Crysis 2 - neui Xbox360 Footage
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
mass effect 2 isch no abwechsligsriiche shooter gsi
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Crysis 2 - neui Xbox360 Footage
zwengt euch niemer shooter z chaufe ond z spelle!
just let it be my friend! don't worry be happy
NeoGeo hat geschrieben:zwengt euch niemer shooter z chaufe ond z spelle!
me darf doch no wohl öppis kritisiere wo eim nit passt.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
tünt dä trottel nümä quote bitte...
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Sorry Master, aber a dere Stell bisch DU de wo mal sött überlegge! Innerhalb vo jedem Genre wär unfassbar vil Variation möglech, und das isch au bi First-Person-Shooter der Fall. Ohni gross z studiere chame ja grad mal Mirror's Edge oder Deus Ex nenne. Oder seisch öppe bi Filme au dass alli Western s genau gliiche sind?Master(G) hat geschrieben:denk mal länger drüber nah, es isch so hohlego-shooter langwillet mich je länger je meh. es isch eifach immer s'gliche.

RAULF! Ich glaub ehner wenn du imene Genre die fiine Nuance muesch zämechratze zum no en Qualitätsunterschied zwüsche de Produkt chönne festzstelle, denn hesch definitiv jegleche Aspruch ad Qualität/Originalität vo de Spiel verlore.Master(G) hat geschrieben: wenn du die fiine nuance nüme gsehsch, wo us em einte egoshooter en bessere machet, dänn muesch ächt höre und lieber FIFA spiele...

isch nit so wichtig. eifach chli fun ha. peng peng. zruglehne und gnüüse, verstasch?Sephi hat geschrieben: denn hesch definitiv jegleche Aspruch ad Qualität/Originalität vo de Spiel verlore.
ja abr weisch häsch doch en azug und chasch chli umesneake.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
lueg ich hilf dir:Skeletor hat geschrieben: ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi.
i wellem andere shooter chasch uf 2 variante spiele? stealth oder rambo?
i wellem andere shooter hesch dank eme azug soviel möglichkeite bzw. vertikals-gameplay?
welle shooter us de letschte ziit isch nöd eifach nur en gang mit ere tonne gscriptete szene?
i wellem shooter chasch lüüt mit autotüre kille? <- rolf!
welle shooter us de letschte ziit gaht länger als 5 stund?
welle shooter hett en ähnlich geile multiplayer modus?
und nöd szletscht: welle shooter gseht ähnlich guet us?
es sind evtl. 2-3, wenn überhaupt, i manche pünkt sogar gar keine.
genau das macht crysis 2 speziell.
aber wenn dirs genre im allgemeine nüme zueseit, dänn isch das okay. aber denn spiel so seich doch bitte eifach nüm. es gitt gnueg anders.
ich spiele ja au kei rundbasierti strategie game. und wenn ich das würd, wär mis fazit gliich wie dis: booooring!
hey den spiel halt doch echtziit strategie!
zergs ftw
zergs ftw
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch imfall enorm schwierig sich z'zämä zriesse und dich nöd übel z'beleidige.Master(G) hat geschrieben:aber wenn dirs genre im allgemeine nüme zueseit, dänn isch das okay. aber denn spiel so seich doch bitte eifach nüm. es gitt gnueg anders.
ich spiele ja au kei rundbasierti strategie game. und wenn ich das würd, wär mis fazit gliich wie dis: booooring!
ich han gseit, ich han wiedermal än ego-shooter wölle probiere. und wiä du villicht weisch, han ich sehr viel und sehr oft ego-shooter amigs gspielt. aber sit em cod mw2 meh oder weniger ä pause gmacht. jetzt hani nach all dänä positive kritike zu crysis 2 dänkt, ich probiers wieder. das sött ja bitz was anderes si.
leider nein. ich finds langwillig. villicht wärs mit ärä totale bewegigsfreiheit bitz was anders. aber ich find crysis 2 eifach nix speziells. mir häts nach 2-3 stund abglöscht.
es isch ja nöd so, dass ich gar kei egoshooter spiele süscht, das weisch doch du? also chasch das überhaupt nöd vergliche mit emene genre wo eim süscht gar nöd gfallt.
wenn ich es rundebasierends rollespiel würd chaufe und mich würd beklage, dänn chasch mit däm seich cho. will diä spieli gfallet mir würklich nöd.
wie wärs mitBesuch mal wieder The(G)net oder unseren Video-Channel oder unsere Facebook-Page
ich han crysis 2 20min gspielt, de afang super und den wos ballere losgaht abgstellt und ich glaub ich langs nömm aa. schön gsehts ja nah uus (jajaja ufem pc isches vill besser), aber ebe, halt chli schüsse und fun ha.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
isch schätze sehr, dass dus jetzt lah bliibe lah hesch!Skeletor hat geschrieben:es isch imfall enorm schwierig sich z'zämä zriesse und dich nöd übel z'beleidige.
muess nämli nöd si.
ja, sogar mit mir! geili ziit gsi... ghost recon, rainbow six!Skeletor hat geschrieben: wiä du villicht weisch, han ich sehr viel und sehr oft ego-shooter amigs gspielt.
....äbe gnau wäg dem verstah ich ja nöd, warum dir das spiel nöd gfallt.

meier säg öppis!

- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
crysis2 
allerdings hed d patch vo geschter imo 2 site...
joine im mp isch no nie so schnell und fix gange, join, bämmm... session startet = super.
aber: d erschti absturz im mp gha plus, d menü-screens hend sone churzes ufblitze vom bild jetzt dinne...
so 2-3 mal in abständ vo paar sekunde - nur ide menu dusse vom mp... = weniger super. fix pls!
abgseh dadevo... crysis 2... schliche... cloak engaged...
tante edit: d ahmerkige zum patch beträffid 360 version.

allerdings hed d patch vo geschter imo 2 site...
joine im mp isch no nie so schnell und fix gange, join, bämmm... session startet = super.
aber: d erschti absturz im mp gha plus, d menü-screens hend sone churzes ufblitze vom bild jetzt dinne...
so 2-3 mal in abständ vo paar sekunde - nur ide menu dusse vom mp... = weniger super. fix pls!
abgseh dadevo... crysis 2... schliche... cloak engaged...

tante edit: d ahmerkige zum patch beträffid 360 version.
Zuletzt geändert von swordfish am 01 Apr 2011 10:42, insgesamt 1-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mir hangets zum hals use. für mich gits zwenig neuerige. mir sind ego-shooter würklich langsam verleidet.
deus ex wirdi sicher wieder probiere. aber das hät halt au wiedr rpg-element dinne.
deus ex wirdi sicher wieder probiere. aber das hät halt au wiedr rpg-element dinne.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
PS: wenn de nussli mich nöd grad wieder mal beleidigt oder nervt, dänn find ich ihn nämli en lässige... 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Muesch aber zuegäh dass das alles nid grad Pünkt si wo Originalität schreie.Master(G) hat geschrieben:lueg ich hilf dir:Skeletor hat geschrieben: ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi.
i wellem andere shooter chasch uf 2 variante spiele? stealth oder rambo?
i wellem andere shooter hesch dank eme azug soviel möglichkeite bzw. vertikals-gameplay?
welle shooter us de letschte ziit isch nöd eifach nur en gang mit ere tonne gscriptete szene?
i wellem shooter chasch lüüt mit autotüre kille? <- rolf!
welle shooter us de letschte ziit gaht länger als 5 stund?
welle shooter hett en ähnlich geile multiplayer modus?
und nöd szletscht: welle shooter gseht ähnlich guet us?

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
hoi zäme. gots eui nöd au extrem uf de sack das die saumöngel stimm immer und immer wieder mues säge das me de beschisse azug aktiviert hett? wieso merked die sautürke nöd das das extrem nervt?
chame das abstelle?
chame das abstelle?
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich verschrick jedesmallakritz hat geschrieben:hoi zäme. gots eui nöd au extrem uf de sack das die saumöngel stimm immer und immer wieder mues säge das me de beschisse azug aktiviert hett? wieso merked die sautürke nöd das das extrem nervt?
chame das abstelle?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hani au nie gseid. trotzdem sinds pünkt, wo andere shooter no fähle. seid viel us über die 'andere' shooter...Sephi hat geschrieben:Muesch aber zuegäh dass das alles nid grad Pünkt si wo Originalität schreie.
de nanosuit findi aber scho originell. du nöd?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han zerscht die dütsch version gspielt und dette hetts mich EXTREM gnervt. ha grad müesse en uk hole.lakritz hat geschrieben:hoi zäme. gots eui nöd au extrem uf de sack das die saumöngel stimm immer und immer wieder mues säge das me de beschisse azug aktiviert hett? wieso merked die sautürke nöd das das extrem nervt?
chame das abstelle?
ide uk version isches au nöd so luut.
es ghört aber zum azug. hett er im 1 teil scho gmacht...
mer sötts aber abstelle chöne. wahr.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
komplett bescheuert. ich kapier nöd wieso entwickler so öppis nöd tschegged.Master(G) hat geschrieben:ich han zerscht die dütsch version gspielt und dette hetts mich EXTREM gnervt. ha grad müesse en uk hole.
ide uk version isches au nöd so luut.
es ghört aber zum azug. hett er im 1 teil scho gmacht...
mer sötts aber abstelle chöne. wahr.
nödmol imne dütsche spiel chas e gueti dütschi sprachusgab ha. huere geil. nomol chaufe will ichs aber nöd olol.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
dsprachusgab isch ide dütsche version an sich gar ned schlecht.
aber wenn min nanosuit dütsch redt, muess ich immer gröhle.... es gaht eifach ned! LOL
chasch ja mal uf türkisch stelle, vielleicht hilfts!
aber wenn min nanosuit dütsch redt, muess ich immer gröhle.... es gaht eifach ned! LOL
chasch ja mal uf türkisch stelle, vielleicht hilfts!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
uf dä playstation 3 version, wo ich per zuefall grad verchaufe
, chasch uf englisch stelle.

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ihr chöned d Sprach bir PC-Version ändere - hani hie au gmacht! Luege nachher churz noche wie das gange isch!
@ Master: Der Azug macht Spass, aber als originell würdine nid bezeichne. Spezialfähigkeite in Shooter sind ja au vor Crysis 1 nüt neus gsi und nur wills jetz imene Azug verpackt sind macht das ke grosse Unterschied.
@ Master: Der Azug macht Spass, aber als originell würdine nid bezeichne. Spezialfähigkeite in Shooter sind ja au vor Crysis 1 nüt neus gsi und nur wills jetz imene Azug verpackt sind macht das ke grosse Unterschied.
Zuletzt geändert von Sephi am 01 Apr 2011 11:58, insgesamt 1-mal geändert.