Ich reg mich grad uf über...
Moderator: Avenger
Re: Ich reg mich grad uf über...

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Nei ehrlich. Do muesch scho mega gstöhrt si wenn das di Fetish isch… Muesme da ou z Häufchen zämäläse vom Hundi? 
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Bö, chan ja jede wien er will. Aber muss mer das immer a die gross Glogge hänge und warum zum Geier zeigt mir Youtube überhaupt sowas? Sust zwängt mi de huere Algo andersch i und präsentiert nur das, was i eh scho mal klickt han... warum ez de Güsel?
BTW gitts n Möglichkeit de Algo mal chli z resette oder so?
BTW gitts n Möglichkeit de Algo mal chli z resette oder so?

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gloub nid. Algo isch halt Algo. Finde bi mir närfig, die ewige Fake News/Pics über das schnelle Geld. Und die Promis wo wägä däm verprüglet und i Knast müesse. Haha, epic. D Heinzmann isch Momentan le Öpfer… 
Oh Banana…!
Scheiss Algo... huere gföhrlich. Sugt di immer i sone Echochammer ine und mer gseht nix meh anders... wenn i amigs uf Youtube bin ohni iglogged zsi, stun i immer....
Oh ez ishc mer ufgfalle, wenn uniglogged bisch, zeigts gar kei Uswahl meh a. sonderm er söll gad öppis spezifisches sueche... Katastroff
Oh ez ishc mer ufgfalle, wenn uniglogged bisch, zeigts gar kei Uswahl meh a. sonderm er söll gad öppis spezifisches sueche... Katastroff

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ja, isch scho krassi Manipulation. Du gsesch öpis und dänksch, überall isches so. Bi mir geits so mit Vorschläg, da ig eher Filmzügs luege und nid unbedingt Politikzügs. 
Oh Banana…!
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Und jede cha scho usläbe waser will, isch easy für mi. Solang so Lüt nid id Politik gö, isch guet… 
Oh Banana…!
De Quatsch hani au ständig. Das Youtube sowas zuelat, de na i dem Usmas.
-1 billige AI scheiss. Chasch gad abfahre!

Yep siit ca 2 oder sogar 3 jahr gsehts eso us wenn kein account häsch. Es ladet zerscht x preview vid's, bzw gsesch schnell es raster wo content sött si, denn ladets das. Ja es isch eso du muesch direkt nach was sueche, kA was das für en Sinn het. Ich nimme ah irgendwenn gaht ohni account nix meh. Guet isch au, chasch 5h black metal lose. wenn denn döt uf de link music klicksch, was bechunsch a d'fressi? aktuelli charts, "tiktokmusig" etc. Grand fail, das isch sicher das woni wott lose.Buccaneer hat geschrieben: ↑30 Jul 2025 09:20 Scheiss Algo... huere gföhrlich. Sugt di immer i sone Echochammer ine und mer gseht nix meh anders... wenn i amigs uf Youtube bin ohni iglogged zsi, stun i immer....
Und sitt es paar woche mues jedes video wo klicksch zunere playlist gmacht werde mit dem video als erschtes, zum glück chamme die urls easy kastriere.
normal, jetzt werdet grenze testet, isch noi technologie. was meinsch google will das nöd underbinde? da lauft einiges aber isch nöd so eifach das alles z underbinde. AI fickt ois und wird d welt beherrsche. facebook findi grad schlimmer. aber de zuck chauft sich lieber d avengers of AI zämä vo allne andere.