Sylvara hat geschrieben:und ich hoffe für dich, du verlürsch nie din job, hesch e unfall oder chasch us süscht eme grund nümm für dich selber uufcho. denn wird ich dich gern nomal dra erinnere.

Moderator: Avenger
Sylvara hat geschrieben:und ich hoffe für dich, du verlürsch nie din job, hesch e unfall oder chasch us süscht eme grund nümm für dich selber uufcho. denn wird ich dich gern nomal dra erinnere.
schgeile. schfair. schoggola ims hirn. OLOLL!11!!1Mastler(P) hat geschrieben:denn hani halt pech gha. fair.
logisch kamma jetzt frei nach häxxor klini millärdli jetzt da ussapicka oder über a mwst satz ummastriita vo (jetzt no, womer ziit hettend) utopische modell.Verbunden ist das Konzept mit einer umfangreichen Umgestaltung („Systemwechsel“) in der Steuer- und Sozialpolitik. Nach dem Althaus-Modell entstünden dem Staat nach Angabe von Althaus jährlich Kosten in Höhe von 583 Milliarden Euro. Das heutige Sozialsystem koste nach Angabe von Althaus den Staat derzeit 735 Milliarden Euro pro Jahr.
isch ja guat dassmer dparlament mit belanglosigkeite zuadeckend solang essentiells nach wie vor ungelöst isch.gandalf hat geschrieben:es isch erbärmlich wia paar do ernschthaft zgfühl hend üsers system verhebi no wiiteri 10-15 johr.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
zgeile an "theoretische" diskussione isch ja dass jede sin sempf drzua biischtüüra kann. mach doch mal vorschläg wia ma das lösa könnt. wär interessant will dfroga sind absolut vo bedüütig.h4xX0r hat geschrieben:und was machsch mit dene wo trotzdem nöd z'schlag chömmed wills:
a) idiote sind
b) nix gspart händ
c) lieber im Moment en BMW wänd als im Alter e Wohnig
d) de Job verlüred und kein neue findet?
Das Model gseht ja vor, alli Sozialabgabe uf 0 z'reduziere.
Anderi Hindernis:
Lüüt wo i de Schwiiz schaffed aber im Usland wohned
Höchi MWSt. im Tourismus
und no es paar anderi, mag nüme
Ich säge ja isch lässig zum so chli drüber nahdenke. Und ich bin au de Meinig, dass euses System nüme 15 Jahr hebt.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
du nöd falsch verstah...ich bin nöd grundsätzlich gäg es BGE. Ich bin eifach sehr skeptisch obs würklich das bringt, was sich es paar Romantiker villicht es bitzli ZU schön vorstelled. De vyse würd au miteme BGE nöd wüsse was mache.gandalf hat geschrieben: @kell0r
das isch ja mal ei modell.
git ja au zahleschpiil drzua wiiter oba.
kanns nit verifiziera. logisch. aber git sicher au no me mathebischpiil in da verschidna modell.
da bin ich ganz diner meinig. Ich han so usem Stehgreif kei Patentlösig vorig. So schlagwortmässig: meh id bildig investiere? KMU's finanziere? Militär abschaffe und de cash id bildig und is Sozialwese investiere? Sozialabgabe strenger kontrolliere, damit die wo's tatsächlich bruched au überchömmed und nöd die wo eifach kei Bock uf schaffe händ, RiiseFirmene kei Geldzueschüss geh?gandalf hat geschrieben:zgeile an "theoretische" diskussione isch ja dass jede sin sempf drzua biischtüüra kann. mach doch mal vorschläg wia ma das lösa könnt. wär interessant will dfroga sind absolut vo bedüütig.h4xX0r hat geschrieben:und was machsch mit dene wo trotzdem nöd z'schlag chömmed wills:
a) idiote sind
b) nix gspart händ
c) lieber im Moment en BMW wänd als im Alter e Wohnig
d) de Job verlüred und kein neue findet?
Das Model gseht ja vor, alli Sozialabgabe uf 0 z'reduziere.
Anderi Hindernis:
Lüüt wo i de Schwiiz schaffed aber im Usland wohned
Höchi MWSt. im Tourismus
und no es paar anderi, mag nüme
Ich säge ja isch lässig zum so chli drüber nahdenke. Und ich bin au de Meinig, dass euses System nüme 15 Jahr hebt.
i bin miar in nüt sicher. i weiss aber dass miar üs das schpiili wo bis jetzt triba worda isch nit leischta könnd. und system ändera isch schwär wills immer weh tuat. darum tendierend dlüüt ja liaber drzua so bitzli schüstiera, nur dass das eifach überhaupt kei lösig isch und schlichtweg ziit verschwendet wird.
Sylvara hat geschrieben:funktioniert bestens i de USA, die denkwiis.
da liisch du ebe falsch, ich verteidige nöd das system wo mer händ, das isch kacke. aber ich kritisier s'ander system. isch problem?Sylvara hat geschrieben:was ich vorallem nid verstah isch, was mer am jetzige system eso perfekt findet.
h4xX0r hat geschrieben:Macht doch niemerd, Skyrim wartet.
schoso. game schgeil als hobby. zum glück gits ja au no me.h4xX0r hat geschrieben:Macht doch niemerd, Skyrim wartet.
emP hat geschrieben:ich finde das forum hett recht gwunne sitt de börnssn wieder chli öppis schribt.
aber mal ehrlich: was gahts dich ah was us mir wird?gandalf hat geschrieben:schgeile. schfair. schoggola ims hirn. OLOLL!11!!1
guet das es au gmerkt häsch.h4xX0r hat geschrieben:Unterhaltig wird immer günschtiger. Chunsch halt am Tag uf de Grind über und ackerisch dich ab, am Aabig bisch de Assassin-Dragonborn in Skyrim oder de Off-Tank in WoW und alles isch guet, bis am nächschte Morge.
Ich denke s'Grundproblem isch, dass eusi weschtlich Welt verblödet und Hirntod gmacht wird. Darum chömmed die au mit dem ganze Scheiss dure.
es gaht ihm GLAUB nid um dich, sonder prinzipiel um 'anderi lüüt' (wo me o potentiell immer cha derzue werde), weisch.Mastler(P) hat geschrieben: aber mal ehrlich: was gahts dich ah was us mir wird?
wenn ich übermorn ihgäschert werde brüelsch mer nüd mal hinderher, aber sich trotzdem sozial geh. aber ich schwiif no meh ab.
thaeye hat geschrieben:s problem a "kommunistisch-sozialistische" aghuchte idee isch halt eifach de erfahrigswert vo de vergangeheit, ich glaub an freie märt wo halt doch nöd überall ganz frei dörf sii (isch doof ich weiss, aber es brucht glich beschränkige i gwüsse sache), glaub aber au a autonimi länder wo söllet frei bestimme ob sie waend a was teilneh oder nöd.
s problem momentan isch s verschwinde vo verschiedene nationalstaate und s usheble vo demokratische recht und s glichziitig so eifachmacher für alli grossi gangster uf de welt zum nah meh chohle scheffle. globalisierig was haets dir bracht und mir? eher weniger im gegesatz zu de big bosses.
das heisst nöd mir muend s reduit neu zieh, aber ebe, jedes land söll doch jetzt mal zerst bi sich chli ufruume und sich den widr dem globalisierigsgschmeus widme. huusufgabe gits gnueg.
ganzi systemwechseldiskussione fuehret in nonsens. isch ja s ganz problem vo de occupy bewegig.
gandalf hat geschrieben:SCHWULE!
nöd nur. ich übertrieb aber gern mal, da dass zum ne grössere gedankeahstoss füehrt, wie ich find.Sylvara hat geschrieben:bisch du eigentlich am trolle hier?ich hoffes also.
Sehr guet.Overdose hat geschrieben:komplizierts thema klar. aber sit x site nume schwammigs gschnorr. ned das ich da viel informatifs oder erhellens zuetrege chönt. darum las i da au. Zum schlagwort Systemwechsel. Glaubwürdiger oder realistischer wär da eher Systemapassige/änderige. Alles über de hufezrüere und was neus uszprobere isch ja schön und guet aber wie au scho gseit worde isch, für das gahts eus do no viel zguet. Was i am spanenschten find isch was für es System das de sötti sie wo mit de spezies mesnch kompatibel isch. Komunismus, Autokratie, Anarchi, usw sinds anschienend alli nöd. (jedefalls nöd über e längeri dur (Guet Anarchi/Autokratisystem het ziemli lang ghebet aber da will glaub niemert me)).
am gschidschta bi da rammelnde vollidiote wo nit fähig sind z'verhüate, geschweige denn kinder z'erzüücha.G-ay-lien hat geschrieben:Ich persönlich wür uf jede Fall mal bide Bildig aafange - und zwar massiv.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste