Master(G) hat geschrieben:ha min Pro sitt 2 Täg und han alli mögliche games teschtet (alles in 1080p):
- dashboard lauft schneller und ohni 'lags'
Stimmt nid würklech
Master(G) hat geschrieben:und nei, sie isch ned liisliger. öppe genau so luut wie die alt...
Stimmt ou nid würklech
blind und taub?
breaking news
Die aute Seck
Villech sit dir ja scho a autzheimer erchrankt, aber z UI het uf dr Pro bösi stocker drinne, und es geit fasch aues genau glich lang / schnäu wie uf dr normale PS4
BrainBug hat geschrieben:ja aber wie funzt das? paket liegt noch auf der post. vorallem will ich dass die daten auf der orginal ps4 erhalten bleiben.
du startest die ps4pro und loggst dich mit deinem bestehenden psn account ein. dann merkt er, dass du bereits eine ps4 hattest und frägt dich, ob du die daten übernehmen willst. wenn du ja sagst, folgst du einfach den anweisungen am bildschirm. ist super einfach. du musst einfach beide konsolen angeschlossen und im gleichen netzwerk haben - oder via netzwerk-kabel-link verbinden geht auch...
die daten auf der alten ps4 bleiben bestehen. er spiegelt einfach alles und aktiviert die neue ps4pro als deine primäre konsole (und deaktiviert die alte gleichzeitig).
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
yep, wills gar kei ps4 pro meh händ. trade in lohnt sich nöd. 110chf händs mer welle für d Glacier White welle gäh. han sie jetzt innert 2h uf ricardo für 200chf verchauft.
yep, wills gar kei ps4 pro meh händ. trade in lohnt sich nöd. 110chf händs mer welle für d Glacier White welle gäh. han sie jetzt innert 2h uf ricardo für 200chf verchauft.
Nöd grad viel. Bi mim Trade-In (als Vorbesteller ps4 pro) händs CHF 210.- für die alt schwarz 500 GB PS4 angerechnet.
PS: PS4 Pro find i uherä lut, die alt (erstes Modell) isch lisieger gsi. Durch das Möbel hindurch höre ich die PS4 Pro beim Gamen.
watch dogs 2 gseh massiv hübscher uus uf de pro (supersampling!). da flimmeret nix und es isch EXTREM scharf und schön bunt! gefällt mir!
allgemein bini aber nur scho mit em fps-boost meh als zfriede. lohnt sich also sicher au wenn nur en 1080p tv hesch und nix hdr. find ich jetzt...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
TypeJ hat geschrieben:es bringt: besseri performance (fps), teils besseri grafik
was din tv wohl ned chan isch HDR und das bringts nebscht de fps am meischte bi mir
ja HDR chaner sicher nid...
derfür chani PC games via shield ufe tv streame, was wohl mindestens glich guet usgseht...
4K gloub aber nur, wenn d'shield direkt a TV würd hänke. bi mir louft aber alles übere receiver u dä cha gloub kes 4k düre schloufe...