Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Aber sowas vo =)
Re: Wii-U
Wie alt isch dä Asura nomal? Mich nimmts würkli wunder.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Eigendlech s richtige auter für Nintendo sache, bi aber doch nid ganz so dumm wie mini zitgenosse i däm forum, wo gärn 5000ig Games vor glicher Serie Game und und aus ussergwöhnlech und absolut revulotionär HypeAsura hat geschrieben:I bi 10i
Wär chli e Zuemuetig für en 10 jährige siich zbeherrsche bimene Konsolelaunch. Easy, nüüt für Unguet, gäll.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Asura hat geschrieben:I bi 10i
wot nach langer pause wieder zrugg cho bisch hesch selber gseit, dass dich dazumal recht fanboy-mongo-maessig benoh hesch, aber wien ich letztlich han muesse fetsstelle bisch immer no de genau glich......wenn noed sogar no schlimmer.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Asura hat geschrieben:Eigendlech s richtige auter für Nintendo sache, bi aber doch nid ganz so dumm wie mini zitgenosse i däm forum, wo gärn 5000ig Games vor glicher Serie Game und und aus ussergwöhnlech und absolut revulotionär Hype

aber ufs negschte god of war und gran turismo freusch di sicher mega, gäu?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Keine X1, keine PS4.... ich würde mich langsam irgendwie verarscht fühlen...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Lol spätestens ändi März spile me lüt mit erä Ps4 aus mit erä Ugeosnow hat geschrieben:wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
los asura...
mir ALLI wüsses jetz...
JEDE wird PS4...niemmert one oder Wiiu spiele...
Nintendo wird z grund go und Microsoft wird sich uss dr Konsoleecke still und heimlich drvo schliiche und sich nur no mit Windows beschäftige...

mir ALLI wüsses jetz...
JEDE wird PS4...niemmert one oder Wiiu spiele...
Nintendo wird z grund go und Microsoft wird sich uss dr Konsoleecke still und heimlich drvo schliiche und sich nur no mit Windows beschäftige...

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
okay, wette mer, dass bis märz meh Us total verchauft sind als PS4.Asura hat geschrieben:Lol spätestens ändi März spile me lüt mit erä Ps4 aus mit erä Ugeosnow hat geschrieben:wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Übrigens: Werum fordered die gliiche "Experte" eigentlich nöd au, dass Sony ihri ganzi Elektronikspartene abstosst, wo im beschte Fall nume beschissnigi Margene und im weniger guete Fall ziemlich deftigi Defizit abwirft (TVs), und sich zu eme reine Bank & Versicherigsundernähme umbaut (wo näbedbii villicht no chli Musig und Batterie verchaufe dörf)? Es wär doch agesichts vo dene Gschäftszahle nume konsequentUriel hat geschrieben:Verfolgsch au grad nache, was diesbezüglich grad mit Apple lauft? Gwünn interessiered kei Sau, will Umsatz isch wichtiger und blablabla.Gurgelhals hat geschrieben: Alles Lemming. Guet, bi de ANALyste sind wahrschinlich au ganz anderi, niederi Shareholder Value-Motiv im Spiel (de Bruefszwiig handlet under Anderem ja au als es Sprachrohr vo ihrne Arbetgeber und das sind mehrheitlich Banke)
Die Type tüend grad so, als öbs genau 1 funktionierendes Gschäftsmodell und 1 Prototypi Firma git, wo möglichscht all genau so söttet umsetze.

(vo links nach rächts: Kameras, Playstation, Mobiltelefon, TVs, elektronischi Einzelkomponente [Batterie, Chips, Sensore, etc.], Film, Musig, Bank- & Versicherigsdienstleischtige)
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 02 Nov 2013 12:08, insgesamt 3-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Si hei e Vorsprung vo knapp 5 millione iheite, wei mir schüsch drumm wettä weles grät sich dütlech me verchouft bis ändi März 2014?geosnow hat geschrieben:okay, wette mer, dass bis märz meh Us total verchauft sind als PS4.Asura hat geschrieben:Lol spätestens ändi März spile me lüt mit erä Ps4 aus mit erä Ugeosnow hat geschrieben:wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
vorspring hin oder her, du häsch behauptet, dass endi märz meh lüt ps4 spieled als wii U.Asura hat geschrieben:Si hei e Vorsprung vo knapp 5 millione iheite, wei mir schüsch drumm wettä weles grät sich dütlech me verchouft bis ändi März 2014?geosnow hat geschrieben:okay, wette mer, dass bis märz meh Us total verchauft sind als PS4.Asura hat geschrieben:Lol spätestens ändi März spile me lüt mit erä Ps4 aus mit erä Ugeosnow hat geschrieben:wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Hends scho mehrfach gfordered. Find leider dr Link grd nüd.Gurgelhals hat geschrieben:Uriel hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben: Übrigens: Werum fordered die gliiche "Experte" eigentlich nöd au, dass Sony ihri ganzi Elektronikspartene abstosst, wo im beschte Fall nume beschissnigi Margene und im weniger guete Fall ziemlich deftigi Defizit abwirft (TVs)
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wie isch da eich mitem WiiU. brucht jede sones pad oder nur eine und die andere Wiimotes? chönd au alli Wiimotes ha? göhnd die alte Wiimotes vom Wii au?
sicher vo game zu game underschiedlich aber zB bim mario 3d world oder mario kart
sicher vo game zu game underschiedlich aber zB bim mario 3d world oder mario kart
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
die alte wiimotes göhnd.Moff hat geschrieben:wie isch da eich mitem WiiU. brucht jede sones pad oder nur eine und die andere Wiimotes? chönd au alli Wiimotes ha? göhnd die alte Wiimotes vom Wii au?
gitt glaubs kei multiplayer spieli, wo alli de tablet bruuche. s'isch mir so gsi, also wär das gar (no) nöd vorgseh gsi... würd mich aber nöd wundere, wenn de mariokart da was dran änderet. öb technisch möglich, weiss ich als allerletscht. afaik bruuched bi mp-spili momentan eine de tablet und die andere wiimotes. oder alli wiimotes.
I speeled my drink!
Das gsehnt mer dänn no.Asura hat geschrieben:Lol spätestens ändi März spile me lüt mit erä Ps4 aus mit erä Ugeosnow hat geschrieben:wiä chani uf em zug ufspringe, wo nur zwei wäge hät. nintendo wird 5mio wii Us verchaufe und sony knapp 1mio ps4. meh händs ja nöd an lager.Asura hat geschrieben: Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe
Bi Wii Party im Multiplayer MOde bruched all de Tablet. .-(zwirrlibatz hat geschrieben:die alte wiimotes göhnd.Moff hat geschrieben:wie isch da eich mitem WiiU. brucht jede sones pad oder nur eine und die andere Wiimotes? chönd au alli Wiimotes ha? göhnd die alte Wiimotes vom Wii au?
gitt glaubs kei multiplayer spieli, wo alli de tablet bruuche. s'isch mir so gsi, also wär das gar (no) nöd vorgseh gsi... würd mich aber nöd wundere, wenn de mariokart da was dran änderet. öb technisch möglich, weiss ich als allerletscht. afaik bruuched bi mp-spili momentan eine de tablet und die andere wiimotes. oder alli wiimotes.
Aber macht no Spass.-)
Mal öppis neus