Heute erhalten - Retro Edition
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ui, channsch de Fighting Hawk nid in Scanner inehebe und 300dpi Scans mache ?turntablism hat geschrieben:tops verkauft dasdada und natürlich platine derzuephilsublime hat geschrieben:Was esch Tops?
grad au es päckli vo däne bechoo:
nanig derzue choo platine uszpacke

- Dateianhänge
-
- DSC01360.JPG (51.29 KiB) 8067 mal betrachtet
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Re: Heute erhalten - Retro Edition
Als Cave Fan bruchts natürli au Cave Gläseruntersetzer
. Gsehnd in natura no glossiger us. Würkli schö gmacht mit une dra Filz. Hani vo do http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=36&t=32031" onclick="window.open(this.href);return false;
und den hets mol no 2 Schilder geh zur Zierde. Isch 3mm Plexi mit erhöhter Schrift. Gits do http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=36&t=31941" onclick="window.open(this.href);return false;
und by night

und by night

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Taito Station logo gseht zwar geil us aber leider findet mer dört inne nüme würklich schlaus ussert in Osaka 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
alli wiehnachtsgschänkli ^^

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
scheen:) glaub Tetris hani au mol als Wiehnachtsgschänkli griegt, Spiel mässig hets Wiehnachtskindli "nur" das ge, Silhouette Stories isch kei reine Datingmüll sonders s'Gals Panic S (wos als SS für es Saturn git) eis vo de ganz seltene PS1 Spiel imo, tüür zwar nit, wils wohl niemerds weiss/kennt.
Lang hani gsuecht, zumindest am längste vo all dene Cave Spiel. Aber endlich gfunde
Mushihimesama

Mushihimesama
Sehr schön OlDirty, gratuliere. Jetzt hesch mi denn bald überholt, was d'Cave Games aabelangt.
Mir fählt immer no s'Akai Katana, aber 1500 für e Full Kit isch scho verdammt viel.
Mir fählt immer no s'Akai Katana, aber 1500 für e Full Kit isch scho verdammt viel.
Danke dir
. Mir fählt no s'Guwange, Dangun Feveron (weiss nöd ob i das überhaupt wet mit dem komische style
), Death Smiles und DDP Sai... (wie au immer). Zudem han ich jo nur d'PCBs und kum es Kit. Nöd so wie du
.
DDP Sai... hesch aber au nöd oder?

Nei, DoDonPachi SaiDaiOuJou han ich leider au numme uf dr XBox 360. Wenn ich die an mis Cab aaschliess mit Scanline Generator isch es aber scho fascht wie ächt. Es Kit isch eifach no z'tüür. Ich hoff, dass die emol no günschtiger wärde.OlDirty hat geschrieben:Danke dir. Mir fählt no s'Guwange, Dangun Feveron (weiss nöd ob i das überhaupt wet mit dem komische style
), Death Smiles und DDP Sai... (wie au immer). Zudem han ich jo nur d'PCBs und kum es Kit. Nöd so wie du
.
Deathsmiles ghört zu mine Liebling. Das het aber au si eigene Stil und isch nid jedermanns Sach. Das ghört aber miner Meinig noch in jedi guete Cave Sammlig.
Vom Guwange und em Dangun Feveron han ich au numme s'Board, das längt aber au.
Was ich no ka empfähle isch s'Mushihimetama, wenn de au gärn emol e Puzzle Game spielsch, isch echt no witzig.
Was hesch du eigentlich fürs Akai Katana zahlt und vo wo hesch es beko?
De Puzzler bini nöd so, bi zur Ziet irgendwie recht fixiert uf d'Cave Shooter. Die passed mir vom Gameplay und der Grafik her eifach am beste. Au mit andere Shooter chani nöd so recht öpis afange, aber vll änderet das jo no. Hoffes zwar nöd will mag nöd no me Print poste "müese" :typej: .
Fürs Akai Katana hani öpe 1300 zahlt mir Porto usw.
has vo do gha http://ec.tops-game.jp/products/list.php?category_id=78" onclick="window.open(this.href);return false; hui die hend grad wieder eis
http://ec.tops-game.jp/products/detail. ... ct_id=2925" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo s'SaiDaiOuJou isch würkli jensiets vom Pries her und zudem au no saumässig schwer find ich. Do hoff i chunt das mol uf MAME und den henk ich das a mis Cab ane. Has zwar au uf de Xbox 360 aber uf em LCD machts irgenwie nur halb so viel Spass.
Fürs Akai Katana hani öpe 1300 zahlt mir Porto usw.
has vo do gha http://ec.tops-game.jp/products/list.php?category_id=78" onclick="window.open(this.href);return false; hui die hend grad wieder eis

Jo s'SaiDaiOuJou isch würkli jensiets vom Pries her und zudem au no saumässig schwer find ich. Do hoff i chunt das mol uf MAME und den henk ich das a mis Cab ane. Has zwar au uf de Xbox 360 aber uf em LCD machts irgenwie nur halb so viel Spass.

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80

vellicht chunt mol no s'ChouSaiDaiOuJou Fukkatsu Futari use, denn isch für ErwachseniOlDirty hat geschrieben:s'SaiDaiOuJou isch würkli jensiets vom Pries her und zudem au no saumässig schwer find ich.

poschte aber find das mit dem instant Skulluflade so dümmlich, wenns verhausch kasch grad nomol afo
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Wenn scho Cave und Puzzle Game den Uo Pokocamelot hat geschrieben:Was ich no ka empfähle isch s'Mushihimetama, wenn de au gärn emol e Puzzle Game spielsch, isch echt no witzig.

Ich find dr Style vom Mushihimetama ächt cool und s'Reco Theme ghört eh zu mine Favorite. Aber s Uo Poko isch au ganz luschtig. Was allerdings im Momänt für das Game uf eBay verlangt wird isch ächt krank. Ich ha mi Uo Poko mit Artwork für 150 kriegt.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
S uonpoko ohni art gits für 100-150
Hüt erhalte für's SNES:
Daze before Christmas mit OVP
Daze before Christmas mit OVP
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
esch för is cab? esch aber ned jamma?
100'000-in-1?
100'000-in-1?

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
wür mi jetzt also au interessiere was das ischKretinou hat geschrieben:

武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
e hdmi mak würdi säge.
- Kretinou
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
50

http://www.youtube.com/watch?v=NKccjRb2ABo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=N_WseEfLueM" onclick="window.open(this.href);return false;
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
chasch glich no öpis in tegschtform dezue schribe oder häds der d'sproch verschlage?! 
esch s'interface immer sgliche, unabhängig vo dä memory charte?
bruchts ned mol externi storm-quelle?!
ond die wechtigscht frog: tüscht de ihdrock, oder esch das emu-zeugs of arcade monitore immer en tick z'dunkel (und loht sich somit au mit de monitor-ihstellige ned suber z'korrigiere)???
ech ha no dä shizzle do mit 1000 games (siehe bild). funzt sit 5 johr au tipptopp, nor chli gross. Non-changeable games aber bi zeigts im Menu devör die korrekt Näme ah ond ned nor so Abchörzigsshizzle.
Trotzdem: wenn dis teil s'meischte vo dämm au cha esch's kauft

esch s'interface immer sgliche, unabhängig vo dä memory charte?
bruchts ned mol externi storm-quelle?!
ond die wechtigscht frog: tüscht de ihdrock, oder esch das emu-zeugs of arcade monitore immer en tick z'dunkel (und loht sich somit au mit de monitor-ihstellige ned suber z'korrigiere)???
ech ha no dä shizzle do mit 1000 games (siehe bild). funzt sit 5 johr au tipptopp, nor chli gross. Non-changeable games aber bi zeigts im Menu devör die korrekt Näme ah ond ned nor so Abchörzigsshizzle.
Trotzdem: wenn dis teil s'meischte vo dämm au cha esch's kauft

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY?