[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
ich find weize isch s übel vo de welt. denk ich jedes mal wenn ich widr amene weizefeld verbii chum.
super artikel
http://www.nzz.ch/feuilleton/zeitgesche ... -ld.110624" onclick="window.open(this.href);return false;
"Wie es heute scheint, hat das egozentrische Selbst mit Staatsreflex über den Individualisten mit Hang zu persönlicher Unabhängigkeit triumphiert. "
http://www.nzz.ch/feuilleton/zeitgesche ... -ld.110624" onclick="window.open(this.href);return false;
"Wie es heute scheint, hat das egozentrische Selbst mit Staatsreflex über den Individualisten mit Hang zu persönlicher Unabhängigkeit triumphiert. "
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Da grad no passend dezue, für läsefuuli Schlagzileliebhaber länget de letscht Absatz.thaeye hat geschrieben:super artikel
Wahr. Pescht, Cholera, Grippe und Weize. Die gröschte Find vor Mönschheit. Also näb de Chemtrails und Impfige.thaeye hat geschrieben:ich find weize isch s übel vo de welt. denk ich jedes mal wenn ich widr amene weizefeld verbii chum.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wenn schon Fakte....
http://www.geoengineeringwatch.org/an-e ... f-patents/" onclick="window.open(this.href);return false;
Musigvideofakte le lol
http://www.geoengineeringwatch.org/an-e ... f-patents/" onclick="window.open(this.href);return false;
Musigvideofakte le lol
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Quelle
Ich han ufrichtigs Mitleid mit jedem halbwegs intelligente US Amerikaner wo de Shizzle all 4 Jahr über sich mues ergah la...
super unterhaldig gsi!
lustigerwiis ischs publikum bi reaktione zum trump vom moderator zrechtgwiese worde, bi de hillary haends aber dörfe mache was waend. *verschwörig* suuber isch es nöd. au haet meh d hillary scho chli sanft aglangt, bim trump isch alles wueste agsproche worde (isch sicher nöd wenig:). aber isch scho glenkt die diskussion, chame mir sege was me will.
lustigerwiis ischs publikum bi reaktione zum trump vom moderator zrechtgwiese worde, bi de hillary haends aber dörfe mache was waend. *verschwörig* suuber isch es nöd. au haet meh d hillary scho chli sanft aglangt, bim trump isch alles wueste agsproche worde (isch sicher nöd wenig:). aber isch scho glenkt die diskussion, chame mir sege was me will.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich hans do live glueget...isch glaubs de Ruptly Stream gsi...und es isch mir mehrmals so vor cho, als wär de Aplaus usblendet worde wenn de Trump usversehe mal was vernünftigs gseit het wo hingege bi de Hillary de Idruck vermittled worde isch als würd de ganz Saal tobe.
Wie au immer, mir nöchered üs em Idiocracy Level...Himmel es gat drum wer s Imperium für di nögschte 4 Jahr söll dirigiere und denn bringeds sowas. Oni d Unterhaltigsindustrie wär das Land glaubs scho längstens imene Bürgerchrieg
Wie au immer, mir nöchered üs em Idiocracy Level...Himmel es gat drum wer s Imperium für di nögschte 4 Jahr söll dirigiere und denn bringeds sowas. Oni d Unterhaltigsindustrie wär das Land glaubs scho längstens imene Bürgerchrieg

du hesch Mitleid mit jedem halbwegs intelligente ami wo das muess über sich lah ergah u luegsches säuber freiwillig? das muesch mer itz aber erchläre... lol
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich lueg au d "Wahle" in China oder Russland
Ich mag Primärquelle, egal worums gat...usem Standpunkt vomene Beobachter isches ja durchus interessant was det ene so vor sich gat. Ich han eifach Mitleid mit dene wo realisiered was vor sich gat. Isch glaubs chli verglichbar mitere Chueh im Schlachthof wo de Bolzeschuss nid gsässe het...

de moderator haet sogar s publikum nacheme guete witz vom trump "beruhigt", bi de hillary haet er nie dezwüschegfunkt. so züügs isch halt den doch nöd so suuber. am afang haet er nah klar kommuniziert, das s publikum fair söll sii und gar nie klatsche oder so. er tuet das den underbinde. haeter aber nur eisiitig gmacht. aber isch klar das de trump muess verhinderet werde us sicht vo villne.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich hans do live glueget...isch glaubs de Ruptly Stream gsi...und es isch mir mehrmals so vor cho, als wär de Aplaus usblendet worde wenn de Trump usversehe mal was vernünftigs gseit het wo hingege bi de Hillary de Idruck vermittled worde isch als würd de ganz Saal tobe.
ich find er haet eier und wär für europa besser. aber ebe, sis verhalte und sini art sind scho sehr schwierig (cholerisch). ich kenns , bins ja selber au chli.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das elei isch doch scho en riese Witz. Wenns würklich kei Aplaus würded wele chänteds die Debatte genausoguet oni Puplikum abhalte...oder si chänted de Aplaus bi de Überträgig schlicht und eifach useschnide...hends aber nid gmacht, im Gegeteil. Si hend gezielt demit gspilt...thaeye hat geschrieben:de moderator haet sogar s publikum nacheme guete witz vom trump "beruhigt", bi de hillary haet er nie dezwüschegfunkt. so züügs isch halt den doch nöd so suuber. am afang haet er nah klar kommuniziert, das s publikum fair söll sii und gar nie klatsche oder so. er tuet das den underbinde.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich hans do live glueget...isch glaubs de Ruptly Stream gsi...und es isch mir mehrmals so vor cho, als wär de Aplaus usblendet worde wenn de Trump usversehe mal was vernünftigs gseit het wo hingege bi de Hillary de Idruck vermittled worde isch als würd de ganz Saal tobe.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Btw, ich finds chli müssig de eini oder ander Kandidat als "besser" z betrachte wo doch offesichtlich beidi e Katastrophe sind...
du chasches müssig finde, han aber trotzdem en meinig, ja es sind beid sicherlich scheisse, aber d clinton wird na für vill meh chaos sorge als es de donald überhaupt chönti. und zwar hine dure.
de donald isch halt eifach en plaudertäsche. ich stimm aber nöd ii i die panikmacher vowege er wird grad sofort s köfferli füre neh und de rot chnopf drucke.
de donald isch halt eifach en plaudertäsche. ich stimm aber nöd ii i die panikmacher vowege er wird grad sofort s köfferli füre neh und de rot chnopf drucke.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Als Verschwörigstheoretiker bin ich halt der Asicht, dass d USA vo de Wallstreet regiert wird. De President isch lediglich Vermittler zwüschet de Macht und em Volk. Ich glaube drum au, dases rein politisch betrachted nid würklich en Unterschied macht. Es isch doch alli 4 Jahr s Gliche...s Volk chan wähle ob ine de nögscht Chrieg als notwendigs Übel oder als noble Akt verchauft wird...that's it. Tragisch findi bi dere ganze Gschicht eigentlich eher, dass di ganz Show im Informationsziitalter immerna funktioniert...
chan ich begriffe, aber sowiit bin ich evtl. "nah" nöd, das ich s system scho so härt usghöhlt gsehn. natürli sind special interests es rieseproblem hützutags.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich glaube wemer sich di letschte 100 Jahr vo dem Land aluegt wird das alles ziemlich offesichtlich. Us irgend emene bescheuerte Grund schaffeds d Lüt eifach nid die Erkentniss id Gegewart z verseze.
"Dasmal wird alles andersch"
Ja klar lol, i de Psychologie nenntmer das Phenomen kognitivi Dissonanz...
"Dasmal wird alles andersch"
Ja klar lol, i de Psychologie nenntmer das Phenomen kognitivi Dissonanz...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
S isch doch Hans was Heiri wer das Amt übernimmt.