I hane Hantrex MTC 9000 im Cab verbaut. S' problem wonni ha isch das er an Helligkeit verliert.
Dunkels bild, flackere in dr helligekeit. Wenn i hinte an der Monitor Platine gang go regle kunnt helligkeit zwar wieder aber es
hebt knapp 30 min denn vod er wieder a dünkler werde.
I ha biz umgooglet und öbis glese das (Poti) Regler oxitiere könne. Abhilf schafft es schiens es Spray oder Poti abmontiere und wieder druff mache.
Het öber erfahrig?
Grad bim abmontiere was darfi alänge/nid alänge? weil so mit 20'000V vom Cab gsprent zwerde findi gli uncool
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 15 Jan 2014 10:29
von Marco_in_motion
Ich känne eine wo dir din monitor chan flicke und en komplette Service für en Pauschalpriis woner dänn abmached, und diä Ziit woner bruucht zum abchecke was am Monitor nümme guet isch verrächnet er niä.
Wotsch?
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 15 Jan 2014 10:32
von Tako-yaki (ex bahamutzero)
Marco_in_motion hat geschrieben:Ich känne eine wo dir din monitor chan flicke und en komplette Service für en Pauschalpriis woner dänn abmached, und diä Ziit woner bruucht zum abchecke was am Monitor nümme guet isch verrächnet er niä.
Wotsch?
tönt interessant, jo schicks mir e mol
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 08:08
von mr.raw
turntablism hat geschrieben:weiss gar nöd wohii ich das söll poste, (heute erhalten - retro ichäuf 2013...) ich zeigs lieber da im arcade topic
mis wienachtsgschenk `13 a mich
tower & shaft seta aleck64
Wie isch s tower & shaft?
Seta...sinn doch die, wo eigentlich hette sötte s REV LIMIT uusebringe für de N64, oder?!
Hend die nid e coop mit Nintendo kha?
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 08:42
von Marco_in_motion
haha! s'Rev Limit ich weiss no genau wiäni Scharf druff gsi bin, uf de Fetli hät's grandios uusgseh statt desse hani wiä alli s'Multi Racing Championship kauft wo dänn halt ebe nöd eso geil gsi isch. Trptzdem isch d'Wält dete no in ordnig gsi
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 08:44
von turntablism
tower & shaft isch no luschtig han nanig so oft gschpillt aber macht schpass.
das game lauft sogar normal über jamma mit übliche joysticks.
seta aleck64 isch n64 hardware.
wenn wotsch chasch uf ricardo mis extrem seltene seta aleck64 star soldier vanishing earth für 350.- stutz chaufe
-motherboard
-conversion cartridge
-original controlpanel mit original analog sticks
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 09:20
von mr.raw
sags nid...ich bin täglich go dr GameDealer go froge, wenn denn endlich s RevLimit usekunnt :typej:
d Wält isch würklich in ordnig gsi denne!!
guete priis.. ha aber kei batzeli für so sache
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 10:50
von Panther
Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:
I hane Hantrex MTC 9000 im Cab verbaut. S' problem wonni ha isch das er an Helligkeit verliert.
Dunkels bild, flackere in dr helligekeit. Wenn i hinte an der Monitor Platine gang go regle kunnt helligkeit zwar wieder aber r:
hei mer eus nit schomol mit dem Gschichtli umegschlage, so 2 halb 3 am morge? und denn hesch fascht müese mit Sunneglass zocke wills eso scharf und hell gsi isch?
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 16 Jan 2014 21:00
von NRG
Ich han mis Cab mit MVS, Blazing Star und Tatsujin-Bootleg äme Kroat gschänkt, wo demit in Balkan isch zums ane Bar verticke und bruche. Nid wie ich, wo's nach zweimal zügle jahrelang im trockne, dunkle Chäller ghorted han.
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 24 Jan 2014 07:41
von mastercello
Es cools Video zo SNK...huufe Bilder vo Produktion und de ganze Firma...
chan mir öper unterschied vo dodonpach daj ou jou white und black label erkläre?
hyper weiss ich au nöd für was das isch....
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 03 Feb 2014 15:24
von turntablism
sam hat geschrieben:chan mir öper unterschied vo dodonpach daj ou jou white und black label erkläre?
hyper weiss ich au nöd für was das isch....
Black Label[edit]
This variant was a limited edition release. The arcade board includes the original and Black Label games, which can be selected during boot time. The Black Label game can be identified by the black title screen. After the release of the Black label, the original version is called as White Label, particularly for clarification.
Changes in Black Label include:[3]
Player can select 1 Loop Mode or 2 Loop Mode at the beginning of the game, after a fighter is selected. In 2 Loop Mode, after completing stage 1-5, player now has the option to continue into the second loop as before, but can also continue if player loses all lives in the 2nd loop. In 1 Loop Mode, player immediately fights Hibachi after defeating normal stage 1-5 boss, which can also be continued after losing all lives.
Instead of losing existing lives when entering 2nd loop, they are now preserved.
The game is easier in general. The enemy bullets are fewer and move slower, but the changes are subtle.
Hyper Meter fills faster than in the original.
Some bug fixes. Chain meter now has 5 digits, so it no longer rolls over if it reaches 9999 hits. (In the original version, the chain meter counts internally correct, but displays only lower 4 digits.)
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 03 Feb 2014 17:49
von sam
@Panther
verzell chli vom spielsystem vo doj. hyper etc.
wie isch das eigentlich mit hitzeentwicklig bi dä pcb?
bin am überlegge es rack (ähnlich wie ufem bild) für ins cab baschtle.
muess da no en lüftig ane oder gahts ohni?
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 04 Feb 2014 07:32
von mastercello
Das lohsch jo ned weiss Gott wie lang laufe...sett also keis Problem si i mine Auge!
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 04 Feb 2014 07:53
von Marco_in_motion
Diä sind ja eigentlich gmacht für lange Betrieb, da machi mir absolut garkei Sorge, vill wichtiger isch das s'Netzteil en gschiide Venti drin hät.
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 04 Feb 2014 08:21
von Panther
sam hat geschrieben:@Panther
verzell chli vom spielsystem vo doj. hyper etc.
suma has ersch ez gseh, also B/W Label isch jo obe erklärt, für mich isch s Black Label so biz für die wos original d'schwer isch (hyper füllt schnäller, weniger Bullets algemein nit voll uf d'Frässi wie im White Label)
Also grundsätzlich gohts drum die Bine wo in de Stage verteilt sind mit eme möglischt hoche Chain isammle, d.h. en Multiplikator wirkt in dem moment wos isammlisch. Dr Hyper erlichtert s'Chaining will de meh Zyt hesch zwische de Hits, und er au meh wägbäset als de normal Laser/Shoot, dummer wiis isch s'Game eso erfunde dass bi jedem Hyper wo abbrensch s'Ranking uffe goht, was heisst s'Spiel wird schwerer, es git soviel ich weiss 2 Ranking ein für Bullet mängi und de ander für gschwindikeit, was in dr spiel Praxis aber nit relevat isch, es chund eifach schnäller meh shit abe je meh Hyper de ablohsch. Stirbsch goht s Ranking wider zrug (nit ganz aber spürbar) Jezt wie kunsch zu de Hyper? 1.Chain. Sammlisch es Binli i mit 100+ Hits füllts dr ca 1/4 vom Hyper, je höcher de Chain je meh füllts (bim Bine Sammle). 2. Laser, füllt sehr langsam wenn uf diggi Gegner (au Böss) Laserisch. 3 Sterbe, wenn stirbsch füllts dr ca 1/3 Hyper uf. Prinzibiel kasch scho bim em erschte Turm im erschte Stage de Hyper voll ha (wenn en DDP Sibesiech bisch). Dr Key isch denn die Hyper taktisch eso istetze dass de dr Chain bis ans Level ändi kasch hebe (und alli Bine isammle,will die letscht pro Stage, wo natürli au am schwirigschte isch ds'chaine, x2 (!) giltet). Jezt heisst usefinde wo de dr Hyper am beschte isetzisch, logischer wiis dört wos am meischte Gegner haglet, oder dört wo dr Chain nur sehr schwer kasch hebe (letsche beide Stage hei paar so Szene wo extrem schwer isch ohni Hyper) im Hyper mode füllts dr Hyper meter überigens nit bim Bine sammle. Kasch natürli au mehreri Hyper mitneh bis dört wo se wetsch ablo. Dass dr Hyper, wenn mehreri mitnand ablohsch, denn stärker bzw meh Hits git verstoht sich jo vo selber...also zviel isch au nüt will alles wegbrennsch wo di köntsch "hebe" dra zum de Chain hebe.
btw cool dass de Spielsch. Wetsch uf Score spiele oder nur 1cc? PCB oder PS2? Spiel ez es Johr+ PCB
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 04 Feb 2014 09:54
von NRG
Tue nur brennbars Material ines Cab, wenn en Brand chasch verschmerze.
sam hat geschrieben:@Panther
verzell chli vom spielsystem vo doj. hyper etc.
suma has ersch ez gseh, also B/W Label isch jo obe erklärt, für mich isch s Black Label so biz für die wos original d'schwer isch (hyper füllt schnäller, weniger Bullets algemein nit voll uf d'Frässi wie im White Label)
Also grundsätzlich gohts drum die Bine wo in de Stage verteilt sind mit eme möglischt hoche Chain isammle, d.h. en Multiplikator wirkt in dem moment wos isammlisch. Dr Hyper erlichtert s'Chaining will de meh Zyt hesch zwische de Hits, und er au meh wägbäset als de normal Laser/Shoot, dummer wiis isch s'Game eso erfunde dass bi jedem Hyper wo abbrensch s'Ranking uffe goht, was heisst s'Spiel wird schwerer, es git soviel ich weiss 2 Ranking ein für Bullet mängi und de ander für gschwindikeit, was in dr spiel Praxis aber nit relevat isch, es chund eifach schnäller meh shit abe je meh Hyper de ablohsch. Stirbsch goht s Ranking wider zrug (nit ganz aber spürbar) Jezt wie kunsch zu de Hyper? 1.Chain. Sammlisch es Binli i mit 100+ Hits füllts dr ca 1/4 vom Hyper, je höcher de Chain je meh füllts (bim Bine Sammle). 2. Laser, füllt sehr langsam wenn uf diggi Gegner (au Böss) Laserisch. 3 Sterbe, wenn stirbsch füllts dr ca 1/3 Hyper uf. Prinzibiel kasch scho bim em erschte Turm im erschte Stage de Hyper voll ha (wenn en DDP Sibesiech bisch). Dr Key isch denn die Hyper taktisch eso istetze dass de dr Chain bis ans Level ändi kasch hebe (und alli Bine isammle,will die letscht pro Stage, wo natürli au am schwirigschte isch ds'chaine, x2 (!) giltet). Jezt heisst usefinde wo de dr Hyper am beschte isetzisch, logischer wiis dört wos am meischte Gegner haglet, oder dört wo dr Chain nur sehr schwer kasch hebe (letsche beide Stage hei paar so Szene wo extrem schwer isch ohni Hyper) im Hyper mode füllts dr Hyper meter überigens nit bim Bine sammle. Kasch natürli au mehreri Hyper mitneh bis dört wo se wetsch ablo. Dass dr Hyper, wenn mehreri mitnand ablohsch, denn stärker bzw meh Hits git verstoht sich jo vo selber...also zviel isch au nüt will alles wegbrennsch wo di köntsch "hebe" dra zum de Chain hebe.
btw cool dass de Spielsch. Wetsch uf Score spiele oder nur 1cc? PCB oder PS2? Spiel ez es Johr+ PCB
öpe 2h ufem e2 (mame) zockt und als nöd so schwer wie no vor 2 jahr empfunde.
es spielt sich super und dä sound isch au genial. ev. chaufi pcb
ich glaub zwar nöd das ich dä nerv für en 1cc han. wie lang häsch brucht defür?
mis problem isch das ichs bim dodonpachi scho nöd gschafft han stage 1 richtig chaine.
superplays hani wenig glueget aber ich glaub ohni gahts eifach nöd....
Esch es Original...aber e Korea Version zemlech sicher!
Den spöter sehr wahrschindlech met de Nippon Version versehe worde (wäge de EPROM!).
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 04 Feb 2014 16:49
von Tako-yaki (ex bahamutzero)
Panther hat geschrieben:
Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:
I hane Hantrex MTC 9000 im Cab verbaut. S' problem wonni ha isch das er an Helligkeit verliert.
Dunkels bild, flackere in dr helligekeit. Wenn i hinte an der Monitor Platine gang go regle kunnt helligkeit zwar wieder aber r:
hei mer eus nit schomol mit dem Gschichtli umegschlage, so 2 halb 3 am morge? und denn hesch fascht müese mit Sunneglass zocke wills eso scharf und hell gsi isch?
dä Monitor isch biz e wundergugge.
Wo i vor 2-3 dag ESP.ra.de dri gmecht ha, het wieder blöd avo flackere und avo helligkeit verliere.
Ha den uff ignore gstellt und mol eifach wieter zockt.
und plötzlich "däck" mol kurz wiiss uffglüchtet und sitem hani es hell ( in hannen wirklich no selber miesse dünkler stelle damit ohni sunneglas kasch zocke) und vorallem es stabils bild. Mol hoffe das es jetzt endlich bliebt
Fascht gli gfühl das Platine vom Monitor meh Spanning brucht het (heller stelle) um dr "dreck" weg z'brenne
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 05 Feb 2014 08:12
von Marco_in_motion
ebe, mäöld di bi dem Typ woni dir per pm duregäh han, dänn häsch nacher kei Sorge meh für wenig Geld.
Re: Arcade Cabs
Verfasst: 05 Feb 2014 08:27
von Panther
sam hat geschrieben:
öpe 2h ufem e2 (mame) zockt und als nöd so schwer wie no vor 2 jahr empfunde.
es spielt sich super und dä sound isch au genial. ev. chaufi pcb
ich glaub zwar nöd das ich dä nerv für en 1cc han. wie lang häsch brucht defür?
mis problem isch das ichs bim dodonpachi scho nöd gschafft han stage 1 richtig chaine.
superplays hani wenig glueget aber ich glaub ohni gahts eifach nöd....
1cc im DOJ isch kei häxerei (ich red jezt vom erschte Loop, dr 2ti Loop isch denn e anderi Gschicht)
Ich ha vo afang a uf Score zockt wills en reine Score shooter isch und für das kozeptiert worde isch d.h dr 1cc isch denn automatisch mol ko,
s böse am white label isch dass dä d'Läbe wo nach em Boss überig hesch verliersch, also startisch mit eim einzie try in 2te Loop.
Für mich isch DOJ, wenn i jezt das eso do darf loswerde, ä recht strikti japanischi art es Spiel z'spiele. (wo mich (achtung wortspiel) sehr fesslet)
In dene 11/2 Johr ez hani nit wenig Krise gha weg dem Spiel (gang ez nit is detail), im wiitischte sinn e art spielerischi selbscht
strangulation, für en nicht (kranke)freak logischerwiis nie nochvollziehbar. Und die wenigschte könne e philosophie hinde dra seh, bzw spüre.
(Isch jo nur es Game baschta, und es viel z'schwers no dezue)
Es goht au nie um de kampf gege d'Maschine, wie viel meine. Dr einzig gegner wo de hesch bisch du selber, dini dummheit, vergässlichkeit,
närvosität, s'Spiel macht immer s'gliche und s'DOJ macht sehr viel in wenig Zyt, drängt di dezue scheisse baue, zwingt die dezue us banale abläuf fähler z'mache.
Suma wenni jezt do biz übere PCB rand usglaberert ha. DOJ isch es perfekts Spiel, je härter de drischlosch umso härter kunnts zrug.