Ah.. schiss druf, ich chume eifach mit em Avenger und luege de dert, wie ich zrügg chume. Geit scho irgendwie.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Der Kolleg wott vermuetlech so am 2-3 ir Nacht zrugg uf Bern (am HB chaner di sicher ablade)! Alternativ gits en Nachtbus wod 02:30 abfahrsch und 03.30 z Bern bisch. Ächt ke Sach!NERV hat geschrieben:Züg sind voll mit Gangschter. Wie viel choschtet es Taxi vo Langethal uf Bern?
Sephi hat geschrieben:Der Kolleg wott vermuetlech so am 2-3 ir Nacht zrugg uf Bern (am HB chaner di sicher ablade)! Alternativ gits en Nachtbus wod 02:30 abfahrsch und 03.30 z Bern bisch. Ächt ke Sach!NERV hat geschrieben:Züg sind voll mit Gangschter. Wie viel choschtet es Taxi vo Langethal uf Bern?
Superbe!NERV hat geschrieben:Sephi hat geschrieben:Der Kolleg wott vermuetlech so am 2-3 ir Nacht zrugg uf Bern (am HB chaner di sicher ablade)! Alternativ gits en Nachtbus wod 02:30 abfahrsch und 03.30 z Bern bisch. Ächt ke Sach!NERV hat geschrieben:Züg sind voll mit Gangschter. Wie viel choschtet es Taxi vo Langethal uf Bern?Ja, hai dozo! So machemers.
häsch guet gmacht.geosnow hat geschrieben:ich han chäs, silberzwibelis, gürklis und speck kauft.
Dringend!NERV hat geschrieben:
PS: Söll ich no es Chüsi mitneh?
Chüssi! Uf jede Fall!Sephi hat geschrieben:Dringend!NERV hat geschrieben:
PS: Söll ich no es Chüsi mitneh?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Falls sech niemer mäldet lüttisch süsch ah wenn am Bahnhof bisch (Langethal oder Bützberg (via Bus)). Nummero uf erschter Topicsite!hanf hat geschrieben:chan mich öpper usem ruum züri mitneh...
mr.raw hat geschrieben:Herdöpfu,Chnoblibrot
Magic? MAGIC!mr.raw hat geschrieben:also hann drbii:
*Wii mit homebrew und jenschti emulatore sache druff inkl. 2 classic contr. und 3 motes/nunchuck
*N64 jp mit Mk64,NoMercy,WaveRace,PD,Goldeneye,NBA Showtime,MicroMashines64 4pads
*MasterSystem Adapter
*MAK mit Alien vs. Predator, Vendetta, Violent Storm, Sunsetriders,,, en MVS Adapter und 41in1 Modul und no es paar MVS. 1 Pad,1 Board.
*Alte TV
Raclette/Steigrill, Herdöpfu,Chnoblibrot...e bitts Rindsfleisch, Speckwürfeli, Piuz.
geosnow hat geschrieben: Leider hämmer de PCE niä gschlosse
wie überraschend jetz!geosnow hat geschrieben: PCE spieled mer nöd.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste