[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Bejita »

evo hat geschrieben:dr bejitler het eh mehr vom muselmann alser dänkt. die rede au immer vo ehre, EHRENMANN, und denn kunt nach jedem zweite satz ich ficke dich amina koyim huuuuuurensohn
:groel: dr Beshitlor chas i däm Forum eifach niemerem rächt mache
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Bejita hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Mitem Auto? :lol:
Ja, egau was chunt, oder z fuess, wenn aues dr Bach abe geit, den isches mis letstä Ziel bi ihre z si und sä probiere z beschütze, da würdi ou ohni mit dr wimperä z zucke über liche ga. Wär scho nid für sini Ching
K...also chasch doch chli navollzieh, warum manchi Muslim zu de Waffe griffed und über Liche gönd wenn d Drone über rine Chöpf umeflüged? Guet hemer das klärt.
Das chani sehr wohl ja, würd mini Tochter bimne Aschlag umcho dür islamistischi Terroriste würd ig när garantier ou ine Moschee ga Amok loufe wöue, oder würds sogar mache. Nume würds i däm Fau die fausche träffe, wie ou z Berlin, Frankrich Belgie etc, es isch e unändlechä Tüfuskreis. Übrigens si die Moslems wo zu dä Waffe griffe und Aschleg verüebe viufach dummi Bastarde wo genau niemer dür die böse westlechä Mächt verlore hei, oder sogar z Europa ufgwachse si ;)
Aschleg uf die Militärische Chräft vo dä Invasore im eigetä Land chani hingäge sehr guet verstah.
Da hesch wohl recht, aber de entscheidend Punkt wär den wohl de Tüfelschreis. Wenn "mir" üs kulturell und moralisch so überlege fühled, denn lits doch a üs de Tüfelschreis z stoppe, meinsch nid? De Zorn vo de Bevölkerig seti sich nid gege d Usländer, sondern gege d Chriegstriber richte. Das isch zwar nid immer eifach, aber wenn du dir tatsächlich Sorge um di nögschte 20 - 30 Jahr machsch wär das doch di einzig logisch Konsequenz drususe.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 01 Feb 2017 13:29, insgesamt 2-mal geändert.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Bejita hat geschrieben:
Ja, egau was chunt, oder z fuess, wenn aues dr Bach abe geit, den isches mis letstä Ziel bi ihre z si und sä probiere z beschütze, da würdi ou ohni mit dr wimperä z zucke über liche ga. Wär scho nid für sini Ching
K...also chasch doch chli navollzieh, warum manchi Muslim zu de Waffe griffed und über Liche gönd wenn d Drone über rine Chöpf umeflüged? Guet hemer das klärt.
Kreis geschlossen. Das isch itz mol es ganz passend Statement Herr Xino. Möchti mol usemne Muul vomene Politiker ghöre. :-D
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

I ma nüm z viu politik ;)
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Bejita hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Das chani sehr wohl ja, würd mini Tochter bimne Aschlag umcho dür islamistischi Terroriste würd ig när garantier ou ine Moschee ga Amok loufe wöue, oder würds sogar mache. Nume würds i däm Fau die fausche träffe, wie ou z Berlin, Frankrich Belgie etc, es isch e unändlechä Tüfuskreis. Übrigens si die Moslems wo zu dä Waffe griffe und Aschleg verüebe viufach dummi Bastarde wo genau niemer dür die böse westlechä Mächt verlore hei, oder sogar z Europa ufgwachse si ;)
Aschleg uf die Militärische Chräft vo dä Invasore im eigetä Land chani hingäge sehr guet verstah.
Da hesch wohl recht, aber de Entscheidend Punkt wär den wohl de Tüfelschreis. Wenn "mir" üs kulturell und moralisch so überlege fühled, denn lits doch a üs de Tüfelschreis z stoppe, meinsch nid? De Zorn vo de Bevölkerig seti sich nid gege d Usländer, sondern gege d Chriegstriber richte. Das isch zwar nid immer eifach, aber wenn du dir tatsächlich Sorge um di nögschte 20 - 30 Jahr machsch wär das doch di einzig Logisch Konsequenz drususe.
ich chan dini gedankegäng z.t mitgah, nur eis find ich ebenso wichtig, das mir im weste selber "dörfet" oisi sicherheitsbestimmige bestimme und halt au selber dörfet massnahme treffe um die z erhöhe. mit liebi lat sich die situation leider nöd löse. wie villes anderi halt au nöd wo mit realpolitik z tue haet.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Bejita hat geschrieben:I ma nüm z viu politik ;)
Ach was :P

Ines paar Minute wird de neu Vortrag vom Ganser freigschalte. De behandlet unter anderem genau die Theme. Unbedingt luege :idea:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

nice da warti scho druf siter akündt gsi isch bim kenfm :idea:

hoffe nur es isch ned nur wieder sligch wie bi sine andere vorträg :idea:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Dr. Daniele Ganser :sabber:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:ich chan dini gedankegäng z.t mitgah, nur eis find ich ebenso wichtig, das mir im weste selber "dörfet" oisi sicherheitsbestimmige bestimme und halt au selber dörfet massnahme treffe um die z erhöhe. mit liebi lat sich die situation leider nöd löse. wie villes anderi halt au nöd wo mit realpolitik z tue haet.
Mit Liebi und Blüemli hanis au nid so. Für mich isches eher e Frag vo de Logik. Klar müemer üs verteidige. Di entscheidend Frag isch debi eher, gege was mir üs verteidiged und ob hinter de Verteidigung e längerfristigi Strategie stat oder obs nur de erscht beschti Impuls isch...

Wenn en Mensch kei Luft me kriegt verfallter in Panik und erhöht sin Puls...debi wärid d Überlebenschance massiv höcher wener en chüele Chopf chänt bewahre und sich würd beruige. Jede weisses...und dennoch verfalled um di 99,9% in Panik. S Ding isch halt, dass ich mir nach wie vor nid so ganz sicher bin, ob mir in Europa mitere reale Gfahr konfrontiert werded oder ob i vielne Fäll ev. nur en Art Gladio B ablauft. Selbst wenn d Gfahr real isch füered sonigi Überlegige dezue, dass di politische Impulshandlige und di mediali Hetzjagd bi mir würkigslos blibt. Ich mache mir scho Sorge weg vielne Sache...aber de Islam schaffts momentan nid i mini Top 10...obwohler durchus vili problematischi Element beinhalted...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Here we go:

Quelle
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Merci
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

ihr findet de Ganser würkli über alli zwiifel erhabe super?

hmmmm........ er verzapft ebe scho au chli was me als "kritische dänker" eifach gärn ghört.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

eifach gern ghört...schön häsch das gseit den du bisch nah vill differenzierter als de ganser.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:ihr findet de Ganser würkli über alli zwiifel erhabe super?
Nö...

I sine eltere Vortrag seiter z.B. na, dass s WTC7 im Commission Report nid erwähnt wird. Das stimmt so aber nid. S Gebäude wird erwähnt. Was hingege im Bericht fehlt isch d Erklärig für de Zemesturz. I sine neuere Vorträg heter das Detail korrigiert. I dem neuschte Vortrag seiter, dass i de Trümmer kei Turbine vo de Flugzüg gfunde worde sind. Es git jedoch Bericht, wonach mindestens ei Turbine gfunde worde isch.

Für mich isch kein Mensch über allne Zwifel erhabe. Ich teile trotzdem alles vom Ganser, wilers schafft sehr viel Informatione kompakt z vermittle. Er verzellt ja im Prinzip nüt neus. Alles waser seit seti eigentlich scho sit Jahre Allgemeinwüsse si. Isches aber nid. Vili hend wohl kei Ziit/Lust sich i de Freizit mit so Sache z beschäftige und drum sind sonig Vorträg super und au sehr wertvoll. De Ganser isch nid nur eine vo de beschte Historiker für di jünger Zitgschicht sondern au na en top Dozent. Selber denke setmer vilicht trotzdem no...

Btw, wenn au anderi Historiker, Politologe, Soziologe usw. ire Job würded mache würd au de Ganser nüme so us de Masse hervorsteche...er macht ja im Grund gno nur das woner glernt het und wofürer zallt wird.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Sehr interessant
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

zwirrlibatz hat geschrieben:ihr findet de Ganser würkli über alli zwiifel erhabe super?

hmmmm........ er verzapft ebe scho au chli was me als "kritische dänker" eifach gärn ghört.
I finges sehr interessant, aber das dänke ig ou die ganz zit, vorallem lüt im Publikum dänke si si voll d Verschwörigs Experte oder hei voll dr Durchblick, hei aber wies usgeht aui kei eigeti Meinig oder lö sich vo däm Ganser derzue la aschtifte d Hang ufe z ha bi öpisem wo ihm zuseit.. Blind wie Schaf
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Xinobrax2 hat geschrieben:Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
Befrag mau die Schaf nach em Aschlag in Berlin zu dera ganze Sach no einisch ;)
D heufti wird angers dänke, terror frame hin oder här ;)
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Bejita hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
Guet möglich...aber hey...es sind Mensche wo sich bewusst dezue entschide hend amene freie Abig zumene Vortrag vomene Historiker z ga anstatt de Fernseh izschalte. Ich würd dene jetzt nid pauschal abspreche, dass si selber chönd denke. S Problem isch eher, dass si em Ganser gegenüber ev. zu unkritisch werded. Im Idealfall dient sonen Vortrag lediglich als Impuls um selber mal chli Sache z hinterfröge...wemers denn würklich will Wüsse und sich d Ziit nimmt...
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Bejita hat geschrieben:
Guet möglich...aber hey...es sind Mensche wo sich bewusst dezue entschide hend amene freie Abig zumene Vortrag vomene Historiker z ga anstatt de Fernseh izschalte. Ich würd dene jetzt nid pauschal abspreche, dass si selber chönd denke. S Problem isch eher, dass si em Ganser gegenüber ev. zu unkritisch werded. Im Idealfall dient sonen Vortrag lediglich als Impuls um selber mal chli Sache z hinterfröge...wemers denn würklich will Wüsse und sich d Ziit nimmt...
Guet da mues ig dir rächt gä, i finges super waser da verzeut, ou grad 9 / 11 ha ig immer azwiflet, und ha eigentlech scho fasch vo afang a dänkt das das eifach nume cha inszeniert worde si.
Aber äbe im Ändeffekt chöi mir aui ou nume spekuliere, vermuete, verdächtige etc. Es git wahrschinlech nume e sehr chlini "Elite" uf dr Wäut wo würklech weiss was, und werum dases abgeit
Bild
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:De Ganser isch nid nur eine vo de beschte Historiker für di jünger Zitgschicht sondern au na en top Dozent. Selber denke setmer vilicht trotzdem no...

Btw, wenn au anderi Historiker, Politologe, Soziologe usw. ire Job würded mache würd au de Ganser nüme so us de Masse hervorsteche...er macht ja im Grund gno nur das woner glernt het und wofürer zallt wird.
fair. kritisch sött me ja vorallem sii bi was eim iilüchtet und logisch erschiint.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:eifach gern ghört...schön häsch das gseit den du bisch nah vill differenzierter als de ganser.
und jetz vilech no chli usfüehrlicher drmits öppis usseit?
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:De Ganser isch nid nur eine vo de beschte Historiker für di jünger Zitgschicht sondern au na en top Dozent. Selber denke setmer vilicht trotzdem no...

fair. kritisch sött me ja vorallem sii bi was eim iilüchtet und logisch erschiint.
Da simer üs wohl usnahmswils mal einig. Weni amigs vo irgendwas völlig überzügt bin, denn gangi devo us, dasi mich irre. Isch zwar nid immer de Fall, aber es hilft...
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

sehr guet.

übrigens: http://www.derbund.ch/wissen/medizin-un ... y/21383344" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Quelle

und sind entscheidigsträger für europa. schildli mache und hinderem rugge ufhebe. wow. es stat ganz schlecht um europa. leider.
Antworten