[Movie] The Hobbit
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
offebar dito
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Seit wer?Uriel hat geschrieben:Es tuet mr uufrichtig leid, dass du dich betüpft fühlsch, wenn öpper din Gschmack nüd teilt.Skeletor hat geschrieben:Mühühü
Vo mir und vom Internet:
Grosses Sorry und es Zältli.
Ich find eifach das du ä dramaqueen bisch. Und es wird immer schlimmer.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Skeletor hat geschrieben:Seit wer?Uriel hat geschrieben:Es tuet mr uufrichtig leid, dass du dich betüpft fühlsch, wenn öpper din Gschmack nüd teilt.Skeletor hat geschrieben:Mühühü
Vo mir und vom Internet:
Grosses Sorry und es Zältli.
Ich find eifach das du ä dramaqueen bisch. Und es wird immer schlimmer.
Ok, machemer mal mee details:
Ich finds richtig plump, dass mitem Thorin genau das gliich passiert, we mitem Bilbo und mit dem Typ, wo dr Chef vo dem Fischerdorf isch: Gold/Macht korrumpiert: me ghört irgendwelchi Stimme und wird us welem Gund au immer «böös». Bim Thorin fehlt nur no, das er «Mein SCHATZZZZZZZZZZZZ» aafaht grunze und du hettisch 1:1 Herr der Ringe. Das gliich passiert au am Elbekönig, wo offebar weg sim Schmuck eifach mal so easy in Chauf nimmt, dass sini kostbare Elbe für nüüt sterbed, nur damit er spääter chan sini moralischi Überlegeheit demonstriere, in dem er böös dr Gandalf aaluegt und sich drüber echauffiert, we unnötig viel Elbelebe beändet worde sind. Wenn ihm Elbelebe so derart wichtig sind, hetter nüd sölle nur weg es paar Edelstei sonen ufmarsch mache.
Naja, immerhin wird eim so klar, dass offesichtlich jede, wo chan bis uf 3 zelle, garantiert nüd will Herrscher werde in Mittelerde. Innerhalb vo es paar Stund wirsch zum ne sabbernde Soziopath, wo an irgend em ne Stei nachehächlet. Me chan am Wilhelm Fischer Tell und am Aragorn vo dem her nur gratuliere, dass sie ds Herrschertum so lang we möglich ablehnet.
D Kampfszene sind am Aafang guet, aber nachem 4. oder 5. mal, wo öpper in Super slow motion knapp vorem Tod grettet wird, ischmers denn endgültig ds blööd worde. Story, Dialöög, Kampfchoreographie… me merkt a allne Ecke, dass de Lüüt irgendwenn eifach d Ideeä usgange sind.
Derbii het alles mitem Hobbit 1 so guet gstartet gha. Der hettmer richtig passt, wil er sehr viel witzigi Iifäll gha het und versuecht het, der Charaktere e tüüfi ds gee, wo denn allerdings im Verlauf vo de wiitere 2 Teil zugunste vo langatmige Actionsequenze uufgee worde sind.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was kann man am Haubitzler eigentlich großartig falsch machen? Ist doch nur ein (gutes) Kinderbuch. Mit eher einfach konzipiertem Handlungsverlauf wie in nem Roadmovie.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 10 Jan 2015 13:19, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Da isch nüt falsch gmacht worde. Paar Lüüt wüssed nöd was sie wänd. Sie meckered dass de PJ usemene eifache Buech en überlangi Trilogie gmacht hett, aber au dass sie zu eifach und zweni episch isch.
De LOTR hett er drfür um öppe d'Hälfti zämekürzt. Er hätt chöne siebe Film drusmache und no s'Silmarillion in schwarzwiis Standbilder mit Off Schtimm drumume drzue. Dass en Typ e Vorlag so verfilmt wie er will (und das überhaupt), wird gar nöd ersch respektiert, geschweige sich druf iiglah und so e Riesearbet mal z'akzeptiere für was und wie sie isch, au wemme's sälber viiiiiel besser gmacht hätti. Beschissni Konsumattitüde.
Und no näbebii, lueged mal woher de Jackson herchunnt. Er isch en Guerillafilmer. Bad Taste! Feebles! Er gaht au a Topproduktione mit gliichem Schalk und krudem Humor ane. Er macht kei allglatti Pocorn Film wo jedes Detail sitzt und "Sinn macht" (GÄHN!), er isch kän Coppola, Spielberg oder Scorsese (nöd dass bi dene immer alles Sinn macht...), sondern immerno en hundertpro Rocknroll oddball Reschissör. Er hett d'Müglichkeit gha, mit Riesebudgets die Film derart gross und mit freier Hand z'mache und das isch i jedere Sekunde vo allne 6 Film sunneklar für die wo chli wüsse und überlegge. Sis Augemerk liit uf ganz anderne Sache. Die wo mit em Notizblock is Chino göhnd und sich alli chliine Fählerli ufschriebe händ e Vollmeise. Die Film wo die Lüüt gseh wänd wäre de Tod vom Film.

Und no näbebii, lueged mal woher de Jackson herchunnt. Er isch en Guerillafilmer. Bad Taste! Feebles! Er gaht au a Topproduktione mit gliichem Schalk und krudem Humor ane. Er macht kei allglatti Pocorn Film wo jedes Detail sitzt und "Sinn macht" (GÄHN!), er isch kän Coppola, Spielberg oder Scorsese (nöd dass bi dene immer alles Sinn macht...), sondern immerno en hundertpro Rocknroll oddball Reschissör. Er hett d'Müglichkeit gha, mit Riesebudgets die Film derart gross und mit freier Hand z'mache und das isch i jedere Sekunde vo allne 6 Film sunneklar für die wo chli wüsse und überlegge. Sis Augemerk liit uf ganz anderne Sache. Die wo mit em Notizblock is Chino göhnd und sich alli chliine Fählerli ufschriebe händ e Vollmeise. Die Film wo die Lüüt gseh wänd wäre de Tod vom Film.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Genau das het dr ersti Hobbit ja richtig schöön zeigt gha. Dr letschti chunnt mir allerdings nur no als "Krachbumm- Lärmfilm" ine. Im erste Film hesch luuter so Sache we dr Gsang vo de Zwerge, wo eifach am Zueschauer mal was zuegmuetet wird. Ich chan mich mit uusnahm vo Disney Film nüd erinnere, wenn ich ds letscht mal gross Lüüt ghört han singe im ne Film.zwirrlibatz hat geschrieben:Er macht kei allglatti Pocorn Film wo jedes Detail sitzt und "Sinn macht" (...) sondern immerno en hundertpro Rocknroll oddball Reschissör.
Hobbit 1 Super Ziit isches gsi.
Im Hobbit 2 hesch die phantastisch fiisi Szene mitem Smaug... aber im 3 gits ke einzigi Szene wo mir au nur im Aasatz blibe isch. Hett ich jetzt vom Jackson überhaupt nüd erwartet, sondern eher, dass irgendwelchi grossi Szene gsehsch, im Innere vom Berg, so à la: "Ah, i dere Gass hani damals mini Frau kenne glernt" oder: "Die Axt da ghört eigentlich am blablabblabla". Irgend öppis eifach. Stattdesse: Nüt. Null. Nix vo Oddball, oder Rock 'n Roll.
Aber ja. Min Fähler, filicht. Schliesslich isch dr Hobbit ja eine von de komerziellschte Releases vo dem Jahr. Vermuetlich wer ds Studio usgraschtet, wenns mee Zwerge Lore driipackt hettet.
In my dream, I am the president.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich fänd's gut, wenn er jetzt endlich wieder Horror-Filme macht, wie früher 

Re: [Movie] The Hobbit
das buch endet ja in teil 3 ja auch relativ frueh, alles andere ist mehr oder weniger, in diesem falle extrem viel mehr, dazu gedichtet worden und jackson ist halt kein tolkien.Uriel hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben: Im Hobbit 2 hesch die phantastisch fiisi Szene mitem Smaug... aber im 3 gits ke einzigi Szene wo mir au nur im Aasatz blibe isch. Hett ich jetzt vom Jackson überhaupt nüd erwartet, sondern eher, dass irgendwelchi grossi Szene gsehsch, im Innere vom Berg, so à la: "Ah, i dere Gass hani damals mini Frau kenne glernt" oder: "Die Axt da ghört eigentlich am blablabblabla". Irgend öppis eifach. Stattdesse: Nüt. Null. Nix vo Oddball, oder Rock 'n Roll.

@zwirrli:
jackson ist spaetestens seit lotr kein guerrilafilmer mehr und es ist ja gut dass er gewisse sachen anders intepretiert, es kann aber nicht sein dass man da ne ganz andere handlung aus der vorlage macht, nur damit alles etwas dramatischer ist. das mit thorin und dem arkenstein ist ein extremer murks, ebenso die liebelei zwischen filli und tauriel....da hat jackson definitiv uebertrieben.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
This, aber oni hfr gseh lolTypeJ hat geschrieben:gluegt in HFR...
7/10
hed mich guet underhalte!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Doch, kann es. Es ist gängige Praxis, Buchvorlagen umzuschrieben, um sie dramaturgisch dem Medium Film anzupassen.siralos hat geschrieben:es kann aber nicht sein dass man da ne ganz andere handlung aus der vorlage macht, nur damit alles etwas dramatischer ist.
Re: [Movie] The Hobbit
Deswegen sind die meisten verfilmungen ja auch flops. Lotr hielt sich recht an die vorlage, es wurden auch nur nicht story relevante szenen gestrichen.....hätte jackson hier gravierende veränderungen eingebaut, dann wäre der film auch nur halb so erfolgreich geworden.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Hett mi guet unterhalte und hett mit 24fps wunderschön uugseh!
- Kretinou
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
50
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
6.5/10
Lanweilig
6.5/10
Lanweilig

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
er hät lotr/hobbit (und king kong) gmacht als erfüllig vomne grosse persönliche traum, nöd als hollywoodfilmer und isch aso au keine worde. die (nöd)vorhandne budget sind nur mittel zum zwäck. er und sini lüüt händ ja vo sich us das projekt gstartet und dänn studios gsuecht. er isch nöd vomne riesestudio, wo das scho planet hätti, aghüüret worde. er will ersch mal wieder wäg vom grosse chino: http://www.kino-zeit.de/news/peter-jack ... t-trilogie" onclick="window.open(this.href);return false; ich bezwiifle dass er afangt, Avatar oder Transformers film zmache, nur will me ihm das würd abüüte. en 007 vo ihm wär aber no glatt.siralos hat geschrieben:@zwirrli:
jackson ist spaetestens seit lotr kein guerrilafilmer mehr und es ist ja gut dass er gewisse sachen anders intepretiert, es kann aber nicht sein dass man da ne ganz andere handlung aus der vorlage macht, nur damit alles etwas dramatischer ist. das mit thorin und dem arkenstein ist ein extremer murks, ebenso die liebelei zwischen filli und tauriel....da hat jackson definitiv uebertrieben.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
PlanetHarrieR hat geschrieben:Hmjo.
Erinnert mich grad wieder irgendwie hieran ^^

I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
oh, heavenly dings kenne ich noch gar nicht. mal auschecken
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
könnte man so auch glatt den steven spielberg oder auch james cameron nehmen, die verwirklichen ja auch nur ihren persöhnlichen traum.....avatar ist halt sci-fi und lotr fantasy, beide sind blockbuster und das gibt der jackson ja selber zu. die beiden drehen ja nicht massenweise irgendwelchen schund wie "armageddon" oder "transformers" und wenn sie das tun wuerden, dann wuerden sie das auf ihre art machen wie zb. nolan mit "batman".zwirrlibatz hat geschrieben: er hät lotr/hobbit (und king kong) gmacht als erfüllig vomne grosse persönliche traum, nöd als hollywoodfilmer und isch aso au keine worde.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja sicher. ich mein eifach, de PJ isch kän triple AAA uftragsregieroboter. spielberg (super) und cameron (ab und zue rächt guet) sinds au nöd, chöme aber usmene andere egge als er. sie sind überhaupt nöd guerilla aber händ es oldschool qualitätsdänke. sie mached scho fasch autorechino im panavision. nomal e stufe wiiter wäre denn scorsese, coppola und kubrick.
ursprünglich han ich säb gschriebe, will me PJ film nöd nach de übliche regle usenanderneh chan bzw mangelndi stringänze wele go sueche, wemme sich mal erinnert woher er chunnt: vo Bad Taste zu LOTR! wäg letschterem kenned en die meischte als blockbusterregisseur (oder vergässe/ignoriere sini alte film) und beurteile sini letschte film nachnere 08/15 hollywood kriterieliste. scho de Frighteners hätt vieli irritiert, wo de schrägi schalk drin nöd gseh händ.
::
de LOTR han ich meh gnosse als de Hobbit, obwohl mich det meh "gstört" hett, nämlich die inhaltliche veränderige. die händs gmacht für die wo d'büecher nöd kenne aber ich dänk, da sinds zu vorsichtig gsi und händ s'publikum unterschätzt. e radikal treui verfilmig wär wiederum wohl würkli zvill gsi, au wenn ich das super fänd: nämlich so wie's de Tolkien gschriebe hett: 6 büecher i eim band und demzufolg 6 sägemeremal öppe 2stündigi film (i 3 bänder hetts damals de verlag nume us ökonomische gründ usegäh inklusive spoilertitel, gäg em Tolkien sin wunsch). dh de dritti film wär nume um aragorn/gimli/legolas/rohan und de viert nume um frodo/sam/gollum gange und das no mit eim jahr pause zwüschedrin. das hätt leider aber verständlicherwiis kei produktionsfirma mitgmacht.
chli dumm isch wer seit de hobbit sig mit 3 film zlang will de LOTR scho 3 hett. de LOTR isch als film bekanntlich um öppe d'hälfti vom buechinhalt kürzt, also was isch jetz da wie wele masstab für so e kritik?
ursprünglich han ich säb gschriebe, will me PJ film nöd nach de übliche regle usenanderneh chan bzw mangelndi stringänze wele go sueche, wemme sich mal erinnert woher er chunnt: vo Bad Taste zu LOTR! wäg letschterem kenned en die meischte als blockbusterregisseur (oder vergässe/ignoriere sini alte film) und beurteile sini letschte film nachnere 08/15 hollywood kriterieliste. scho de Frighteners hätt vieli irritiert, wo de schrägi schalk drin nöd gseh händ.
::
de LOTR han ich meh gnosse als de Hobbit, obwohl mich det meh "gstört" hett, nämlich die inhaltliche veränderige. die händs gmacht für die wo d'büecher nöd kenne aber ich dänk, da sinds zu vorsichtig gsi und händ s'publikum unterschätzt. e radikal treui verfilmig wär wiederum wohl würkli zvill gsi, au wenn ich das super fänd: nämlich so wie's de Tolkien gschriebe hett: 6 büecher i eim band und demzufolg 6 sägemeremal öppe 2stündigi film (i 3 bänder hetts damals de verlag nume us ökonomische gründ usegäh inklusive spoilertitel, gäg em Tolkien sin wunsch). dh de dritti film wär nume um aragorn/gimli/legolas/rohan und de viert nume um frodo/sam/gollum gange und das no mit eim jahr pause zwüschedrin. das hätt leider aber verständlicherwiis kei produktionsfirma mitgmacht.
chli dumm isch wer seit de hobbit sig mit 3 film zlang will de LOTR scho 3 hett. de LOTR isch als film bekanntlich um öppe d'hälfti vom buechinhalt kürzt, also was isch jetz da wie wele masstab für so e kritik?
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
zwirrlibatz hat geschrieben:Frighteners

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
btw: woher ist das eigentlich?zwirrlibatz hat geschrieben:
Aus irgendeinem Grund habe ich immer das "Hraaaallo!" von Captain Toad im Ohr, wenn ich das Bild sehe.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das ist der Psuperpsonic Pscientist vom backcover vom

albüm.

albüm.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
naja stimmt so nicht ganz, bad taste war wenn ich mich nicht irre sein erster film gewesen, am besten bekannt wurde er ja mit braindead, als er dem ganzem horror/splatter genre noch mit humor vermengte....also nicht grad vom debüt zum blockbuster.zwirrlibatz hat geschrieben: ursprünglich han ich säb gschriebe, will me PJ film nöd nach de übliche regle usenanderneh chan bzw mangelndi stringänze wele go sueche, wemme sich mal erinnert woher er chunnt: vo Bad Taste zu LOTR!
von lotr fehlt ja auch nur tom bombadill und einpaar szenen mit faramir, frodo/sam und gollum und das enthing. bei hobbit streckt er das ganze einfach viel zu viel, er haette es bei der buch verfilmung belassen sollen. es ist ein kinderbuch und faengt auch so an, alles mit viel schalk, gesang und abenteurlustige zwerge.....aber auf's mal kommt dann so nen super-ork, alles wird ernster und als ihm(jackson) dann die ideen ausgingen, baut er noch so nen gollum verschnitt, ne aehnliche schlacht wie aus lotr und ne nonsen liebes geschichte zwischen nem zwerg und elfe ein.
btw. new line cinema wollten ja fuer lotr 3 filme statt der 2 filme machen, die jackson und seine frau eigentlich machen wollten.....wenn sie das ganze 1:1 gemacht haetten, waere es auch so erfolgreich geworden, lotr fans hats ja zu genuege.
diverse geschichten aus dem silmarillion werden frueher oder spaeter eh verfilmt, mich freuts so oder so, fantasy verfilmungen gibts leider immer noch viel zu wenig.