Legend of Zelda: A Link between worlds [3DS]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Re: Legend of Zelda: A Link between worlds [3DS]
Für mich isch und bliibt de Art Style chli en Wermuetstropfe. Ich finds schön gmacht aber es spricht mich nöd wükli ah. Es würkt so mega Cutesie und chli chnetig.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ich finden phänomenal. Mit 60 fps und dem enorm flüssige gameplay sind de look & feel vo dem game en einzige traum und macht all vorgänger grad chli müesamer zum spiele
ja du bisch halt eher dr moderni typ und ich dr retro lover. es ghöre beidi zum absolut beschte wome in sache videospiel spiele ka. WIN
i find si hätte ruig paar neui monster könne bringe, die sin jo abgseh vo de bosse zu 97% 1:1 übernoh worde.
i find si hätte ruig paar neui monster könne bringe, die sin jo abgseh vo de bosse zu 97% 1:1 übernoh worde.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Stimme dir zu - aber ALLTP hatte schwierigere Dungeons und war von den Rätseln bzw. Bonus Items her auch etwas kompexer.Moff hat geschrieben:Ich finds i vilerlei hisicht besser als alttp wemmer nur spiel aluegt und ned die externe iflüss
Dennoch: vom "Flow" her, war ALBTW das beste Zelda bislang für mich

ich han's mega toll gfunde. Has nüm chönne us de Händ lege. es isch relativ eifach gsi, aber grad richtig für mi, so dassi mi nid han müesse mega astränge aber glich nid verzwieflet bin a de Ufgobe oder Bosskämpf. Ich hoff sie mache no meh in dere Art. Links awakening in neuer Grafik mit neuer Story fändi super:3
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Super Zock gsi. Wie us eim Guss. Nintendo hetts halt immer no im Griff. Dr Sandtempel….

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben