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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 13:16
von ritschi
emP hat geschrieben:
lakritz hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:whaaa? de heck isch sicher mal geiler als bi de bmw
[img]img]
vo hine vilicht. d siitelinie isch zum hüüle.

Genau du &ig = checker / roadhogs

71-audi-sportback.9.jpg
huere geil isch er uf dem bild. :wixer:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 13:56
von h4xX0r
de.
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oder de A7?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 14:21
von ritschi
:altersheim:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 16:41
von Chäller
CLS, definitiv.

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:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 16:42
von Chäller
de A7 isch nur e müedi Kopie vo dem.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 16:59
von feeshlee
isch doch au en geile heck

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 17:00
von feeshlee
:lol:

Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 18:06
von emP
Cls = sex

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 08 Sep 2011 18:07
von lakritz
Chäller hat geschrieben:CLS, definitiv.
mega. aber du mier fallt gad uf das isch de gsi mit dene gschissne LED liechter woni gescht gseit han. olol. :RITSCHI:

btw. de alt CLS gseht logischerwiis au viel besser us als de A7.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 09 Sep 2011 06:35
von ritschi
d front vom CLS isch mega. defür gfallt mr da jetzt genau die stell nid wo euch bim A7 nid gfallt. ololol

Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 09 Sep 2011 07:27
von emP
Mir hei also differenze bi de wahl vo hinterteil?


Chchchch

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 09 Sep 2011 07:39
von lakritz
aber lueg. wemms A1 heck gfallt chunt eifach nöd druss. no frage?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 09 Sep 2011 08:05
von ritschi
seit dä mit holzinterieur :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 09 Sep 2011 08:36
von lakritz
:vortex:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 07:58
von ritschi
IAA :wixer:



focus st. gwöhnigsbedürftig. und blödi farb.

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 08:02
von ritschi
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:



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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 08:09
von h4xX0r
oi... goil

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 08:13
von ritschi
und da no was für honda fans. schöner als de alt, aber immer no nid schön.

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 08:27
von ritschi
Ford's EcoBoost offerings may have started off big and powerful, but the Blue Oval is quickly moving towards small and thrifty. Ford will soon offer its smallest turbocharged offering yet, as a new 1.0-liter, three-cylinder has been announced in advance of the Frankfurt Motor Show.

The new EcoBoost engine will be available in the Ford Focus, C-Max and B-Max, and it will be available in 99 horsepower and 118 hp variants.

A respectable 125 pound-feet of torque is available from a scant 1,300 rpm thanks to a turbocharger that can spool up to 250,000 revolutions per minute. Ford was able to extract so much power out of such a small, boosted engine thanks to improved twin variable camshaft design and an exhaust manifold cast that is cast into the cylinder head. And get this: While other EcoBoost offerings start with an aluminum block, the 1.0-liter includes an iron engine block, which isn't only cheaper, it reduces engine warmup time by 50 percent.

The key benefits sought from engine downsizing, of course, are improved fuel economy and lowered emissions. In this scenario, Ford promises 120 g/km C02, which works out to right around 45.5 miles per gallon (U.S.) on the European cycle. That 120 g/km figure, in case you're wondering, is identical to the much smaller Scion iQ, which gets a 36 city / 37 highway EPA rating. The diminutive engine will be fitted with five-speed and six-speed manual transmissions.

The three-liter EcoBoost will start off as a Europe-only affair, arriving early in 2012. Ford hasn't announced any availability of this engine in the U.S., though presumably consistently high fuel prices could change that over time. Hit the jump to read over the Ford press release.
:shock:

im fiesta würd er no sinn mache.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 08:30
von h4xX0r
1 liter mit 118 PS? geil!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 09:04
von Chäller
De Focus gseht eifach nöd guet us. Da schadet em s'Spoilerpaket nur...

De Honden gseht vo vorne easy us, d'Felge findi au geil. Aber d'Siiteasicht unds Heck...LOL! :groel:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 09:06
von Chäller
Seat Concept

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Gseht vore us wie en alte Honda.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 09:09
von h4xX0r
isch das s'konzept vo Westcoast Custom?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 09:16
von Chäller
welle meinsch?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 13 Sep 2011 09:16
von ritschi
de findi no frisch. wird aber niemals es fahrzüg vo ford cho wo so usgseht :lol:

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