E Buddy-Movie im postapokalyptische Zitalter. Si Hund isch e lustigi Idee, der Film chönt aber kürzer si.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
gibt's nur eins?randy hat geschrieben:s'cgi 12413678789/10
10/10Avenger hat geschrieben:A Boy and his Dog ->
puh aso eifach mal so grad usem buuch:Avenger hat geschrieben:tue mir einisch dini 10/10's ufliste bitte.
wrum?Avenger hat geschrieben:lotr und prestige passe aber nid dri.
vergesse isch nöd grad s'richtig wort.defür hesch der bttf vergesse.
ja.was, isch der american psycho so guet?
De Prestige isch 11/10.Avenger hat geschrieben:e interessanti und gueti uswahl von 10/10's. lotr und prestige passe aber nid dri.
zwirrlibatz hat geschrieben:vergesse isch nöd grad s'richtig wort.
hani gescht au endlech gseh. gib di glichi bewertig. isch no gfürchig will nöch a dä "realität"!Skeletor hat geschrieben:Contagion 8/10
hät mir also gfalle.
Alien 3 isch sogar trotz em Gschtürm damals bi de Produktion und als Originalchinoversion besser als de Aliens. Letschterer isch nöd meh als en tiptop gmachte Actionboogie für Lüüt wo nöd meh wänd. Und hett mit ALIEN nix ztue. De Alien 3 im um e Halbstund längere Cut chunnt sogar fasch an Ridley sine ane.The Sheep hat geschrieben:alien 3 ? bissoguet tues 3 dur es s ersetze
10/10 isch grossi Chinokunscht, nöd eifach das wo eim grad so gfallt zwüsche Pizza und Bier. Kene uf dere Lischte isch weniger als 10/10 und vieli Film wo mir gfalled sind nöd druf. Gfalle /= Urteilsvermöge. Natürli fähled denn no, vo de Vergässene bis zu de (hoffentli no) Tuusige mir no Unbekannte.Avenger hat geschrieben:Guet, d Frog was me genau als 10/10 wertet isch halt schwierig. Aber vor em lotr hätt eigentlich scho der dark star no id liste sölle.
recht gueti lischte bis uf die 2zwirrlibatz hat geschrieben:puh aso eifach mal so grad usem buuch:Avenger hat geschrieben:tue mir einisch dini 10/10's ufliste bitte.
eyes wide shut
the hudsucker proxy
zwirrlibatz hat geschrieben: the prestige
barbarella
alien
seven
the departed
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
lol, was chasch z.b. b i dem nöd nahvollzieh?Acid hat geschrieben:Also bi denä chanis gar nid nohvollziä..zwirrlibatz hat geschrieben: alien
Mitglieder in diesem Forum: derinderinderinderin und 4 Gäste