi sci fi Irichtig, Beziehigsquatsch dumm dargstellt, blöds umägeweine wo eim wahrschindlich het söllä Ifahrä, aber am Afang heds eim chalt loh, und mit zuenehmender Zit wünscht mer sich fäng dass möglichscht vil blibed und sich i d Luft löhnd lo jagä. Und denn was grad no gfehlt hed grosses Bumm Bumm und Aktion, zerstörig vor Station, wiämers scho oft gseh hed. Es isch eifach grausam billig. Und nach de super erschtä 2 und de immer no guete zweite 2 Episodä, isch d Fallhöchi halt no ziemlich gross, wemer denn eifach no zwei so billigi hinäinä schiebt.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so ischs für dich gsi, easy. aber zbsp de typ und sin wahnsinnig brüeder, s'camp, ebegrad d'beziehige under de lüüt drmit de zueschauer au eini zu ihne brchunnt, all das isch nach de 2te episode cho. und de bunker wiederum doch ersch i de letschte? was isch det billig gsi? isch ein zwüschestop vo vielne vorherige und folgende. wird nur am ändi als quasifinale halt überbetont.
für mich nix geweine, im gägeteil, sondern emotionali plots wo ergriifend gsi sind, dank em darabont. er chan das. de kewl loner vom afang hett da einige vilech falschi erwartige bracht. aber was will me dänn? dass er sich 5 staffle lang dur ei zombiehorde nach de andere dureschlaht? naja, so ischs für mich glücklicherwiis nöd. d'spannig steckt für mich im versuech vo de lüüt, en art es läbe wiiterzläbe. jede nach sim charakter, i dere so bitzeli liecht agspannte ungwohnte stressituation, mit irgendwelchne lüüt wo me muess uscho. wie bim romero sind d'zombies zwar omnipräsent, aber gäbed tatsächli nur als statischte de rahme für s'würkli intressante.
vilech stirbt de erschti held au bald und d'story lauft ein oder mehreri sträng mit andere helde wiiter.
für mich nix geweine, im gägeteil, sondern emotionali plots wo ergriifend gsi sind, dank em darabont. er chan das. de kewl loner vom afang hett da einige vilech falschi erwartige bracht. aber was will me dänn? dass er sich 5 staffle lang dur ei zombiehorde nach de andere dureschlaht? naja, so ischs für mich glücklicherwiis nöd. d'spannig steckt für mich im versuech vo de lüüt, en art es läbe wiiterzläbe. jede nach sim charakter, i dere so bitzeli liecht agspannte ungwohnte stressituation, mit irgendwelchne lüüt wo me muess uscho. wie bim romero sind d'zombies zwar omnipräsent, aber gäbed tatsächli nur als statischte de rahme für s'würkli intressante.
vilech stirbt de erschti held au bald und d'story lauft ein oder mehreri sträng mit andere helde wiiter.
I speeled my drink!
Do hämmer denn ebä au grad de Hauptunterschied... für mich sinds pseudo emotionali Szenä, wo überhaupt nid acho sind. Usser de Charaktere womer i de erschtä 2 Episodä känälernt sindmer meh oder weniger alli Egal gsi. Und das isch jetzt halt chli d Frog nachem Huen und em Ei... öbsmer wäg em pseudo emotionalä egal gsie sind, oder öbis pseudo emotional find, wills mer egal sind, chani jetzt au nid grad sägä. Und wemer do ebä ä total anderi Sicht hed, betrifft das denn ebä au grad de gröscht Teil, grad vo de letschtä Episodä.
Klar, s Camp isch scho guet und Recht, und d Charaktere sind au Ok (han jo au gseit, 3+4 findi au guet), aber bismer zu denä e würklichi Bindig hetti, heds no einiges länger müese goh (scho i denä Episodä heds di ein oder ander a lächerlichkeit grenzendi Szenä geh, wills aber imene chlinä Maas gsie isch, isches nid als ganzes zu fescht beiträchtigt wordä). Und ja, d Virä Station isch ersch gägä Ändi vo de 5. würklich presänt. Für mich gods über diä 6 Folgä eifach eigentlich stetig Bergab. Öb das jetzt de Plot betrifft, d Schauspielerei, oder d Kamera Arbet. Natürlich isch das zum grossä Teil nid so schlimm, wills ebä sehr guet agfangä hed. Und wenns Ufbräched isch das eigentlich no ziemlich toll, aber nid viel spöter chömeds denn inere grauähaft typischä Station ah. Was det dra billig gsie sig, isch miner Meinig no so ziemlich alles. D Kullisä isch billig, de Charakter vom Wüssäschaftler und sis Verhaltä sind billig, de ganzi Plot und Dialög sind billig, und s Finale macht absolut kei Sinn, ussert dem, usem nüt Aktion und künstlichä Thrill z erschaffä, wo eim eigentlich nid würklich interessiert, also au das, billig.
Bi dem Bild hani eigentlich scho s Gfühl gha dases jetzt verbie isch:
Aber au wenn das jetzt echli Negativ tönt, ich bin eigentlich gueter Dinge für d Season 2. Jetzt sinds jo wider on the Road. Und de Trailer gseht so schlächt au nid us. Klar, d Nochrichtä über all diä Problem sind nid so toll, aber zerscht mol luege wies witergod, denn chamers immerno dumm findä.
Klar, s Camp isch scho guet und Recht, und d Charaktere sind au Ok (han jo au gseit, 3+4 findi au guet), aber bismer zu denä e würklichi Bindig hetti, heds no einiges länger müese goh (scho i denä Episodä heds di ein oder ander a lächerlichkeit grenzendi Szenä geh, wills aber imene chlinä Maas gsie isch, isches nid als ganzes zu fescht beiträchtigt wordä). Und ja, d Virä Station isch ersch gägä Ändi vo de 5. würklich presänt. Für mich gods über diä 6 Folgä eifach eigentlich stetig Bergab. Öb das jetzt de Plot betrifft, d Schauspielerei, oder d Kamera Arbet. Natürlich isch das zum grossä Teil nid so schlimm, wills ebä sehr guet agfangä hed. Und wenns Ufbräched isch das eigentlich no ziemlich toll, aber nid viel spöter chömeds denn inere grauähaft typischä Station ah. Was det dra billig gsie sig, isch miner Meinig no so ziemlich alles. D Kullisä isch billig, de Charakter vom Wüssäschaftler und sis Verhaltä sind billig, de ganzi Plot und Dialög sind billig, und s Finale macht absolut kei Sinn, ussert dem, usem nüt Aktion und künstlichä Thrill z erschaffä, wo eim eigentlich nid würklich interessiert, also au das, billig.
Bi dem Bild hani eigentlich scho s Gfühl gha dases jetzt verbie isch:
Aber au wenn das jetzt echli Negativ tönt, ich bin eigentlich gueter Dinge für d Season 2. Jetzt sinds jo wider on the Road. Und de Trailer gseht so schlächt au nid us. Klar, d Nochrichtä über all diä Problem sind nid so toll, aber zerscht mol luege wies witergod, denn chamers immerno dumm findä.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
es gaht ja no sowas vo ab. wenn denn dkampfsaunegerin mit de zombies a de chette chunnt fanged wieder alli a brüele... usserd ich rofl
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
zwirrlibatz: du verstasch es nöd. es gad drum, dass d's1 unfassbar billig, tumm, langwiilig und verschissä gändet isch. die gschicht isch scheisse, lies d'comics - die zeiged, wies guet gsii wär.
bonusfrag: wenn fads a???
bonusfrag: wenn fads a???
Im Oktober... glaub 16., so viel ich weiss.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ja eventuell das! Aber immerhin nid uf die bevormundendi Art:zwirrlibatz hat geschrieben:jäää was was foht wieder ah? dass du eimal meh dini wahrnehmig als die endgültig darstellsch
zwirrlibatz hat geschrieben:ja chinder, mängisch verlauft e gschicht halt chli uf verschlungne, sich ständig verändernde pfad nöimeds hii wo me's am afang nöd erwartet hetti
Aber eigentlech hani mit "jetz foht das wider ah" nur gmeint, dassmer die langwiligi Diskussion scho vor paar Site gha hei. Für dich nomal demokratisch: Die meischte Lüt hends so empfunde dass s Writing gäge Ändi vor Staffle massiv schlächter isch worde, du hesch das anschinend nöd so empfunde. Schad chanme das jetz nöd objektiv quantifiziere will halt alles Meinigssach isch.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
rolf, willsch es jetz würkli so verdräihe drmit e karikatur vonere und dini per default übliche bevormundende art nöd vonander underscheide muesch?Sephi hat geschrieben:Ja eventuell das! Aber immerhin nid uf die bevormundendi Art:zwirrlibatz hat geschrieben:jäää was was foht wieder ah? dass du eimal meh dini wahrnehmig als die endgültig darstellschzwirrlibatz hat geschrieben:ja chinder, mängisch verlauft e gschicht halt chli uf verschlungne, sich ständig verändernde pfad nöimeds hii wo me's am afang nöd erwartet hetti
ah ok, gägüber de comics ischs tumm... die känn ich nöd. i de tv-serie sälber wirds für mich nöd fortlaufend schlächter. det verlauft für mich d'story mit allem drumrum sehr super. isch sie das dänn nöd doch vilech e bitz wemme d'comics halt sii laht?zeromeier hat geschrieben:zwirrlibatz: du verstasch es nöd. es gad drum, dass d's1 unfassbar billig, tumm, langwiilig und verschissä gändet isch. die gschicht isch scheisse, lies d'comics - die zeiged, wies guet gsii wär.
im vergliich zum comic oder susch grundsätzlich?Acid hat geschrieben:Klar, s Camp isch scho guet und Recht, und d Charaktere sind au Ok (han jo au gseit, 3+4 findi au guet), aber bismer zu denä e würklichi Bindig hetti, heds no einiges länger müese goh (scho i denä Episodä heds di ein oder ander a lächerlichkeit grenzendi Szenä geh, wills aber imene chlinä Maas gsie isch, isches nid als ganzes zu fescht beiträchtigt wordä). Und ja, d Virä Station isch ersch gägä Ändi vo de 5. würklich presänt. Für mich gods über diä 6 Folgä eifach eigentlich stetig Bergab. Öb das jetzt de Plot betrifft, d Schauspielerei, oder d Kamera Arbet. Natürlich isch das zum grossä Teil nid so schlimm, wills ebä sehr guet agfangä hed. Und wenns Ufbräched isch das eigentlich no ziemlich toll, aber nid viel spöter chömeds denn inere grauähaft typischä Station ah. Was det dra billig gsie sig, isch miner Meinig no so ziemlich alles. D Kullisä isch billig, de Charakter vom Wüssäschaftler und sis Verhaltä sind billig, de ganzi Plot und Dialög sind billig, und s Finale macht absolut kei Sinn, ussert dem, usem nüt Aktion und künstlichä Thrill z erschaffä, wo eim eigentlich nid würklich interessiert, also au das, billig.
na ich wünsch mir d'fortsetzig gaht guet wiiter, gseh aber bitz schwarz ohni darabont. will ich d'vorlag nöd känn, han ich ja kei ahnig was chönnt wärde. offebar halte sie sich aber ja eh nöd drah.
I speeled my drink!
Grundsätzlich... Comic hani usgloh...känns dementsprächend nid.zwirrlibatz hat geschrieben: im vergliich zum comic oder susch grundsätzlich?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ig ha grad glese "the wanking dad".
chchchch
chchchch
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Ich glaub alli händ... stohd jo au das.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nächscht wuche oder? ich han iets recht bock uf das