Mail vum Chef
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ganz tag trainiere, meditiere, was läse, villicht mit kollege usse oder susch ah eh günschtigi verahstaltig.
mer cha sich scho beschäftige.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 11 Jan 2013 07:52, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das isch so, ich rede us erfahrig.zeromeier hat geschrieben:mit 60% als eleiverdiener chasch doch ide schwiiz nöd so läbe, dass mit de gross dezue gwunnige Freiheit au gschiid was chasch machä? Ferie chasch grad vergässe. (usserd mitm zält a gratis zältplätz)Tatsujin hat geschrieben:lol, aber nid ir CH, odr?
lueg doch mal titten & co. 24h freiziit pro tag und wahrschiinlich na meh gäld als einigi wo jede tag hert gönd go schaffe.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
So dumme isch, dass mer die guet bezahlte jobs mit 60% schaffe gar nöd überchunt.
Usnahme sind: selbstständige anwalt und fraue nachenere geburt. Pilot gaht glaubs auno.
Usnahme sind: selbstständige anwalt und fraue nachenere geburt. Pilot gaht glaubs auno.
Re: Mail vum Chef
isch voll easy. ich bruuche jez scho nur öppe 60-70% vo mim lohn, und do gits no viel potential nach unde woni ihspaare könnt. ich behaupt au mal dass mehr freizeit au nit zwingend mehr gäld frässe würd bi mir.
Wo schaffsch du eigentlich Gege?geosnow hat geschrieben:eigentlich au recht geil, aber wiä de vyss seit, hani au usgabe, bzw. ich wott für d rente spare und mich früehner pansioniere lah. zudem machi min job im moment sehr gern. mues aber im gsamte au kei überstunde mache.evo hat geschrieben:wie finsch 60%?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
geil, lies doch was.Mastler(P) hat geschrieben:ganz tag trainiere, meditiere, was läse, villicht mit kollege usse oder susch ah eh günschtigi verahstaltig.
aber rächt hät er.
Ich schaffe au sehr gern, aber simmer ehrlich, meh ziit isch tuuusig mal besser. Ussert mehr isch z'dumm sie richtig z'nutze und gafft die ganzi ziit it röhre
Ich schaffe au sehr gern, aber simmer ehrlich, meh ziit isch tuuusig mal besser. Ussert mehr isch z'dumm sie richtig z'nutze und gafft die ganzi ziit it röhre
Ich han en 50% Stell... das isch de Teil vom Schaffä wo ich mach woni en Lohn defür überchum. Schaffä tueni aber natürlich vil meh, gfühlsmässig fascht ununterbrochä, nur meischtens ohni dass Gäld debi usäluegt. Ich mues aber au nur für mich sälber sorgä, und wasi nid für Wohnig und Näbächöschtä Usgib, gibi zum gröschtä Teil für Nahrig us.
Ich Begriff aber eh das ganzä Konzept nid... jedä hed irgendwiä en Arbeit, und denn heder es Hobby, und denn heder vilicht no Familiä. Wiä wenn s eint mitem andere nüt ztuä hetti. Isch doch alles eifach Läbä, und alles hed mit allem ztuä.
Work-Life-Balance... en viel dümmere Usdruck hani no gar niä ghört.
Ich Begriff aber eh das ganzä Konzept nid... jedä hed irgendwiä en Arbeit, und denn heder es Hobby, und denn heder vilicht no Familiä. Wiä wenn s eint mitem andere nüt ztuä hetti. Isch doch alles eifach Läbä, und alles hed mit allem ztuä.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mit im gsamte mein ich, dass ide monat april-september eher wenig ztue git und vo oktober-märz eher meh. schlussendlich glichts sichs us.Trunks hat geschrieben:Wo schaffsch du eigentlich Gege?geosnow hat geschrieben:eigentlich au recht geil, aber wiä de vyss seit, hani au usgabe, bzw. ich wott für d rente spare und mich früehner pansioniere lah. zudem machi min job im moment sehr gern. mues aber im gsamte au kei überstunde mache.evo hat geschrieben:wie finsch 60%?
wenn de lohri müesst abstimme vo 1-10 wie guet dini antwort sini frag beantwortet het würdi säge er gitt es 1.geosnow hat geschrieben:mit im gsamte mein ich, dass ide monat april-september eher wenig ztue git und vo oktober-märz eher meh. schlussendlich glichts sichs us.Trunks hat geschrieben:Wo schaffsch du eigentlich Gege?geosnow hat geschrieben:eigentlich au recht geil, aber wiä de vyss seit, hani au usgabe, bzw. ich wott für d rente spare und mich früehner pansioniere lah. zudem machi min job im moment sehr gern. mues aber im gsamte au kei überstunde mache.evo hat geschrieben:wie finsch 60%?
I don't believe in orange
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
jetzt händers gxeh.O_O hat geschrieben:wenn de lohri müesst abstimme vo 1-10 wie guet dini antwort sini frag beantwortet het würdi säge er gitt es 1.geosnow hat geschrieben:mit im gsamte mein ich, dass ide monat april-september eher wenig ztue git und vo oktober-märz eher meh. schlussendlich glichts sichs us.Trunks hat geschrieben:Wo schaffsch du eigentlich Gege?geosnow hat geschrieben:eigentlich au recht geil, aber wiä de vyss seit, hani au usgabe, bzw. ich wott für d rente spare und mich früehner pansioniere lah. zudem machi min job im moment sehr gern. mues aber im gsamte au kei überstunde mache.evo hat geschrieben:wie finsch 60%?

10/10
Zuletzt geändert von geosnow am 11 Jan 2013 09:44, insgesamt 1-mal geändert.
Acid hat geschrieben:Ich han en 50% Stell... das isch de Teil vom Schaffä wo ich mach woni en Lohn defür überchum. Schaffä tueni aber natürlich vil meh, gfühlsmässig fascht ununterbrochä, nur meischtens ohni dass Gäld debi usäluegt. Ich mues aber au nur für mich sälber sorgä, und wasi nid für Wohnig und Näbächöschtä Usgib, gibi zum gröschtä Teil für Nahrig us.
:wut:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Würi au säge wenni ä 50% Stell hätAcid hat geschrieben:Ich han en 50% Stell... das isch de Teil vom Schaffä wo ich mach woni en Lohn defür überchum. Schaffä tueni aber natürlich vil meh, gfühlsmässig fascht ununterbrochä, nur meischtens ohni dass Gäld debi usäluegt. Ich mues aber au nur für mich sälber sorgä, und wasi nid für Wohnig und Näbächöschtä Usgib, gibi zum gröschtä Teil für Nahrig us.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Acid hat geschrieben:Work-Life-Balance... en viel dümmere Usdruck hani no gar niä ghört.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

no viel truuriger isches dass mer die zwei sache in dem vergliich gliichsetzt. work-life balance
also ob schaffe irgend en wirklich wichtige bestandteil vom läbe wär 
i hane gueti life-life balance und schaff halt no näbebi dasi e dach überm kopf ha und chli was zässe

i hane gueti life-life balance und schaff halt no näbebi dasi e dach überm kopf ha und chli was zässe
Also für öpper wo en 100% Job hät, isch schaffe en sehr wichtige Bestandteil vom Läbe. Hät nix dämit z'tuä ob du's lässig findsch oder nöd, sondern einfach das du 1/3 vo dinerä Ziit dete verbringsch..
O_O hat geschrieben:wenn de lohri müesst abstimme vo 1-10 wie guet dini antwort sini frag beantwortet het würdi säge er gitt es 1.geosnow hat geschrieben:mit im gsamte mein ich, dass ide monat april-september eher wenig ztue git und vo oktober-märz eher meh. schlussendlich glichts sichs us.Trunks hat geschrieben:Wo schaffsch du eigentlich Gege?geosnow hat geschrieben:eigentlich au recht geil, aber wiä de vyss seit, hani au usgabe, bzw. ich wott für d rente spare und mich früehner pansioniere lah. zudem machi min job im moment sehr gern. mues aber im gsamte au kei überstunde mache.evo hat geschrieben:wie finsch 60%?

Er hät mehr es PN gschriebe..

en bestendteil isches sicher. obs eim wichtig isch, isch wider was anders. kunt au extrem druf ah was mer macht.
aber schlussändlich isch mer ja eh nur es opfer vo sim schicksal. wemme als ahwalts sohn ufem züribärg ufwachst isches ja total selbstverständlich dass mer anders an die thematik andegoht wie es hippie kind
aber schlussändlich isch mer ja eh nur es opfer vo sim schicksal. wemme als ahwalts sohn ufem züribärg ufwachst isches ja total selbstverständlich dass mer anders an die thematik andegoht wie es hippie kind
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
es gid ebe lüüt, wo no bitz meh aspruch hend as läbe. evtl. sogar e Familie und am chind was wennd biete. sorry gäll. churzsichtigkeit isch scho geil.evo hat geschrieben: i hane gueti life-life balance und schaff halt no näbebi dasi e dach überm kopf ha und chli was zässe
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mir git s schaffe es guets gfühl. ich denk, de picasso hät während em mahle sich au bim schaffe gfühlt.
schön isch, dass er hunderti vo million fränkli demit verdient hät.

schön isch, dass er hunderti vo million fränkli demit verdient hät.
was meh ahsprüch mit der finanzielle situation ztue het isch mer schleierhaft. dass mer zwangläufig mehr geld bruucht wemme e famillie wot isch glaub au jedem klar. i schrib jo alles us miner eigete sicht.zeromeier hat geschrieben: es gid ebe lüüt, wo no bitz meh aspruch hend as läbe. evtl. sogar e Familie und am chind was wennd biete. sorry gäll. churzsichtigkeit isch scho geil.
Sägi jo.Trunks hat geschrieben:Also für öpper wo en 100% Job hät, isch schaffe en sehr wichtige Bestandteil vom Läbe. Hät nix dämit z'tuä ob du's lässig findsch oder nöd, sondern einfach das du 1/3 vo dinerä Ziit dete verbringsch..
Inwiefern hed Schaffä nüt mit läbe ztuä?
Das sind doch nid Gägäsätz. Seint isch Teil vom Ander.
Wemer sowit isch das s Schaffä nüt mitem Läbe ztuä hed, hedmer scho verlorä.
Zuletzt geändert von Acid am 11 Jan 2013 10:24, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
was isch das für en scheiss? nimm en andere Quote oder schriib was, wo mit mim text im zämehang stad.Acid hat geschrieben:Inwiefern hed Familie und am Chind was biete nüt mit läbe ztuä?zeromeier hat geschrieben:es gid ebe lüüt, wo no bitz meh aspruch hend as läbe. evtl. sogar e Familie und am chind was wennd biete. sorry gäll. churzsichtigkeit isch scho geil.evo hat geschrieben: i hane gueti life-life balance und schaff halt no näbebi dasi e dach überm kopf ha und chli was zässe
Scho erledigtzeromeier hat geschrieben:was isch das für en scheiss? nimm en andere Quote oder schriib was, wo mit mim text im zämehang stad.Acid hat geschrieben:Inwiefern hed Familie und am Chind was biete nüt mit läbe ztuä?zeromeier hat geschrieben:es gid ebe lüüt, wo no bitz meh aspruch hend as läbe. evtl. sogar e Familie und am chind was wennd biete. sorry gäll. churzsichtigkeit isch scho geil.evo hat geschrieben: i hane gueti life-life balance und schaff halt no näbebi dasi e dach überm kopf ha und chli was zässe

(han din Post zerscht falsch gläsä... drum de erscht Satz).
Zuletzt geändert von Acid am 11 Jan 2013 10:26, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Acid hat geschrieben:
Scho erledigtbisch es bitz d schnäll gsi für mich