TypeJ hat geschrieben:es isch en spielbare schlächte actionfilm und kes ico, weiss wohl langsam würklich JEDE, warums aber no jede spilt weiss keine.)
*fixed*
vorschlag: phalt mal din latz i dem topic, MERCI
bonusinfo: du halomöngel
Ja aber jetz mal ehrlech, so unrächt heter nid, oder? Es verlangt ke Mönsch es ICO - aber bi Modern Warfare 2 hani d Kampagne würklech rächt easy gfunge. Bi Black Ops isch aber s Pacing bitz für d Chatz, ou wenns "nur en Actionfilm" isch. Wennmi der Actionfilm langwilet isch was falsch. Aber wie gseit, "schlächt" findis für das wos isch ja nid. Es hätt eifach bitz chürzer u bündiger dörfe sii.
Mw2 hani aber au ned so de börner gfunde, trotzdem macheds na me spass als die allermeischte actionfilm. Ich verstahne das "wow, wie en guete action film" eh ned, action games mached mir amel viel meh freud als action film, oder uf jede fall ehner.
Aber das het au wieder demit ztue, dass such vieli underneme guete game en interaktive film vorstelle stattneme werch wo d'vorteil vom medium effektiv würde nutze. Sprich sie wend selbstlaufendi casual games mit eyecandy ohni überlegge wie ebe d'call of duties
chürzer und bündiger? es hett eher no dörfer länger si, wie jedes CoD.
aber kampagne isch ja eh nur de ufwärmer für de MP...
edit: de SP hett äntlich mal e "gueti" story verzellt und mer hett sich entlich mal mit em charakter wenigschtens asatzwiis chöne identifiziere. bi de letschte CoDs nöd de fall gsi. vo dem her für mich de bescht SP sitt langem bime CoD.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
find ich au so. dasmal hani au checkt was überhaupt lauft, lol.
bim mw2 hets mich nach de erste mission scho agschisse zuezlose und han eifach übersprunge..
Sephi hat geschrieben: D Story isch massiv dümmer gsi als i de beide Modern Warfares. Teh Hirn programmiere und sleeper Agents, bissoguet.
Heeeeeeeeeeeeee
Aber on Topic & mal ernsthaft: Isch doch ziemlich überflüssig drüber z'diskutiere, öb jetzt de Michael Bay oder de Paul W. S. Anderson die besser Story händ, nöd?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Parisienne hat geschrieben:
nei, han dstory nach de erste mission scho so dermasse dumm gfunde dasis übersprunge han, han nöd gseit dasi kei ahnig kah han.