Seite 115 von 429

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:00
von emP
De 3er isch super. Aber eigentlich isch ja die bösi blick scheisse öppis e extrem pinlechi Scheisse. Audi und BMW gäbe sech da nüt, und es zeigt was füres Arschloch Segment vo Lüt die Auto eigentlich au oft fahre...

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:01
von TypeJ
finden geil!
aber eh viel ztür! idiotisch wie immer

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:07
von ritschi
het bmw en neue interieur designer? die neue modell findi jedefalls viel glungner als die alte.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:22
von Chäller
Bisch scho im neue 1er ghocket? d'Verarbeitig isch würklich 1A. Ich weiss nöd, was sie bim 3er i dere Beziehig no chönnted verbessere :lol:

Aber die viele Linie wo sich durch s'ganze Interieur ziehnd, sind zimmli unharmonisch und störed mini Auge :typej: :lol: . Zudem hani Müeh gha, e richtigi Sitz- und Lenkradposition zfinde. Um die Azeige unterem Tacho zgseh hani immer müesse fürelehne, egal wieni ghocket bin. Luut Motor-Talk bini nöd de Einzig mit dem Problem.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:24
von emP
Chäller hat geschrieben:Bisch scho im neue 1er ghocket? d'Verarbeitig isch würklich 1A.

oh, total erstunlich. wär ziemlich schlecht wenns nid eso wär, wüll bim halb so tüüre toyota um de ecke ischsis nämlich o. :)

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:27
von emP
ischer itz eigentlich grösser worde? De alt 3er Komben isch immer ds chli gsi für e Family. (jaja, ig weiss cheller, aber Asprüch bezüglich Platz si offe sichtlich ziemlech verschiede)

Guet, wenner gnue Platz hätti, wäremer vermuetlich mit adäquater Motorisierig immer no ds tür. 80k isch für sones Auto halt de scho grad chli viel.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:48
von ritschi
Chäller hat geschrieben:Bisch scho im neue 1er ghocket? d'Verarbeitig isch würklich 1A. Ich weiss nöd, was sie bim 3er i dere Beziehig no chönnted verbessere :lol:

Aber die viele Linie wo sich durch s'ganze Interieur ziehnd, sind zimmli unharmonisch und störed mini Auge :typej: :lol: . Zudem hani Müeh gha, e richtigi Sitz- und Lenkradposition zfinde. Um die Azeige unterem Tacho zgseh hani immer müesse fürelehne, egal wieni ghocket bin. Luut Motor-Talk bini nöd de Einzig mit dem Problem.
nei no nid.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 06:54
von Chäller
emP hat geschrieben:ischer itz eigentlich grösser worde? De alt 3er Komben isch immer ds chli gsi für e Family. (jaja, ig weiss cheller, aber Asprüch bezüglich Platz si offe sichtlich ziemlech verschiede)

Guet, wenner gnue Platz hätti, wäremer vermuetlich mit adäquater Motorisierig immer no ds tür. 80k isch für sones Auto halt de scho grad chli viel.

Chauf halt en 5er Kombi. Chasch nöd immer de Foifer und s'Weggli ha!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 07:24
von ritschi
oder de neu hyundai i40, gseht erstunlech guet us.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 07:58
von emP
5er vermahni nid. :-(

Hyundai wär mer chli pinlech. Mit dem H vorne meine d Lüt süsch no ig fahre en Honda :vortex:

Schono krass wie billig die Auto si. Und de i40 gseht würklich nid eso schlecht us.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 08:12
von emP
grad no en Mazden 6 konfiguriert. 180 PS (diesel) mit fasch allem für 48k.

ig chaufe no en Japaner :wegguck:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 08:25
von TypeJ
so, d'amag winterthur het mir etz min agfrogete passat(internetpries 71gi) für 53gi abote :wixer:
d'amag in frauefeld s'identische auto für 58gi :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 08:29
von emP
53 tönt fair.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 08:30
von ritschi
hesch gross müesse verhandle?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 08:30
von emP
isch da no flotterabatt oder so derbi oder isch eifach "rabatt"?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 09:39
von TypeJ
7 mill flotterabatt, rescht normal!
handle? ich handle nid, ich spiele gegenand us, eifacher :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 15:04
von Chäller
En Honda Bugatti

Bild



:groel:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 16:22
von ritschi
chönnt es pokemon si :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 16:27
von ritschi
Bild
Given the car's iconic classic/futuristic status, it's no surprise that the DeLorean DMC-12 is a popular car for DIY electric car conversions. That an honest-to-goodness official DeLorean EV is coming from Humble, Texas' reborn DeLorean Motor Company itself, though? That we did not see coming. It makes sense, though. If you're gonna build a time machine electric car, why not do it with some style?

Announced Friday night at the DMC Texas Open House, DMC said it plans to work with electric car startup Epic EV to get an all-electric DMC-12 into production by 2013. Epic is the company started by Aptera co-founder Chris Anthony that is working on the Torq and Amp vehicles (and some rather clever videos). Early reports say the Electric DeLorean will have a maximum speed of 125 miles per hour and offer 260 horsepower for something like $90,000-100,000. The gullwing doors should remain, but we're not sure where the motor will go (the original DeLorean used a rear-mounted engine), let alone the battery pack. This isn't the first time a DeLorean with an alternative powertrain has been talked about. Before his death in 2005, John DeLorean hinted that a hydraulic hybrid drivetrain might find a home in a relaunched DMC-12. That never happened, of course.

Specific technical details on the upcoming DeLorean Electric are sparse, but we're pretty sure it will be able to recharge its 1.21 gigawatt-hour battery instantly when connected to the right power source. You know, until the inevitable Mr. Fusion model gets the green light.

Get out your lightning rods and Sony Walkmans, this is going to be fun to watch.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 18:46
von Jones
de hyundai isch besser verarbeitet als BMW und VW! wüsse mir sit paar wuche! :lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Okt 2011 20:33
von Samurai 01
bmw 1m coupe best car ever :herzli:

http://www.germancarforum.com/internal- ... tt-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 18 Okt 2011 07:30
von putzfrau

Quelle

:typej:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 18 Okt 2011 07:47
von Vyse
:eek2: :typej: :!:

Das isch dä Zenit vo dä Lächerlichkeit, döt wo dKarikatur zur Würklichkeit wird.

Bild

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 18 Okt 2011 08:30
von TypeJ
Samurai 01 hat geschrieben:bmw 1m coupe best car ever :herzli:

http://www.germancarforum.com/internal- ... tt-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, weme 14i isch evtl.!
:groel:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 18 Okt 2011 08:50
von emP
Samurai 01 hat geschrieben:bmw 1m coupe best car ever :herzli:

http://www.germancarforum.com/internal- ... tt-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wenn du Dine hesch was machsch denn mittem?

Geisch regelmässig uffe Track?
Steisch oft uf früeh am morge und fahrsch über Passstrasse / Landstrasse etc?
Wo nützisch die ca. 340 PS mit Sperrdiff us?


Wieso ig das frage? Wülli wie Du weisch mal es ähnlichs Auto (guet chli langsamer) ha gah. 1 Mal bini uffem Track gsi und ha id Hose gschisse wenn es Auto ds nach isch cho wüll d Versicherig e Schissdräck hät zahlt. Denn hani als Konsequänz no e schlaue Chäufintressent gah wo gmeint hett es Auto wo uffem Track isch gsi wetter nid. Zweimal bini über 3 Päss gfahre, wülli selte ha Zyt gah wenn ds Wetter guet isch gsi (4i ufgstande und denn los).

Süsch hani mi numme ufgregt, wülli i im Stau bi gstande, langsami Lüt vor mir ha gah oder ds Tempolimit halt eifach chli rigoros überwacht wird ir Schwiz. Innerorts (30 und 50er fahrt meh sowieso soviel wie agschribe) bringt sones Auto nüt, im 80er hetts immer Lüt im Weg und wenn mal öppis frei isch gitts immer ir nächschte Kurve en Velofahrer, Chind etc. Uf de Autobahn isch eh meischtens Stossverchehr oder ebe ab 140 wirds tür.

Darum mini Frage, da du ja das Auto bstellt hesch, müesstisch ja e Antwort druff ha.

Ig bi gheilt, weiss dass 170 Diesel PS voll ok si, und ig die guete Sache vo dem Auto au gärn im nächscte möcht ha (mp3 Integration/ Navi, gueti alag etc.) Aber soviel Leischtig bruchi glaubs nüm. Ussert ig chönt mir denn mal sones geils Fön Auto leischte woni 10 Mal pro Jahr uffe Track cha dermit.