Seite 13 von 49
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 12 Mär 2011 01:59
von Marco_in_motion
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 12 Mär 2011 18:59
von kraut
so hüt hanis ou ändlech chönne usprobiere. z frölein het mr zersch so chli alles erklärt (ig: jaja mach vorwärts) und am schluss hani no chönne street fighter spile. isch scho no witzig, der effekt cha me vergliche wie we me ine setzchaschte ineluegt. allerdings isches für d ouge nach es paar minute doch rächt aschtrengend worde. i gloub, länger als so e halb stund haltisch das nid us. aber für das gits ja der regler. 3d isch schlussendlich vor allem es witzigs, aber (no?) nid unbedingt notwändigs gimmick.
i warte uf jede fall no, ha ke lust 300.- ligge z lah.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 13 Mär 2011 18:48
von zwirrlibatz
PlanetHarrieR hat geschrieben:3D-Fotos klappen auch ganz gut, wenn man den Arm in Richtung Kamera ausstreckt o.ä. ^^
das nimmt mich vo allem gugus am meischte wunder.

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 14 Mär 2011 22:34
von PlanetHarrieR
Ja, sieht ganz lustig aus. ^^
Wobei man es natürlich auch nicht viel hin- und herbewegen kann, weil sonst der Blickwinkel durch die Bildschirmlochmaske nicht mehr stimmt.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 15 Mär 2011 10:43
von swordfish
gugus triffts ziemlich ufe punkt.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 14:14
von zwirrlibatz
PlanetHarrieR hat geschrieben:Ja, sieht ganz lustig aus. ^^
Wobei man es natürlich auch nicht viel hin- und herbewegen kann, weil sonst der Blickwinkel durch die Bildschirmlochmaske nicht mehr stimmt.
hm? beim angucken gibts keinen effekt beim hinundher bewegen? das wär ja eigentlich der gäg vom 3D...
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 14:31
von Goran
Also ich han viel 3d Film i Kino gseh und han die heime en 3d-TV. 3D ufem 3DS isch glich wie im
Kino oder ufem 3d-TV eifach ohni Brülle.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 15:01
von geosnow
geil.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 15:13
von swordfish
Goran hat geschrieben:Also ich han viel 3d Film i Kino gseh und han die heime en 3d-TV. 3D ufem 3DS isch glich wie im
Kino oder ufem 3d-TV eifach ohni Brülle.
nei. 3x mal öppis anders:
kino: meischtens technik mit polarisationsbrülle.
3dtv: meischtens technik mit active shutterbrülle.
3ds: autostereoskopisches display, nachem parallax barriere prinzip. drum bruchsch det au kei brülle.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 15:33
von zwirrlibatz
er hett glaubs nöd das gmeint.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 16:21
von geosnow

glaubs au nöd.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 16 Mär 2011 16:57
von swordfish
es isch nid s gliche. 3x en anderi art - 3x en anderi 3d-effekt-qualität. vo daher wirder scho das gmeint ha mit "es isch s gliche wie...". stimmts oder hani rächt goran? säg!

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 09:40
von PlanetHarrieR
zwirrlibatz hat geschrieben:PlanetHarrieR hat geschrieben:Ja, sieht ganz lustig aus. ^^
Wobei man es natürlich auch nicht viel hin- und herbewegen kann, weil sonst der Blickwinkel durch die Bildschirmlochmaske nicht mehr stimmt.
hm? beim angucken gibts keinen effekt beim hinundher bewegen? das wär ja eigentlich der gäg vom 3D...
Doch, den Effekt gibt es. Aber wenn du es mehr bewegst als ein paar Milimeter, stimmt der Blickwinkel nicht mehr - das hat die Lochmaske bei brillenlosem 3D eben so an sich. Das sieht dann so ähnlich aus wie bei einem Wackelbild, wenn der Winkel gerade zwischen zwei der Bilder steht und keines davon richtig zu sehen ist.
In Spielen sind ja Charaktere und Landschaft in Bewegung, daher kann man das Ding schön still halten und hat das Problem nicht.

Also nur dann, wenn sich die Hände beim Spielen mit der Zeit unbewusst ein Stückchen zur Seite bewegt haben.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 09:48
von mr.raw
PlanetHarrieR hat geschrieben: wenn sich die Hände beim Spielen mit der Zeit unbewusst ein Stückchen zur Seite bewegt haben.
lol...ich gseh mi scho Ridge racer spiele. BOCKSTIFF statt mit de Händ "mtidrifte"

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 15:22
von NeoGeo
swordfish hat geschrieben:es isch nid s gliche. 3x en anderi art - 3x en anderi 3d-effekt-qualität. vo daher wirder scho das gmeint ha mit "es isch s gliche wie...". stimmts oder hani rächt goran? säg!

nei, er meint dases vom gfüehl her ond vom effekt här alles s gliche esch... esch au klar... 3D esch 3D...

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 16:25
von geosnow
no besser.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 17:37
von PlanetHarrieR
Das gute: es ist schön hell und mit den originalgetreuen Farben und gibt kein Shutter-Flimmern

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 18:44
von Moff
hanen au mal agluegt hüt und vum 3d effekt han ich wohl ned erfüllbari erwartige gha, ich empfinds als relativ dezent.
augmented reality findi aber recht glatt, aber ich chanmer det au ned richtig interessanti games vorstelle, drum wird das wohl nüt si wo länger als paar minute begeischteret.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 21:07
von PlanetHarrieR
Naja klar, der Effekt an sich war für mich als Virtual-Boy-Besitzer und Nvidia-Benutzer und Kinobesucher natürlich auch nix neues.

Ist halt auch nur ein kleiner Bildschirm und nicht fast das komplette Sichtfeld wie beim Virtual Boy. Gut siehts aber trotzdem aus, eben 3D, nur ohne Brille.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 17 Mär 2011 22:57
von geosnow
ui, ich freu mich so. fair.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 18 Mär 2011 14:12
von zwirrlibatz
PlanetHarrieR hat geschrieben:Doch, den Effekt gibt es. Aber wenn du es mehr bewegst als ein paar Milimeter, stimmt der Blickwinkel nicht mehr - das hat die Lochmaske bei brillenlosem 3D eben so an sich. Das sieht dann so ähnlich aus wie bei einem Wackelbild, wenn der Winkel gerade zwischen zwei der Bilder steht und keines davon richtig zu sehen ist.
In Spielen sind ja Charaktere und Landschaft in Bewegung, daher kann man das Ding schön still halten und hat das Problem nicht.

Also nur dann, wenn sich die Hände beim Spielen mit der Zeit unbewusst ein Stückchen zur Seite bewegt haben.
Habs jetz auch mal probiert. Das Geflacker beim Bewegen irritiert. Etwas zu steuern oder anvisieren per Bewegung find ich jetz noch ohne Eingewöhnungszeit bitz hmmmmm aber so der "technische" Eindruck gerade bei den AR Spielereien ist woaoaoaoa. Ich hab die Zukunft gesehen!

Re: S 3DS Topic
Verfasst: 18 Mär 2011 15:58
von geosnow
no e wuche und ich han en. chauf en im softi. auf die schulter klopf.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 22 Mär 2011 10:23
von Master(G)
ich han jetzt es paar Täg chöne mit em 3DS umespiele.
geils teil!
ABER: battery life isch en witz, sorry. maximal 4 stund, aber au nur, wenn wifi und 3D-effekt und alle schischimischi usgschalte isch.
das isch himmeltruurig, sorry.
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 22 Mär 2011 10:48
von O_O
blödsinn diner zahle
Re: S 3DS Topic
Verfasst: 22 Mär 2011 10:49
von evo
t aku laufzit vo eurne scheiss iphones isch au unterem unterschte unterhund also mötzled nit.