Seite 11 von 12
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 09 Feb 2011 15:02
von geosnow
ui nei.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 14 Feb 2011 15:28
von Master(G)
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 15 Feb 2011 16:48
von Bejita
lol
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 09:05
von Asskicker
ehm, wieso händ mir sone kack becho und d amis e "richtigi" vu de grössi her?
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 09:07
von evo
ja isch wirklich rächt e tragödie
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 09:13
von Master(G)
Asskicker hat geschrieben:ehm, wieso händ mir sone kack becho und d amis e "richtigi" vu de grössi her?
händs nöd.
die frau isch nur so chlii.

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 15:30
von Asskicker
Master(G) hat geschrieben:Asskicker hat geschrieben:ehm, wieso händ mir sone kack becho und d amis e "richtigi" vu de grössi her?
händs nöd.
die frau isch nur so chlii.

also mini lüchtet nöd

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 17:52
von Bejita
Asskicker hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:Asskicker hat geschrieben:ehm, wieso händ mir sone kack becho und d amis e "richtigi" vu de grössi her?
händs nöd.
die frau isch nur so chlii.

also mini lüchtet nöd

I nime mau a dine cha ou nid schiesse?
Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 16 Feb 2011 18:50
von Master(G)
batteries not included luca!
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 17 Feb 2011 20:05
von Sephi
Hans düre und für "guet" befunde, wenn ou nid meh

Wahrschinlech findis mit bitz Distanz denn chli weniger als "guet", aber uf jede Fall sehr solid. S Hauptproblem woni mitem Spiel gha ha isch die ewigi Widerholig vom Chärnprinzip - Ruum, Bäm - Necromorph usem Lüftigsschacht - abschiesse bis keni Necromorphs me chöme, nöchschte Ruum, Bäm - Necromorph usem Lüftigsschacht - abschiesse bis keni meh chöme, nöchschte Ruum... Git paar Variatione uf däm Thema aber s Grundprinzip blibt s gliiche. Entsprächend hani d Zero Gravity Passage ou immer e sehr wiukommeni Abwächslig gfunge, bsungers mit der Stürig wo jetz super passt.
Der Yahtzee het par gültigi Pünkt:
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... ad-Space-2
Wie gseit, insgesamt hanis eigentlech guet gfunge, wär aber wider mau eis vo dene Spiu wo vonere massiv chürzere Spiuduur hät chönne profitiere - und jo, isch klar dass da gwüssi Lüt nid zuestimme und d Mehrheit sogar würd gränne.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 18 Feb 2011 11:11
von Mastler(P)
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 18 Feb 2011 12:29
von NERV
Sephi hat geschrieben:Sephi sagt
Genau mein Empfinden.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 18 Feb 2011 12:38
von zwirrlibatz
zwirrlibatz hat geschrieben:büütet's meh als vo gruselgrüsch umgäh dunkli gäng entlangschliiche und all paar minute vomne viech agumpt wärde?
dämfall wiedermal ziit und gäld gspart.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 18 Feb 2011 15:19
von Moff
ich bin irgendwo ide hälfi und han müeh motivation zfinde witerzmache
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 23 Feb 2011 18:44
von BonSai
Bi grad ir Chinderbetreuigszone

und es isch eifach numeno ätzend. Wie me däm Spieli so höchi Wärtige cha gäh, isch für mi eifach unverständlech. Edge git 9 vo 10, sorry itz hei si sech grad säuber disquallifiziert. Dr Vorgänger hani huere geil gfunge, das hie isch eifach nomau z'gliche, leider nid so guet und ohni neui Ideene oder Innvoationsbonus. Die ganzi Horror-ScienceFiction Atmosphäre vom erschte Teil isch halt scho neu und verdammt super gsi. Muess mi ou zwinge witerzgame, schad eigentlecht. Viellicht dräits ja no so richtig uf......
Würd so knapp 80% gäh, isch aber sicher kei 90%er Titel.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 24 Feb 2011 06:32
von Skeletor
ich finds guät, dass ichs nöd kauft ha

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 24 Feb 2011 06:49
von TypeJ
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 24 Feb 2011 08:07
von NERV
Moff hat geschrieben:ich bin irgendwo ide hälfi und han müeh motivation zfinde witerzmache
Isch mir glich gange, han au müesse ufgeh.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 02 Mär 2011 07:24
von sidusson
ehm isch problem mit däm ir ch??
Dead Space 2 Add-on "Severed" auf Xbox Live / 4 Bilder
01.03.11 - Electronic Arts hat für Dead Space 2 den DLC "Severed" auf Xbox Live weltweit veröffentlicht. Das Add-On erweitert die Einzelspieler-Kampagne um zwei neue Kapitel, in denen Gabe Weller und Lexine Murdoch aus Dead Space: Extraction im Mittelpunkt stehen. Preis: 560 Microsoft-Punkte
ich fönd nix

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 02 Mär 2011 08:08
von Sale
sidusson hat geschrieben:ehm isch problem mit däm ir ch??
Dead Space 2 Add-on "Severed" auf Xbox Live / 4 Bilder
01.03.11 - Electronic Arts hat für Dead Space 2 den DLC "Severed" auf Xbox Live weltweit veröffentlicht. Das Add-On erweitert die Einzelspieler-Kampagne um zwei neue Kapitel, in denen Gabe Weller und Lexine Murdoch aus Dead Space: Extraction im Mittelpunkt stehen. Preis: 560 Microsoft-Punkte
ich fönd nix

http://marketplace.xbox.com/en-US/Produ ... ba4da94c11
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 02 Mär 2011 08:21
von sidusson
geil

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 02 Mär 2011 08:23
von Master(G)
mega! ich hoffe de spass isch nöd nach 30 minute scho fertig...

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 02 Mär 2011 08:24
von sidusson
schetze ea mässig 10min

Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 25 Mär 2012 16:34
von Trunks
Up!
So ich spiels jetzt au ändlich und finds usgezeichnet.. Ja es spielt sich wie s'eis, aber genau das hani erwartet und ghofft.
Re: Dead Space 2 (PS3/360er/PC)
Verfasst: 26 Mär 2012 17:36
von Mastler(P)
:yess: ich fang jetz au grad ah.