https://www.kickstarter.com/projects/26 ... ?ref=video" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Sowiit ich informiert bin, hesch vor Churzem nur müesse nachewiise, dass "ernsthaft" probiersch, dis Projekt dure ds zieh. Dadurch ergit sich die interessanti Situation, dass du als backer genau gar nüt chasch mache, wenn nüüt usm Projekt wird, wo unterstützt hesch.Xinobrax2 hat geschrieben:Was sind eigentlich d Vorussetzige für son Kickstarter? Het öpert vo euch mal sowas gmacht?
Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?Uriel hat geschrieben:Sowiit ich informiert bin, hesch vor Churzem nur müesse nachewiise, dass "ernsthaft" probiersch, dis Projekt dure ds zieh. Dadurch ergit sich die interessanti Situation, dass du als backer genau gar nüt chasch mache, wenn nüüt usm Projekt wird, wo unterstützt hesch.Xinobrax2 hat geschrieben:Was sind eigentlich d Vorussetzige für son Kickstarter? Het öpert vo euch mal sowas gmacht?
Doch. V.a. im Hardware Bereich hetts jetzt scho einigi Kickstarter Kampagne gee, wo d Lüüt nie was gsee hend. Ds Geld bisch denn eifach los.Xinobrax2 hat geschrieben: Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?
Gibts schon... Indiegogo z.B.Xinobrax2 hat geschrieben:Gits na Alternative miteme änliche Konzept?
Was versteisch unter Backing-Ziel? Wenn d Mindestsumme nach der Kampagne-Laufzit (z.B. 30 Tag) nid erreicht wird, denn wird au kei Geld igsammlet. Wenn ds Sammelziel isch erreicht worde, wirds izoge und am Projekt witergleitet.Xinobrax2 hat geschrieben:Wenn aber nüt drus wird muesch au nüt zale, oder? Oder kriegt de Kickstarter so oder so s Geld wener sis Backing-Ziel erreicht?
Und ab denn bisch natürlich uf Gedeih und Verderb dem usglieferet und muesch hoffe dass die liebe Projektverantwortliche öppis liefere. Ich bi bis jetzt vor Totalusfäll verschont bliebe. Nur Artcade dümplet scho ewig vor sich hin, aber sött nach langem hin und her no zum ne End cho.Funding on Kickstarter is all-or-nothing. No one will be charged for a pledge towards a project unless it reaches its funding goal. This way, creators always have the budget they scoped out before moving forward.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
zwirrlibatz hat geschrieben:gitt glaub scho chli schlimmers als öppis z'bäcke wo denn nöd eso (guet) usechunnt wie me erhofft hett.
Gurgelhals hat geschrieben:Ich starte das Spieli uf, lande bi de Charaktererstellig und es löscht mer ab - für so Züügs bin ich inzwüsche eifach z'alt, gopf![]()
S'Problem im Wasteland 2 isch, dass es würklich krass oldschool isch: Du mousch us em Nüüt vier(!) Charaktere mache und häsch kei Ahnig, wie wichtig im Spiel dänn sowohl d'Primärattribut wie d'Unmängi a einzelne Skills sind. So Züüg stresst mich nume no. Ich han eifach weder d'Ziit no d'Luscht, emal mit ere Party azfange nume zum nach 10 Stund z'merke, dass ich total falsch gskillt bin und am beschte mit ere neue Party namal vo vorne afangezwirrlibatz hat geschrieben:default charakter wo chli alles chan und fertig.vielzviel optione immer. dark souls macht au das am beschte.
Lustigerweise ist das gar nicht so oldschool. Ist im Moment ziemlich "in" so Roguelike ... mal was zusammenstellen, und schauen wie weit man mit diesem Team kommt.Gurgelhals hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben: nume zum nach 10 Stund z'merke, dass ich total falsch gskillt bin und am beschte mit ere neue Party namal vo vorne afange
Das isch die Art vo Old School, wo ich würklich nüme wott.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste