Legend of Zelda: Breath of the Wild

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Beitrag von Herr Rossi »

Chasch bitte mol mit Fakte usfüere was wer vergisst. Das wär no hilfrich für d Diskussion
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

grappagott hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
After playing it for around five hours, it feels not just overwhelmingly huge, but dense, crammed with more distractions than Fallout, The Witcher or Skyrim.
chan ich schier nit glöibu, will vo de filmli hetts amigs ehner läär gwürkt. aber wenns so isch, au guet.
paperlapap witcher, skyrim und es wird sicher besser als s Horizon 0 sii! GotY!!

fritig :wixer:
D Frag isch was genau söu besser si a Zelda aus a Horizon? Art Design? Never. Story, gloube ig fasch nid. Grafik, i millione Jahr nid, us technischer sicht sowieso ou nid. Bi Horizon gfaue mir aber d Gsichter vo NPCs nid, und mimike und Animatione vo dä NPCs si ou nid für viel, aber äbe bi däm Grafik Matsch vo Zelda chame ou dert nid würklech säge dases besser isch. Was i Zelda villech besser isch si Näbequests, und mä het sicher me möglechkeite zum Kämpfe.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben:Chasch bitte mol mit Fakte usfüere was wer vergisst. Das wär no hilfrich für d Diskussion
Lueg es isch eifach so, das si Fakte öbs wotsch ghöre oder nid! Bi 90% vo dä Reviewers ( oder äbe bi dä blibe hangene ) bechunt es Nintendo exklusiv Game us Prinzip eifach mau 10% me ad Wärtig. Während genau die 90% ( vo denä blibe hangene ) amne Sony oder Microsoft Game us Prinzip mau 10% weniger gäbe. Oder hesch z gfüehl es wird es Review gä bi Zelda wo i dä töife 80er isch? Nei eh nid, wüäu jedä Reviewer vo Afang as Spiel dra häre geit mit erä 90+ Bewärtig im Hingerchopf. E Huufe Hundescheisse mit em Mario oder Zelda Logo druf würde 100% becho vo denä Reviewers. Oder bests Bispiel, wär Horizon für Nintendo cho, es hät kei einzige Bewärtig unger 90 becho. U scho gar nid e troll bewärtig vo derä usgamer Schlampe vo nume 50% :vortex:
Bild
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

schlussändlich isches doch immer e persönlichi meinig vom reviewer, t zahlwärtige sin für jede clevere mensch nit sehr ussagend. mer list e meinig vo einere person wo das game gspielt het.
zeldaspiel wärde sehrwohl kritisch betrachtet, grad au vo de fäns, so isch zb. s letschte "grosse" zelda, skywardsword, bi de meiste nit so wahnsinnig guet wäch cho, trotzdem isches es relativ guets spiel wo filicht die extrem hohe erwartige and serie im allgemeine nit het könne erfülle.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Weisch wie mängisch hani scho s Gfühl gha, hey Nei sone höchi Wärtig!? Ja schtell der itz mal vor, sogar bi Marios (Sunshine, Mario Land, Mario Maker) und Zeldas 4 Swords Adventure, Skyward Sword). Na und? Mini Meinig isch relativ, es sind fucking Videoschpili wo eim halt gfalled oder mängisch nid. Du schinsch aber es grundsätzlichs Problem mit dene Franchises zha und ziesch immer wider verglich usem Ärmel wo di sälber als Troll disqualifiziersch. Schad für dich
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

zelda skyward sword isch genial gsi. innovativ und super usgarbeitet. schad isch das so untergange...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

evo hat geschrieben:schlussändlich isches doch immer e persönlichi meinig vom reviewer, t zahlwärtige sin für jede clevere mensch nit sehr ussagend. mer list e meinig vo einere person wo das game gspielt het.
zeldaspiel wärde sehrwohl kritisch betrachtet, grad au vo de fäns, so isch zb. s letschte "grosse" zelda, skywardsword, bi de meiste nit so wahnsinnig guet wäch cho, trotzdem isches es relativ guets spiel wo filicht die extrem hohe erwartige and serie im allgemeine nit het könne erfülle.
Ja das stimmt scho, ig bi ou mit 100% ige Reviews vo PS Only Games nid iverstange, vo däm här, es git natürlech ou gnue Sony oder MS Fanboy reviewer wo sich vo Afang säge : Boom das Game bechunt mindestens 90% ou wenns dr gröst Ghüder isch :lol:
Aber simer ehrlech, bi Nintendo Spiel, drücke Reviewer eifach sicher no ender mau es Oug zue aus bi angernä Games
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

hanf hat geschrieben:zelda skyward sword isch genial gsi. innovativ und super usgarbeitet. schad isch das so untergange...
Ha aber relativ viel gläse das das Spiel äbe grad vom Edge Magazin ou 10 / 10 het becho, und das aues angerä aus huere guet bi dä Gamer isch acho. Ha das i es paar Forenä gläse wos ums Zelda botw review isch gange
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Warum settets das mache? Aluhuet...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

de effekt isch sicher da, aber de isch lang ned nur uf nintendo games beschränkt

ich quäl mich grad dur uncharted 4 dure und ich chan ned verstah wie irgend en kritische journalischt dem non-game en wertig über 80% geh chan. aber isch halt naughty dog, isch halt sony exklusiv, da muess en gueti wertig ane.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

aber eigentlich lies ich eh scho lang kei reviews meh und wertige muemer dementsprechend chönne interpretiere. vo dem her widersprich isch em bejitler eich gar ned
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Bejita hat geschrieben:
evo hat geschrieben: Aber simer ehrlech, bi Nintendo Spiel, drücke Reviewer eifach sicher no ender mau es Oug zue aus bi angernä Games
Wie waren die bewertungen zum letztem metroid und starfox game......? :kicher:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:de effekt isch sicher da, aber de isch lang ned nur uf nintendo games beschränkt

ich quäl mich grad dur uncharted 4 dure und ich chan ned verstah wie irgend en kritische journalischt dem non-game en wertig über 80% geh chan. aber isch halt naughty dog, isch halt sony exklusiv, da muess en gueti wertig ane.
I säge mau bi U4 isch aues unger 80 unfair, und aues über 90 ok und gschmackssach, isch aber sicher keis 95% + Game. Aber i verstah nid wie mä sich bi U4 mues düre quäle, es isch eifach e churzwiige Spassmacher, aber da wirds nie längwilig.
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

siralos hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
evo hat geschrieben: Aber simer ehrlech, bi Nintendo Spiel, drücke Reviewer eifach sicher no ender mau es Oug zue aus bi angernä Games
Wie waren die bewertungen zum letztem metroid und starfox game......? :kicher:
I redä me vo Zelda und Mario, und das isch für mi Nintendo ;)
Bild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Bejita hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:de effekt isch sicher da, aber de isch lang ned nur uf nintendo games beschränkt

I säge mau bi U4 isch aues unger 80 unfair, und aues über 90 ok und gschmackssach, isch aber sicher keis 95% + Game. Aber i verstah nid wie mä sich bi U4 mues düre quäle, es isch eifach e churzwiige Spassmacher, aber da wirds nie längwilig.
ich chas ned läner als en stund am stuck spiele, ich schlafe i es isch dermasse langwilig. 0 spielerische aspruch, eifach vo tunnel zu tunnel zu tunnel vorwärts drucke und ab und zue mit auto aim paar möngi abeballere.
und nei d'story isch keinesfalls guet, geschweige denn motivierend, zu keim zitpunkt bin ich gspannt gsi wies witergaht.

sehr guet usgseh tuets, susch gar nüt.
ich verstahne, dass casuals das guet finded, die sölled au ruhig spass drah ha. aber dass en erfahrene journalischt die spielerische mängel ignoriert isch für mich ned nahvollziehbar.

und wenndu det chasch 90+ wertige rechtfertige, denn chönd zelda fans das au. problemlos.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben:Warum settets das mache? Aluhuet...
Werum nid? Jedä Mönsch isch irgendwo, oder bi irgendwäm vor igno, öb its positiv oder negativ. Du chasch mir nid verzeue dases ou nume 1 Reviewer git, wo sich säuber huere lang ufnes Game gfreut het, när mues ärs bewärte, isch aber nid begeisteret, aber är eifach z Game wot liebe, dass dä när es objektivs Review cha abgä, zu däm äbe bsundere Game. Mario und sowie Zelda si so serigi Games bi sehr sehr vilne Reviewers, isch eifach so ;)
So its wot ig euch eues Zelda topic nid no me verschandle, sorry :oops:
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Doch genau das chani dir verzelle. Und logisch hed jede Preferenze, e guete Reviewer blibt aber objektiv und dere gits gnueg.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:

ich chas ned läner als en stund am stuck spiele, ich schlafe i es isch dermasse langwilig. 0 spielerische aspruch, eifach vo tunnel zu tunnel zu tunnel vorwärts drucke und ab und zue mit auto aim paar möngi abeballere.
und nei d'story isch keinesfalls guet, geschweige denn motivierend, zu keim zitpunkt bin ich gspannt gsi wies witergaht.

sehr guet usgseh tuets, susch gar nüt.
ich verstahne, dass casuals das guet finded, die sölled au ruhig spass drah ha. aber dass en erfahrene journalischt die spielerische mängel ignoriert isch für mich ned nahvollziehbar.

und wenndu det chasch 90+ wertige rechtfertige, denn chönd zelda fans das au. problemlos.
Ja guet aber dini Meinig zu U4 isch huere schlächt zu däm Game, mini Meinig zu dä MArios u Zeldas isch us Sicht aus Game aber nid schlächt. Was du aber da zu U4 verzeusch het weder häng no fües wie ig finde. Aber äbe Gschmackssach ;)
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben:Doch genau das chani dir verzelle. Und logisch hed jede Preferenze, e guete Reviewer blibt aber objektiv und dere gits gnueg.
Finge ig nid, schüsch würs so der so kei 100er Bewärtige gä. De isch no keis Perfekts Game usecho ;)
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Perfekt gits eh nid
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben:Perfekt gits eh nid
Aber es git perfekti Scores, me aus gnue ;)
Bild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Bejita hat geschrieben:Ja guet aber dini Meinig zu U4 isch huere schlächt zu däm Game, mini Meinig zu dä MArios u Zeldas isch us Sicht aus Game aber nid schlächt. Was du aber da zu U4 verzeusch het weder häng no fües wie ig finde. Aber äbe Gschmackssach ;)
du findsch demfall uncharted spielerisch ghaltvoll?
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Ja guet aber dini Meinig zu U4 isch huere schlächt zu däm Game, mini Meinig zu dä MArios u Zeldas isch us Sicht aus Game aber nid schlächt. Was du aber da zu U4 verzeusch het weder häng no fües wie ig finde. Aber äbe Gschmackssach ;)
du findsch demfall uncharted spielerisch ghaltvoll?
Es spielt sich verdammt huere guet, das isch z einzige wo bi somne Actionspiel mues stimme, weni ghaltvoui Games wot Spile ig angers.
Bild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

aso du meinsch s'ballere seig guet? git glaub selte schlechters gunplay oder treffer feedback als in uncharted. gegnervielfalt isch au totali fehlazeig, waffevielfalt isch en witz. wie chamer das rechtfertige? und du seisch anderi seiged ned kritisch gnueg?

nei, chani ned ernst neh.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

:lol: de beschita tuät sich grad chli is eigene fleisch schniide mit U4.

mir gfallt U4 au, aber ich würds nöd als meischterwerk gseh. es isch für mich, wiä ich scho paarmal gseit ha, eifach en interaktive film. gseht guät us, hät aber null spielerische aspruch.
da isch grad zelda es ganz anders kaliber. und für das muäss es dänn au nöd fotorealistisch si.

zudem verstah ich dä ganz ärger sowieso nöd. chan dir ja scheiss egal si, was da für reviews umegönd. wenn dich es spieli nöd reizt oder dir nöd gfallt, ischs halt so.
mich händ diä letschte zelda alli chalt lah. s'letschte wo ich gspielt ha isch wind waker gsi. und das neue reizt mich jetzt, sit ich mal chli videos glueget ha und chli was drübr gläsä ha.
Antworten