nach 2 jahr gseesch d'rümpf au im gschpannte zueschtand und nach 5 jahr bruuche bricht d'hülle a de schtelle vo de rümpf.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 11:48
von Jones
stoffouto :roffel:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 11:50
von emP
De neu 6er: zomg
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 11:52
von emP
Cayman R
Vom Basismodell unterscheidet sich der Cayman R auf den ersten Blick durch den feststehenden Flügel auf dem Heckdeckel und "Porsche"-Schriftzüge auf den Flanken. Die Karosserie wurde um zwei Zentimeter tiefergelegt, das Fahrwerk ist straffer abgestimmt. Die leichtesten 19-Zoll-Räder aus dem Porsche-Serienprogramm reduzieren die ungefederten und rotierenden Massen – der gesamte Satz wiegt weniger als 40 Kilo.
Durch Aluminium-Türen, dünne Schalensitzen sowie den Verzicht auf Radio und Klimaanlage ist das Auto 55 Kilogramm leichter. Insgesamt wiegt das Mittelmotor-Coupé nach DIN 1295 Kilogramm. Weil der Motor zehn PS zulegt, ist das Leistungsgewicht bei 3,9 Kilo pro PS. Die Version mit PDK bringt es auf vier Kilogramm. Trotzdem feilt das Doppelkupplungsgetriebe ein Zehntel bei der Beschleunigung aus dem Stand auf 100 km/h ab:4,9 Sekunden statt 5,0 für den Handschalter stehen im Datenblatt. Gegen Aufpreis gibt es ein Sport Chrono-Paket, das den Spurt in 4,7 Sekunden ermöglicht.
Mehr Auto-News: Der kostenlose Newsletter der AUTO ZEITUNG
Die Leistung des 3,4 Liter großen Boxer-Motors steigt auf 330 PS. Damit beschleunigt der Sechszylinder in 5,0 Sekunden auf 100 km/h und erreicht maximal 282 km/h (PDK: 280 km/h). Den Verbrauch gibt Porsche mit 9,7 Litern an, den CO2-Ausstoß mit 228 g/km (PDK: 9,3 Liter).
Kein neuer Porsche ohne Hinweis auf die Tradition: Den großen Porsche-Schriftzug auf den Flanken trug schon das erste R-Modell aus Stuttgart: der 911 R von 1967.
aof/dpa
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 11:56
von Jones
Cayman R nume d'farb isch schwul!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 12:06
von TypeJ
geil
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 12:29
von ritschi
närvig uf em occasions markt: fasch niemer het sich de komfortzuegang dezue kauft. all normalstärbleche finde das überflüssig.
für mi es killerkriterium
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 12:33
von Chäller
ja genau. es killerkriterium :typej:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 12:56
von ritschi
Chäller hat geschrieben:ja genau. es killerkriterium :typej:
ja wie gseit, ussert mir interessiert das keine. i bi halt e usserordentlech fuule mönsch
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:00
von TypeJ
:typej:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:03
von putzfrau
isch das soöpis wod de schlüssel nümm muesch usem hosesack nä?
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:11
von ritschi
putzfrau hat geschrieben:isch das soöpis wod de schlüssel nümm muesch usem hosesack nä?
genau das. es isch mega wenn zum bispiel d'händ voll hesch und de schlüssel nid chasch us em hosesack nä - aber zum tür uf mache längt de chli finger.
und halt mega wöu nid de schlüssel is loch (hihi!) muesch stecke, sondern eifach start drücksch und losfahrsch.
alli findes überflüssig, i findes öppis vom beste.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:20
von Jones
ja solangs funktioniert! när regsch di nume uf!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:21
von putzfrau
gitts dänn sache wo bi bmw nid funktioniered?? ha gmeint, das seig s'metier vo de franzose...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:22
von Jones
lol! bi de dütsche isch durend öpis kaputt! weiss jede!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:30
von TypeJ
Jones hat geschrieben:lol! bi de dütsche isch durend öpis kaputt! weiss jede!
das chasch aso so nid sege...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 13:40
von Jones
TypeJ hat geschrieben:
das chasch aso so nid sege...
im verglich zu de japaner scho!
aber wahrschinlech chunnt itz de dr emP grad wieder mit dr nichts-sagende ADAC statistik hingerem ofe füre!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 14:02
von putzfrau
ich han bis jetzt immer französischi auto gha ohni nännenswerti usfäll (nume zum teil effäkt wo niemert chan erchläre *). verschiedeni japanischi töff ohni usfäll und en italiänische töff wo zwar vergliche mit andere italiänische töff wenig gha hät aber es isch durend öpis gsi.
*
- hydrostössel wo nümm funktioniered wäge z'dünnem öl, eigentlich klar aber alli andere glichlige auto sind immer mit dem öl gange.
- bim aktuelle auto bim alaa muesi lang örgele, bis de motor chunnt. aber nume, wänn de motor nonig ganz chalt und nümm uf betriebstemperatur isch. bi betriebstemperatur oder wänner e nacht lang i de chälti uss gschtande isch chunnter sofort.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
Verfasst: 19 Nov 2010 14:09
von TypeJ
Jones hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
das chasch aso so nid sege...
im verglich zu de japaner scho!
aber wahrschinlech chunnt itz de dr emP grad wieder mit dr nichts-sagende ADAC statistik hingerem ofe füre!
i mim passat lauft alles sit 2 jahre ohni ei einzigi macke