Werum chömmeder eigentlich immer min «bi Apple au mümü...» wenn mer um Andoid Handies diskutiert?TypeJ hat geschrieben:O_O hat geschrieben:SGS3![]()
isch scho super oder? bashe links und rechts...
s'ifark 4 het au tonnewies negativ schlagziele ka am afang..trotzdem hets jede kauft und sind au 99,9% vode lüüt glücklech demit!
aso WAYNE
isch doch alles eifach nume bullshit!
ich glaub ich chaufs
2. isch ds Biispiel absolut schlächt: grad bim Antenne«problem» het sich eigentlich nur zeigt, we fro vieli Journalischte sind, wenn mer eifach mal en blödsinn chan schriibe, und du hesch 10230123 klicks uf dine Siite: nach der Brichterstattig, hetti jede iPhone Nutzer gar nüd chönne telefoniere mit dem Ding. -> s isch masslos übertriebe.
Wenn aber Siitene, wo ich sehr guet finde, brichtet, dass der Grafikchip nüüt wert isch und es offebar im EU Ruum nur ds 16GB Modell git (was bim fehlende SD Slot zimli is Gwicht fallt), chan mer sich scho fraage, warum ds «offizielle» Google Handy mit dene absolut komische Herstellingsentscheid ufe Markt chunnt.
Vermuetli isches aber scho eher egal, wills ja denn doch wieder ke Sau wird chaufe.
Was mich würklich nerft: chasch der das da erchlääre? Ds Nexus sich schlächter als ds SII.