# hüt händs mer en unbefrischtete arbetsvertrag abotte, will sie zfriede sind mit minere leischtig. ich schaff zwar bitz langsamer als anderi, aber sehr gründlich, preussischi gründlichkeit, ich wär en guete scherg vom hitler gsi.
#uf minere arbet häts ca 15% "alternativi"/subkulturelli, also männer, wo nöd i blaue jeans + schwarze jagge umelaufed, oder fraue wo nöd wie im vögele katalog kleidet sind.
# im lift hanni vo de andere abteilig es alternativs meitli gseh, leider händ mir numme ca 15 sekunde im lift gha. si hät festival-bändeli am arm gha..und --> leider <-- es handschelle feschtgmacht a dr schwarze täsche. bitz e goth/goa/punk-mischig. ich chönnt zwar i de firmeinternee datebank nach ihrem name luege, aber das isch totally sux, es nimmt d'schpannig wäg wänni scho ihre name weiss. und es sux totally, wänni ihre name weiss, und no so tuen, als obi en nöd weiss. hahaha, creepy fuck.
# ich säg "leider", cuz ich bin bitzeli überdrüssig vo dere subkulturelle mänschesorte, wo härti und dominanz und devotheit derart schetzed, dasses uusläbed. ich bin im momänt es bitz zu sensibel für die sorte männsche..also lüüt wo korsett, bdsm, handeschelle, schwarzi ängelflügeli, d'ästhetik vo de sälbschtverschtümmelig, sälbschtzerschtörig, erniedrigung, schwarz, dunkel, truur, melancholie, usw. das macht en huere fucking krass grosse teil vo allne alternative szene uus, which sucks.
#ich find das zwar alles au huere geil, und zwar extrem geil (drum schribi lieber nöd in norwegermassemörder-thread), ich bin i die scheisse gebore und schnuuf die dunkle aschpäkt vom läbe, ich hans leider liebe glernt (wiene frau, wo als chind viel scheisse erläbt hät und als erwachseni e slut wird, will sie erniedrigt werde will, will sie numme das kännt -- im the fucking same), zu fescht.
#ich han i mim läbe nonig viel wärmi erfahre und sunne und blueme und gsundi wert n shit. drum will ich meh alternativi mänsche kännelerne, wo holistische hippieshit und gschürschmi und so schätzed. yoga, ayurvedik, wandere, bröötle, reiki, tantra, buuchtanz, hoola-hoop, nepal, indie, goa, seelerueh, veganer, vegetarier, meditation, global oneness, fernoscht, wältverbesserer, fraue wo am see hänged und schlächti zäh händ und so shit..so lüüt, jep jep jep.
ich bin uf dr suech nach enere sunne wo mis innere schwarze loch füllt..lüüt wo komplementär sind schtatt zu mir kongruänt. zumindescht für min momäntane läbensabschnitt.
# ich monologisier jetzt zwar, aber wänni mitnere schönheit wo "dunkel" isch z'tue han, wird ich mich trotzdem schnäll verliebe, das sux, es isch wie e chlini sucht nach halbkabutte oder viertelkabutte oder achtelkabutte oder 1/16kabutte männsche. ja, ich lieb kabutti männsche.
--
# ich muess mis französisch no viel, viel viel viel meh krass verbessere, bzw. ich muen no viel besser werde. mis französisch isch min bottleneck, ich bruch fürs verfasse vomene französische brief uf dr arbet oft ca. 30 minute, WTF. d'cheffe merkeds nonig, aber bi gnauere inschpektion wirds me merke.
# aber ich schaffs nöd nach 9.5-10h uswärtsziit (hiiwäg, schaffe, zmittag, schaffe, heiwäg) und 8h schlafe die reschtlichi ziit guet z'bruuche. ich muen das no irgendwie besser plane, so dassi am abig
-10fingersystem verbessere
-frz voci lerne
-frz satzbildig lern (=> so fotzenüebige mache mit sätz mit lückene n shit, sätz wo so usgsehnd: Mr Rivière a choisi une chat noire _________ il les aimer ODER WHATEVER THE FUCK. FUCKING FUCK)
-meh macros mit satzbauschtei mach.
=================
# PHASE 2 (JOB BEHALTEN) ISCH JETZT HÜT ABIG BEÄNDET, hahaha, ICH HAN 21 TÄG GSCHAFFET.
DH. ES FANGT JETZT PHASE 3 AA (LEBENSSTANDARD ERHÖHEN).
eigentli ischs e pseudo-phase, wahrschinli, will ich mich vor PHASE 4 (SOZIAL AKTIV WERDE) no bitz drucke wett..aber zum glück gat PHASE 3 numme 7 täg, d.h. nächscht wuche am fritig fangt mis neus läbe aa.
ich han jetzt scho angscht, will wänni sozial öppis mach, dänn channi mis franz am abig ja nöd verbessere. DILEMM
NA
#
de wirdi mir chaufe - toll, oder?
(haha, ich poscht amigs fascht wie de nerv, eifach no mit emene psychotische koeffiziänt)
# ich bruch es neus handy, ich gang das wuchenänd in gforum technikforum, und det frögi, was ich für es handy bruch, ob es neus händy wo vor 2 jahr erschine isch au no tuet, cuz, SCHO VOR 2 JAHR HÄTS JA HANDY MIT DISPLAY GÄH UND INTERNETFÄHIG UND IPHONE-CLONE, WTF SÖLL JETZT GROSS ANDERSCHT SII, BRUCH ICH AUGMENTED REALITY UND SO, SHIT ICH BIN ÜBERFORDERET MIT EM AGEBOT, ICH WEISS NÖD EMAL,. WASS I BRUCH. EIGENTLI BRUCHI NUMME ÖPPIS ZUM TELEFONIERE ODER SBB.CH ZUUG ALUEGE WÄR AU NO GUET.
FUCKING DYKES