"mein kampf" isch no es guets buech wo dir chönti gfalle. es beschriibt au wie ä eigentlich gueti gsellschaft (dütschi) vo wenige jüdische offenders systematisch zerstört wird.
Du kleine Meme.... er hat gemeint er sei frei bloss weil er mich ununterbrochen beschimpfen kann.
Oje oje oje.............
Danke vielmals für den Lachanfall... du gefangenes Würstchen du.
Dini Hormonachterbahn gaht ja huere wild ab. Zerst im tüfschte Loch und jetzt wieder i luftige Höhe. Muss huere asträngend sie für de Organismus.
Aber freut mich, bin ich au de Grund das die jetzt wieder chli güt fühlsch. Hesch de dunkle Site witerdstande junge Padawan.
turntablism hat geschrieben:er het sini täg, wie es wiib wo periodä het.
oder er isch es meitschi ?
Hed er doch schomal erklärt! Mann passisch du au uf?
Er isch per eigener Definitin en Android. En hochentwicklete mit Gfühl. Aber wahrschindli no i de Betaphase
Guck, mir ist es egal wenn ihr mit jedem einzelnen Zähnchen rumnagen wollt, aber bitte nicht im Topic für Shadys GN, das ist der Hauptgrund der mich wütend macht... es ist für mich eine ernste und essentielle Sache wo es völlig fehl platziert ist. Es braucht eine gewisse Ordnung, verdammt noch mal.
Buccaneer hat geschrieben:
Was au chasch mache: Eifach chli relaxe. Hesch kei Hängematte im Garte oder so?
Das ganze max-bio-havelaar zeug aus papa neuguinea scheint ihm wohl nicht zu munden, sehr warscheinlich braucht er wieder so "normales" essen um "normal" zu werden
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :
Buccaneer hat geschrieben:Wie isch das gsi mit em Rossi? Ihm hesch rächtlichi Schritt adroht well er dich Soziopath gheisse hed oder? .
Nid vergässe dass er mich uf ignore gsetzt het und trotzdem alles list. S isch ja nid mal e Schand wemmer psychisch chrank isch. Mer chas mit eme dür e Riiseschueh zertramplete Fuess vergliche. Völlig normal, cha jedem passiere
Ribit hat geschrieben:Ich habe zum jetztigen Zeitpunkt echt nirgends wahre Reibereien (wenn überhaupt) ausser in diesem Scheissforum hier mit einigen der härtesten Bünzlis der Geschichte.
Kaum zu fassen irgendwie... ich glaub es kaum wie sich soviel Dreck konzentrieren kann. Aber als Mod würde ich dann endlich Samstagputz machen, versprochen.
Ribit hat geschrieben:Hallo Leute, das sind persönliche Attacken vermischt mit haltlosen Unterstellungen. Kann man noch etwas stärker Anficken oder war das alles?
Ribit hat geschrieben:Ich habe zum jetztigen Zeitpunkt echt nirgends wahre Reibereien (wenn überhaupt) ausser in diesem Scheissforum hier mit einigen der härtesten Bünzlis der Geschichte.
Kaum zu fassen irgendwie... ich glaub es kaum wie sich soviel Dreck konzentrieren kann. Aber als Mod würde ich dann endlich Samstagputz machen, versprochen.
Kei Problem mit niemmerem? Demfall hesch de Bur wo hed welle dini Birkefälle au köpft du alte Salafister?