Wiä sonen alte Bünzli-Grosspapi wo de Verwaltig ahlüütet will en Bewohner uf em Bsuecherparkplatz parkiert hät

Moderatoren: Master(G), zeromeier
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
I dem Fall isch es eher:Marco_in_motion hat geschrieben:LoL wotsch ahlüüte das d'GN nöd stattfinde söll?
Wiä sonen alte Bünzli-Grosspapi wo de Verwaltig ahlüütet will en Bewohner uf em Bsuecherparkplatz parkiert hät
Ich tippe ganz klar uf e Rieseportion OestrogenBuccaneer hat geschrieben:Und ez gönnd scho wieder d Hormon mit em dure!Made my day.
Ich hoffes sehr. Falls er würklich so isch wiener sich da git heti eher Mitleid und würd ufhöre zoikle.siralos hat geschrieben:Lol.....sicher ein fake account, so sarkastisch ist nicht mal der ribitsch.
Off-Topic:Ribit hat geschrieben: Ne, ich habe immer noch mein friedvolles Herz aber würde ich euch antreffen würde ich euch vor Verachtung die Stelzen brechen.
Schad eigentlich...Ribit hat geschrieben:Ich würde aufhören denn es kann noch sehr ernst werden. Nicht jeder ist so ein oberflächliches Arschloch wie du.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich hoffes sehr. Falls er würklich so isch wiener sich da git heti eher Mitleid und würd ufhöre zoikle.siralos hat geschrieben:Lol.....sicher ein fake account, so sarkastisch ist nicht mal der ribitsch.
Obwohl nur HAA HAAAA gschriebe hesch, tönts glich wie en völlig irre Lache.Ribit hat geschrieben:Ribit hat geschrieben: Der törichte Moff meint noch ich sei menschenverachtend... HAA HAAAA.... so menschenverachtend wie die Offender ist niemand denn ich kenne.
Warum, isch ez fertig lustig? Heb nochli dure!Ribit hat geschrieben:Haben sie es tatsächlich geschafft mich rauszumobben und alles zu vergiften, kaum zu glauben.
wenn er so gschiid wär würd er sich säge "de gschiider gibt nah"Buccaneer hat geschrieben: "Danke ihr Mongos, eue Bullshit hani nid nötig. Auf nimmer wiedersehen."
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste