Bitcoin
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
wär vo eu tuet Coins Mine mit PC Hardware?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Re: Bitcoin
rofl als ob da jetzt nah was usehole chasch ohni grossi Investition i big hardware
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nöd marco in motion sondern marco die alt fasnacht.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
han ebe null Ahnig vo dem ganze Züüg und ha gfunde ich fräg mal nah... en Kolleg hättmi ebe druff ahghaue obi das mache.
dänn hätter mir erchlärt daser sich e chiste zämme baut hät für bitz meh als 1500pfrengg und mit dem erwirtschaftet er knappi 500pfrengg / Monat.
Stromchöste 1200pfrrrrrrengg / Jahr. findi irgendwiä no gütt aber de Oberbränner isches aunöd.
dänn hätter mir erchlärt daser sich e chiste zämme baut hät für bitz meh als 1500pfrengg und mit dem erwirtschaftet er knappi 500pfrengg / Monat.
Stromchöste 1200pfrrrrrrengg / Jahr. findi irgendwiä no gütt aber de Oberbränner isches aunöd.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s problem isch, dass immer meh rechepower bruchsch.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Ja das hätter au gseit, diä rächnig gäch genau für eis Jahr uuf und dänn bruucht er meh Stuff... schlussendlich häsch e riese büetz gmacht, huere vill Strom zahlt und falls der mal d'Chiste abraucht will sie siit übereme Jahr 24/7 voll uusglastet wird häsch sowieso grad verlore. eigentlich tumm.
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Geit aber warhschinlech nur mit irgendwelche Altcoins, wo denn derzue ono zersch stiige müesse (=Spekulationsfaktor)Marco_in_motion hat geschrieben:han ebe null Ahnig vo dem ganze Züüg und ha gfunde ich fräg mal nah... en Kolleg hättmi ebe druff ahghaue obi das mache.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Naja, inen einzelne Rechner bringsch glaubs nüm gnueg Rechepower füres ganzes JahrMarco_in_motion hat geschrieben:Ja das hätter au gseit, diä rächnig gäch genau für eis Jahr uuf und dänn bruucht er meh Stuff... schlussendlich häsch e riese büetz gmacht, huere vill Strom zahlt und falls der mal d'Chiste abraucht will sie siit übereme Jahr 24/7 voll uusglastet wird häsch sowieso grad verlore. eigentlich tumm.

Di entscheidend Frag blibt halt, wie sich de Kurs in nögschter Ziit entwicklet. Es mag si, dass sich s Mining bim aktuelle Kurs nid lohnt oder dasd gar na für d Stromchöschte druff zallsch. Wenn sich aber de Kurs i de nögschte paar Jahr mal wider ver-10 oder gar ver-100-facht, denn het sichs ebe doch glohnt. Isch immer alles relativ.
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Bi gspannt wies mit Mt. Gox witergeit 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die seled ruig kaputt ga
Die sind mitem Priis oft um di 100$ über de anderne Tuschbörse...debi hend si scho sit einige Monet nüm s gröschte Handelsvolume....

Die sind mitem Priis oft um di 100$ über de anderne Tuschbörse...debi hend si scho sit einige Monet nüm s gröschte Handelsvolume....
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wie mach ich jetz no cholle? vorallem ohni in en spezielle rig zinvestiere?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Trading, Daytrading....de Kurs isch grad nidrig...chasch chaufe und hoffe daser bald mal wider über 1'000$ stigt.
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Spekuliere.. entweder mit Bitcoins oder Altcoins, wode es grössers Potenzial ufgrund vom Risiko hesch
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
fair. thx zämme.
trade chasch alles über websites nimm ih ah?
trade chasch alles über websites nimm ih ah?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jep...ich bin meistens uf http://www.btc-e.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Det hets nebet Bitcoins au na es paar gueti Altcoins...
Det hets nebet Bitcoins au na es paar gueti Altcoins...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wolf of btc.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
lolol, gitt sogar en Dogecoin

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bin sogar fasch Dogemillionär
Het sich voll nid glohnt die Dinger z chaufe...aber mer weiss ja nie

Het sich voll nid glohnt die Dinger z chaufe...aber mer weiss ja nie

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Such Capitalism
- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bin Bitcoin Afänger und bruche dringest en Tip vo PROFIS:
Ich würd gern folgendes mache:
- Han en verified MTGox Account aber na nie verwendet, es isch kei Geld uf dem Konto
- Würd det gern für en Pris vo öpe 100 - 120$ Bitcoins chaufe
- Denn würd i gern bimene andere Exchange für ca. 550$ die Bitcoins wieder verkaufe
Funktioniert das? Wen nei - wo isch de Hake?
Ich würd gern folgendes mache:
- Han en verified MTGox Account aber na nie verwendet, es isch kei Geld uf dem Konto
- Würd det gern für en Pris vo öpe 100 - 120$ Bitcoins chaufe
- Denn würd i gern bimene andere Exchange für ca. 550$ die Bitcoins wieder verkaufe
Funktioniert das? Wen nei - wo isch de Hake?
Alles...... alles tuehts mer weh.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das fraget sich im Moment grad einigi Lüt
Vorher isches ja genau andersch ume gsi, also dass de Kurs vo Gox damals immer um di 100$ über em Rest gläge isch. De Hake isch do gsi, dases idR so öpe 1 Monet duret het bismer sis Geld det het chöne abhebe. Ich denke au jetzt wirds wider zu enorme Verzögerige cho....oder mer chan als Neuchunt ev. gar nüt me izale...ich weiss es nöd....uf jede Fall ergit ire Kurs überhaupt kei Sinn
Irgendwo gits sicher en Hake...

Vorher isches ja genau andersch ume gsi, also dass de Kurs vo Gox damals immer um di 100$ über em Rest gläge isch. De Hake isch do gsi, dases idR so öpe 1 Monet duret het bismer sis Geld det het chöne abhebe. Ich denke au jetzt wirds wider zu enorme Verzögerige cho....oder mer chan als Neuchunt ev. gar nüt me izale...ich weiss es nöd....uf jede Fall ergit ire Kurs überhaupt kei Sinn

- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich zahl mal 7k i via Bank wire und luege was passiertXinobrax2 hat geschrieben:Das fraget sich im Moment grad einigi Lüt![]()
Vorher isches ja genau andersch ume gsi, also dass de Kurs vo Gox damals immer um di 100$ über em Rest gläge isch. De Hake isch do gsi, dases idR so öpe 1 Monet duret het bismer sis Geld det het chöne abhebe. Ich denke au jetzt wirds wider zu enorme Verzögerige cho....oder mer chan als Neuchunt ev. gar nüt me izale...ich weiss es nöd....uf jede Fall ergit ire Kurs überhaupt kei SinnIrgendwo gits sicher en Hake...

S schlimmste wo chönnt passiere wär, d meldig chämt dass Mtgox pleite isch. Denn wär's Geld vermuetlich weg.
Anderersiets isch d Gwünnerwartig bi x5, das heisst 120$ kauf 600$ Verkauf = 5 x 7k = 35k. Us finanzieller Sicht lohnt sichs uf jede Fall.
Alles...... alles tuehts mer weh.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mini Vermuetig isch, dass si durch de Kurs sovil Lüt wie möglich wend alocke. D Izalig verzögeret sich denn aber über es paar Wuche und glichziitig tribt d Nachfrag de Kurs wider ue. Bis d Izalig denn endlich ufem Konto verbuecht wird lit ire Kurs wider über em Rest und si heted en Grossteil vo irne Chunde zumene Spotpriis chöne uszale.
Aber eh, en Versuech ischs Wert
Aber eh, en Versuech ischs Wert

Re: Bitcoin
So gwinnverspreche si nie seriös... Ob itz ir "alte" börse-zocker-welt oder ir neue coin-zocker-welt...