S'Kickstarter-Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: S'Kickstarter-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

mal en wichtige & sinnvolle kickstarter:

https://www.kickstarter.com/projects/26 ... ?ref=video" onclick="window.open(this.href);return false;

:herzli:
I speeled my drink!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Descent-Nachfolger

https://www.kickstarter.com/projects/de ... nderground" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Jetzt hätts mi au mal verwütscht: han Jagged Alliance backed gha. Leider zimli mediocre usecho, es het gheisse, sie fixed no einiges ide nächste Monat. Hüt chumi e Nachricht über, dass ds Entwickestudio gar nüm existiert.
Dummi Sach.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Was sind eigentlich d Vorussetzige für son Kickstarter? Het öpert vo euch mal sowas gmacht?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben:Was sind eigentlich d Vorussetzige für son Kickstarter? Het öpert vo euch mal sowas gmacht?
Sowiit ich informiert bin, hesch vor Churzem nur müesse nachewiise, dass "ernsthaft" probiersch, dis Projekt dure ds zieh. Dadurch ergit sich die interessanti Situation, dass du als backer genau gar nüt chasch mache, wenn nüüt usm Projekt wird, wo unterstützt hesch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Uriel hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Was sind eigentlich d Vorussetzige für son Kickstarter? Het öpert vo euch mal sowas gmacht?
Sowiit ich informiert bin, hesch vor Churzem nur müesse nachewiise, dass "ernsthaft" probiersch, dis Projekt dure ds zieh. Dadurch ergit sich die interessanti Situation, dass du als backer genau gar nüt chasch mache, wenn nüüt usm Projekt wird, wo unterstützt hesch.
Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?

Also verstani das richtig, ich chan als Privatperson oni Firma sone Kampagne starte? Ich fänds halt na interessant d Entwicklig vomene Spiel so z finanziere. Anderersits weissi nid obi jemals fertig wirde drum wili au nid eifach Geld neh vo irgendwelche Lüt...wär ja voll denebet. Gits na Alternative miteme änliche Konzept?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben: Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?
Doch. V.a. im Hardware Bereich hetts jetzt scho einigi Kickstarter Kampagne gee, wo d Lüüt nie was gsee hend. Ds Geld bisch denn eifach los.

Es Biispiel: SOAP
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

140'000$ ignoh und nüt gliferet? Und das alles legal? :schraube:
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Sidiris »

Xinobrax2 hat geschrieben:Gits na Alternative miteme änliche Konzept?
Gibts schon... Indiegogo z.B.
Als Kickstarter Backer gibst du dem Projekt $$$, damit dies eine Chance hat realisiert zu werden. Normalerweise geben die Projekte auch Hinweise auf allfällige Risiken.
"Kickstarter does not guarantee projects or investigate a creator's ability to complete their project. On Kickstarter, backers (you!) ultimately decide the validity and worthiness of a project by whether they decide to fund it. "
https://www.kickstarter.com/help/faq/ki ... q_nav#Acco" onclick="window.open(this.href);return false;
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Xinobrax2 hat geschrieben:Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?
Was versteisch unter Backing-Ziel? Wenn d Mindestsumme nach der Kampagne-Laufzit (z.B. 30 Tag) nid erreicht wird, denn wird au kei Geld igsammlet. Wenn ds Sammelziel isch erreicht worde, wirds izoge und am Projekt witergleitet.
Funding on Kickstarter is all-or-nothing. No one will be charged for a pledge towards a project unless it reaches its funding goal. This way, creators always have the budget they scoped out before moving forward.
Und ab denn bisch natürlich uf Gedeih und Verderb dem usglieferet und muesch hoffe dass die liebe Projektverantwortliche öppis liefere. Ich bi bis jetzt vor Totalusfäll verschont bliebe. Nur Artcade dümplet scho ewig vor sich hin, aber sött nach langem hin und her no zum ne End cho.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

K, thx...demfall isches quasi en Kredit oni Sicherheite. Ich überleggmer das mal...
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

und wenn überschuss häsch, gasch dä eifach go versuufe oder verteilsch no baar gratis chugelschrieber under dä backers als mercie.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

gitt glaub scho chli schlimmers als öppis z'bäcke wo denn nöd eso (guet) usechunnt wie me erhofft hett.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:gitt glaub scho chli schlimmers als öppis z'bäcke wo denn nöd eso (guet) usechunnt wie me erhofft hett.
:!:

Ich han s'Projekt vo de Jane Jensen (2 Adventures) backed, will Gabriel Knight 1-3 grandios gsi sind. Inzwüsche sind d'Spieli erschiine. S'einte isch e Neuentwicklig, wo aber e grandiosi Entüüschig söll si, und s'andere es ehner überflüssigs Remake vom Gabriel Knight 1, wo au nöd würklich besser söll si als s'Original. Ich han drum beidi bisher nöd emal agspielt und irgendwie han ich au kei Luscht dezue. Aber es stört mich nöd. Lieber 50$ det verloche als in en Ubisoft-Triple-Abfall-Titel.

Underem Strich isch es rächt verhäxt mit mine Kickstarters: Über 3 Jahr han ich ca. 500$ inegehebet, aber s'einzige, wo sich würklich massiv glohnt hätt, sind die 50$ für s'Shadowrun Returns gsi. Alles andere isch entweder nonig da (Star Citizen, Pillars of Eternity, Stasis, Torment, usw.) und uf das, wo erschiine isch, han ich bisher gar kei Luscht gha, s'au z'spiele: Wasteland 2 öppe 10 Minute gspielt und nüme aglangt, Broken Age und Dreamfall Chapters gar nöd (aber da eigentlich nume, will ich warte, bis alli Episode da sind. Problem: Wer weiss, wänn das de Fall si wird :nut:).

Richtig agschmiert (d.h. zahlt und s'Projekt isch gscheiteret) hätt's mich immerhin aber no nie.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Isches aber nüd erstuunlich, dass d Qualität vo de Kickstarter Games grössteteils under de Erwartige bliibt?
Dr Pitch isch ja oftmals gsi: ich han e grandiosi Idee aber die grosse, böse Publisher wännd mich nüd. Backed mich und ds Game wird super, wills ohni Druck vom ne Publisher erschiine wird blablabla.

Bi Wateland isch mers btw genau gliich gange.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Zum Backings inehole muess me halt Promo mache. Drzue chunnt no de Mix us Novelty Effekt und Konkurränz und das gitt e Hypeblase wo me muess iischätze chöne.

Wemme gschiid isch, nimmt me's nöd so ernscht und macht mit wemme will us Luscht und Gwunder mit bitz Risikobereitschaft. Chli Gäld verlüüre, ui nei wie schlimm. Es isch es neus System mit vielne Parallele zum alte, aber nachwievor super i de Grundidee. Und naja meh Risikobereitschaft als de üblich Wäg bruuchts ja eh nöd. Jedes Ding wo me sich mit Freud und Erwartige uf irgende Art chauft chan sich als Gurke usestelle.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich hanmer mal einiges aglueget. De gröscht Unterschied zwüschet Hard- und Software Projekt isch wohl, dass bi de Hardware es simpels CGI Filmli und e Idee langet. Bi de Games hingege bruchsch en Trailer wo di grundlegend Spielmechanik präsentiert. A dem Punkt sind bereits um di 50% vom Spiel fertig...
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Sidiris »

Habe bisher 19 Projekte unterstützt... ganz den Bach ab ist noch keines... aber einige sind sehr verspätet (z.B. Broken Age, SpaceVenture) und andere wiederum haben/hatten Probleme mit der Platform/Region auf der ich das Game wollte bzw. haben die lange vernachlässigt (Pier Solar auf WiiU, Repulique auf PC, Starlight Inception auf PS3).
Anderseits sind einige Spiele daraus entstanden, die ich sehr mag (Shadowrun, Wasteland 2, Tex Murphy, und mein Favorit: Shovelknight! :herzli: ).

Die einzige Enttäuschung war bislang eigentlich Elite Dangerous - und das nicht mal des Games wegen, sondern weil es nicht offline spielbar ist wie beworben.

Ich sehe es mehr als Überraschungspaket an... supporte auch nicht mit grossen Beträgen, und lasse es einfach vor sich hin laufen - schau hie und da mal rein wie der Status ist, und freu mich wenn ein Produkt daraus entsteht. ;)
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Stimmt, Shovel Knight und Tex Murphy sind ja au Kickstarter-Erfolgsstories. Han beidi zwar us irgendeme Grund nöd backed, aber s'Resultat hätt i beidne Fäll d'Erwartige erfüllt. Und Wasteland 2 söll ja angeblich scho guet si, aber bi mir isch es eifach so: Ich starte das Spieli uf, lande bi de Charaktererstellig und es löscht mer ab - für so Züügs bin ich inzwüsche eifach z'alt, gopf :!:

Bi Hardware-Projekt bin ich prinzipiell skeptischer (han au no keini understützt bisher). S'Risiko isch det doch automatisch viel höcher, will Herstellig und Vertrieb d'Sach viel komplizierter mached.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Ich starte das Spieli uf, lande bi de Charaktererstellig und es löscht mer ab - für so Züügs bin ich inzwüsche eifach z'alt, gopf :!:
:lol:

default charakter wo chli alles chan und fertig. :!: vielzviel optione immer. dark souls macht au das am beschte.

s'wird eh ersch i hundert jahr wemme es foti vo sich chan iiscanne intressant.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:default charakter wo chli alles chan und fertig. :!: vielzviel optione immer. dark souls macht au das am beschte.
S'Problem im Wasteland 2 isch, dass es würklich krass oldschool isch: Du mousch us em Nüüt vier(!) Charaktere mache und häsch kei Ahnig, wie wichtig im Spiel dänn sowohl d'Primärattribut wie d'Unmängi a einzelne Skills sind. So Züüg stresst mich nume no. Ich han eifach weder d'Ziit no d'Luscht, emal mit ere Party azfange nume zum nach 10 Stund z'merke, dass ich total falsch gskillt bin und am beschte mit ere neue Party namal vo vorne afange :nut:

Das isch die Art vo Old School, wo ich würklich nüme wott. Es gitt da halt scho en Underschied zwüschet alte Spieldesign-Tugende und archaischem Spieldesign :idea:
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Sidiris »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: nume zum nach 10 Stund z'merke, dass ich total falsch gskillt bin und am beschte mit ere neue Party namal vo vorne afange :nut:
Das isch die Art vo Old School, wo ich würklich nüme wott.
Lustigerweise ist das gar nicht so oldschool. Ist im Moment ziemlich "in" so Roguelike ... mal was zusammenstellen, und schauen wie weit man mit diesem Team kommt.
Wasteland 2 ist der Beginn aber nicht so wichtig - klar merkst du im Verlauf, dass dir gewisse Skills mehr bringen, aber du hast dann noch genügend Zeit umzuskillen oder dann die NPCs darauf zu trimmen. Oldschool ist eigentlich nur der Schwierigkeitsgrad, wo du nicht dem Regenbogen folgst. :P
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Weiss gar nid, ob scho mol brocht...

Toejam and Earl: Back in the Groove

Bild

https://www.kickstarter.com/projects/15 ... the-groove" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziel isch scho erreicht...jedoch nid/noni für PS4,One,WiiU.
33hours left...
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Sidiris »

Wollte ZehenKonfitüre und den Adligen eigentlich backen... aber kann mich rein ganz und gar nicht mit dem Grafikstil anfreunden :(
Antworten