Herr Rossi hat geschrieben:fritig: "hey mann roli warum bisch so frölech?" ich: "zwöi täg rue vor öich wiiber!"
du bisch ja gar ekein rössler, du bisch en röller!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
zum d'frag vom 20min ufzneh: was für übername häsch für dini kollege?
eine isch nöd so hell und stellt immer wiedr die gliche frage - 'turbo' heisster bi mir.
en andere isch au nöd hell und laht gern die hellere sini arbet mache, woner sälber nöd weiss wie - 'ärgernis' nännichen, will sich das mit sim name reimt
Ich nänn eine "Geuferlampe" will er eifach so uusgseht, de Wallisser nänni "Scheissu" jede weiss warum...
En andere heisst bi mir "Notkocher" aber ich sägs em nöd is Gsicht willer über 2 Meter gross isch und en uhuere Chaste.
Einere sägi immer "Schiissibürsteli" oder "Bäse" wäg de Frisur.
Di andere sprichi normal ah...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
hahha, ich gib amigs au so schpitznäme gwüsse lüüt - am mägerlimuck sägi spinnebei well er so dünn isch, em andere wo fascht kei zäh meh het sägi schteifresser
edit: eine isch sonen schlendrian dä schlaft fascht ii wenn er wach isch, dä nänn i toti flüge
wie darf mer sich das mit dene näme vorstelle. ihr spräched die lüüt e so ah? "sali toti flüüge" oder "bringsch mer s papier xy usem drucker geuferlampe"
Oder sin das mehr so inneri monolog wo die näme zum zug chömmet?
mini innere monolög bestöhnd bim schaffe meischtens us arschloch und nuttesohn.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
evo hat geschrieben:wie darf mer sich das mit dene näme vorstelle. ihr spräched die lüüt e so ah? "sali toti flüüge" oder "bringsch mer s papier xy usem drucker geuferlampe"
you've shot your bolt, Stromberg. now, it's my turn.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Werdet natürlich direkt so ahgsproche ussert ebe de Chaste, bi dem machis hinderem Rugge und für de Adrenalinkick sägis ganz liislig wänni a ihm verbiilaufe.
evo hat geschrieben:wie darf mer sich das mit dene näme vorstelle. ihr spräched die lüüt e so ah? "sali toti flüüge" oder "bringsch mer s papier xy usem drucker geuferlampe"
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
es tuet Ziitewies sogar so weh dases eim grad d'muffe zämmezieht, Arcadezocke chasch vergässe, alles gaht 5x länger, ha hüt es Hämp bügled ...30min. hani gha.
Und diä beschissnig Narbe verchläbt immerwieder inwändig mit em Chnoche und de Platte, so dasi de Arm nöd würklich bewege chan, dänn muesmers "wegmassiere" was au zimmli schmerzlich isch.