Genfer hat geschrieben:
Batsugun:
Knacksch du dä Jupiter?
S'problem bi mir isch immer: s'vierte lävel isch eso nervös und schnäll, dass ich meischtens scho uskozet zum jupiter chom und dän bin ich nömm eso konzentriert. Emol han ichs gschafft bis ganz
füre zcho, wo dän aber die verdammte schtäb cho sind han ich engültig is gras bisse. Bis en level 5 chom ich nur ufem saturn mit dä gold version.
Aber trotzdem lieb ich Batsugun, nur scho d'music isch en meileschtein.
Was isch DOJ? Es Donpachi ?
Logisch, i machs 1cc. Bim Jupiter mues i aber meischtens es Bömbli abwerfe. Mues säge Stage 4 findi s geilschte Shooter Stage wos git, genau will
eso nervös und schnäll isch und de Sound...de Sound....Urscht.
Bim Jupiter isch vorallem am Afang vom Schiff e knackpunkt, dört muesch luege das die site Dinger früeh weg griegsch und immer schön in dr mitti
blibsch, denn chunnt jo das wo die Runde grosse Schüss abloht, die ziele, d.h. losch dich mitti links aime und denn nach rächts und wider zrug wenn dr negscht chunnt,
so biz als würsch es ligens 8 zeichne, wenn dr rythmus mol hesch isch es eifach. Bim Boss sälber blibsch uf einere Site,
die Stäb kasch abschiesse wenn genau id mitti breichsch, e grosse Boge drum goht au, denn no es Bömbeli druf und so noch wie mögli ane und das Meitli abbrenne. Es git dört no en Trick zum Score, muesch warte bis alli Pänzerli usegfahre sind und denn mit ere Bombe wegfätze, das kasch 3-4 mol mache, i schaffs aber au nit. Jo DOJ DoDonpachi Dai Ou Jou
@Tatsu sehr schöni uswahl, Goemonsen isch eh es Evergreen