lol?abyss hat geschrieben:Und das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig.
Vor es paar Jahr hets doch mal sone Kampagne gä "Du bist Deutschland!"....simer ez uf dem Niveau acho?

Moderator: Avenger
lol?abyss hat geschrieben:Und das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig.
Ich schtoh ufem Schluuch... Chund das im TV?abyss hat geschrieben:das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig
Xinobrax2 hat geschrieben:D New York Times wirft RT vor si hegid d Wahle i de USA beiflusst. OMG, en TV Sender wo d Wahle beiflusst. Da gäbed sich CNN, NBC, FOX & Co. sone Müeh um neutral z berichte und denn chömed di böse Russe und tüend alles beiflusse :typej:
http://www.nytimes.com/2017/01/07/world ... dling.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich striche d NYT vo minere Liste...
Sorry falsch gschribe. Schwiz im Herze Brunz hani gmeint.Herr Rossi hat geschrieben:Ich schtoh ufem Schluuch... Chund das im TV?abyss hat geschrieben:das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig
Chani nid beurteile....vom SRF keni eigentlich nur d Sternstunde, de Club und d Arena...und selbst bi dene Sendige sind minrer Meinig nach öpe 80% Schrott. Wie gseit, Film und Serie gits eh im Netz. Selbst wenns kei Werbig het im TV wärsmer z blöd immer genau das z luege was die mir vorsezed...abyss hat geschrieben:Finde äbä süsch SFR 2 schono guet. (Sport, Films, Serie, wenig Werbig).
mich lön si au in rue sit 4 johr, voll fair. früener häns amigs none briefli igworfe, ich soll mi doch bi ihne mälde.Xinobrax2 hat geschrieben:Naja, chan mi nid beklage. Ich han no nie Billag zallt...
evo hat geschrieben:mich lön si au in rue sit 4 johr, voll fair. früener häns amigs none briefli igworfe, ich soll mi doch bi ihne mälde.Xinobrax2 hat geschrieben:Naja, chan mi nid beklage. Ich han no nie Billag zallt...
https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... 2548568064" onclick="window.open(this.href);return false;Donald J. Trump hat geschrieben:Meryl Streep, one of the most over-rated actresses in Hollywood, doesn't know me but attacked last night at the Golden Globes. She is a.....
S Paradoxe isch doch eigentlich, dass d Demokrate alles andere als links sind...Jones hat geschrieben:d'künstlerwäut isch ja fasch gschlosse links. überau eso... aber für e 'i paar täg bini präsident' isches nur peinlich, wie er sich laht lah provoziere...
ja okay. i de USA seit me dene liberals oder conservatives...Xinobrax2 hat geschrieben: ...di politisch Usrichtig vomene Künstler ischmer eigentlich egal...ich würd vo dene eher erwarte, dass si eigeständig denked. Für das sind Künstler eigentlich mal bekannt gsi. Was mir allgemein sehr uf d Nerve gat isch das unreflektierte Schwarmverhalte, egal ob vo links oder vo rechts...gemäss JEDEM Gschichtsbuech füert das JEDES Mal zunere Katastrophe.
Nach längerem und tüfgründigem Überlege hani d Antwort uf die Frag glaubs gfunde: er isch en Idiot.zwirrlibatz hat geschrieben:aber wrum sind künstler nöd so fan vom trömp?
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 3 Gäste