der anfang war echt klasse schöne rätsel, ein wenig klettern ab und an ballern, alles bestens!
aber je weiter man kommt nehmen die dramatischen verfolgungsjagten und elenden ballereinlagen dermaßen zu das es einfach nur noch öde ist!
5 schritte laufen -> gegnerhorden -> 7 schritte laufen -> schalterdrücken -> gegnerhorden -> hetzjagd über zusammenbrechendes was auch immer -> gegenerhorden -> rätsel gar keine mehr -> öde öde öde (da retten auch klasse grafik, schönes setting und gute synchro nix mehr)!
ich has 3 zwar nöd gspillt, aber da mers 2 scho chli langwilig worde isch und ich mich au wie er ah dä repetition und vorhersehbarkeit vo gwüssne sache wie: "gump, ups bricht ab, haha. uh wie spannend, fasch abe gheyt... scho wieder." stöhr, wür ich säge er vertritt mini meinig vo dem spiel sehr guet.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
An upcoming patch for Uncharted 3: Drake's Deception will help assuage concerns with the game's aiming. Fans have complained that shooting in Uncharted 3 feels "off" compared to the previous game, and dev studio Naughty Dog isn't shrugging off criticisms.
"I posted on the Neogaf forum where people were going through it [shooting criticisms] in a very eloquent fashion, really explaining their gripes very clearly, and I said 'Well, is anyone local that can come in and explain it to us?'" community manager Arne Meyer told Giant Bomb. Apparently two fans took up the challenge (as well as two of their friends), and assisted both game director Justin Richmond and multiplayer programmer Travis McIntosh in tweaking the game's shooting "feel" via on-the-fly playtesting at Naughty Dog's Santa Monica-based HQ.
The result is an optional tweak for the shooting that will arrive, alongside other fixes, in a game update at an undetermined point in the future. Thanks, articulate fans!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Bin au endli dure - ganz nett aber nüt würkli suprigs. Würd em Zock 7/10 Faps geh! Han mich eigentlich geradezue dezue müesse überwinde, das Teil fertig ds zocke. D'Ballerpassage sind ebe scho zer langwilig und nervig. HGNNNGNG!
NERV hat geschrieben:Bin au endli dure - ganz nett aber nüt würkli suprigs. Würd em Zock 7/10 Faps geh! Han mich eigentlich geradezue dezue müesse überwinde, das Teil fertig ds zocke. D'Ballerpassage sind ebe scho zer langwilig und nervig. HGNNNGNG!
so isches. (ich bin nanig durä und muss mich bitz überwindä zum wiiterspielä)
ja es hät 2-3 stelle drin wo's churz lasch wird.... aber alles in allem en Hammer Fortsetzig. d'Ziel Mechanik findi chli schlechter als bim 2 irgendwie... hans jetzt fascht 3x durezockt, wott dä 3. Durchgang au no mache, aber isch tammi schwer uf dä härtischte stuufe oder evtl. ischs au mini motivation.
Pandemonium hat geschrieben:ucharted uf de hertischt stufe bringt recht dä pain. stirbsch sofort
ja ebe, bin jetzt i dä möngelwüeschtig wo i dä mitti diä drecksbetonhütte muesch sprenge und diä drecksmöngels chömed us allne löcher use..... grrrrrrrrrr, mind. scho 50x probiert... mindeschtens.