Grad in England bestellt.Mastler(P) hat geschrieben:retroactive 8/10 dä james belushi als psycho texaner, mit zitreise und vill päng boom.

Grad in England bestellt.Mastler(P) hat geschrieben:retroactive 8/10 dä james belushi als psycho texaner, mit zitreise und vill päng boom.
blib dran, die letschte folge si absolut sensationell!!emP hat geschrieben:Boardwalk Empire S02E07
es faht mi afah langwile
8/10 isch immer no topTatsujin hat geschrieben:lol, chli wenig
Asskicker hat geschrieben:50/50 - 9/10 de Gordon-Levitt isch de überhammer
Woner de usraschter im Auto hät am abig vor sinere grosse operation isch's mer chalt de rugge abegloffe, super!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Klingt 'tressant!Avenger hat geschrieben:Drive -> 8/10
Endlich wieder e aktuelle Film ohni SFX- Slowmotion- Kabumm, defür mit gueter Story. Ziemlich schräg isch der wortkargi Hauptdarsteller, nume der Avenger redt so wenig wenn er pokeret. Schad isch der Film so kurz, hätt also ruhig chli meh dörfe verzelle. Titte und Splatter hets au. Geit dank der Musig bim erste Lueg stark uf 9/10 zue.
Git alles in allem es wohlverdients 8/10, au nach mehrfachem luege.
Und natürlich isch au do wieder e Green Band Trailer produziert worde für e Film wo Restricted isch.
Het de interessant Effekt dass im Trailer a) kei Splatter sichtbar isch und b) Titte si useblurret worde, höhö.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
stimmt allesPlanetHarrieR hat geschrieben:Cloverfield 4,2/10 Nicht ganz so dumm wie andere Katastrophenfilme, aber trotzdem nicht sonderlich spannend. An die behinderte Kamera-Regie gewöhnt man sich zum Glück mit der Zeit. Viel getrunken haben sollte man aber nicht.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste