Re: Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
Verfasst: 16 Sep 2013 17:02
grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!

logisch wett mer PC Version aber bis im März oder lenger warte NO WAY!
grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!
Ich nöd.. aber das isch OK.. ich chan warteReinforced hat geschrieben:grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!![]()
holy hell. 8 jahre alte gonsoleChäller hat geschrieben:ja genau, es gseht würklich katastrophal us. es huere geflimmere und sowieso.
JIFS
hesch demfall UK bstellt wasresuscitation hat geschrieben:Ich nöd.. aber das isch OK.. ich chan warteReinforced hat geschrieben:grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!![]()
Jup.. stahn uf äd Änglischi ShizzleReinforced hat geschrieben:hesch demfall UK bstellt wasresuscitation hat geschrieben:Ich nöd.. aber das isch OK.. ich chan warteReinforced hat geschrieben:grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!![]()
sött ja multilangual siresuscitation hat geschrieben:Jup.. stahn uf äd Änglischi ShizzleReinforced hat geschrieben:hesch demfall UK bstellt wasresuscitation hat geschrieben:Ich nöd.. aber das isch OK.. ich chan warteReinforced hat geschrieben:grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!![]()
Das sind BlueRays oftmals au.. trotzdem stahn ich uf dä UK ShizzleReinforced hat geschrieben:sött ja multilangual siresuscitation hat geschrieben:Jup.. stahn uf äd Änglischi ShizzleReinforced hat geschrieben:hesch demfall UK bstellt wasresuscitation hat geschrieben:Ich nöd.. aber das isch OK.. ich chan warteReinforced hat geschrieben:grad Versandbestätigung bechoresuscitation hat geschrieben:Wayne.. Alcom for the win!![]()
logisch isch guet aber es wird am 5i böös hinderherhinke.abyss hat geschrieben:Sött mol no z 4i zogge. Isch das no guet? Bi drum nid so dr Balkanstyler.
jep, gester gschnell bi ID eis för PS3 gholtXYBOT hat geschrieben:id und media hend wider früener uselah -.-"
genau. de stick muess zerscht über d'xbox formatiert wärde und denn chamene uswähle als ziel für d'inschtallation. Lauft lut es paar gaffers ohni problem bi ihne. Muesch eifach luege, dass de stick schnäll gnueg isch.resuscitation hat geschrieben:Installiersch dänn eifach uf dä Stick, statt uf d'Platte?
Das hett mi recht nusslig gmachtBrainBug hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:
JIFS
Grand Theft Auto 5: the Digital Foundry verdict
At last, Rockstar North's monstrous open-world caper is here in all its glory - but after five years and an estimated £170 million being sunk into development and marketing, which version is the one to buy? After playing both versions extensively and amassing over 2TB of lossless video to analyse, we must stress that you're bound to have a fantastic time with either take. Lighting and physics engines are fully intact on both versions, and the minor differences in reflection mapping go down as nitpicks. At its core, both PS3 and 360 present the same massive Los Angeles-inspired sprawl via the same 720p native resolution lens, with almost entirely identical effects and object detail.
However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear. The 360 does command a minor advantage in frame-rate during synchronised play, but for shoot-outs and high-speed hurtles down the city streets, the PS3 can sometimes pull ahead in these metrics - though the difference is rarely perceptible either way. Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option.
Grand Theft Auto 5 easily counts as the most feature-rich and eye-catching sandbox title of the current generation to our minds, though the silence on the as-yet unannounced PC and next-gen releases is deafening. Adaptations must surely be in the running - and doubtless these would be bolstered by smoother performance and higher-grade effects afforded by more muscular hardware. But that's perhaps missing the point; with so much heist-plotting content crammed into one package, and with an intriguing 16-player online mode yet to be patched in, there's no time like the present to enjoy Los Santos' delights on the platforms you already own.