(Bi games.ch isch bim unboxing vo de PS5 genau das bemängelt worde - schiins hend sie s Grät ohni Liebi und freud usspackt kha)

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Häsch denn au no PS5 übercho vo dä Sony oder tüends wieder bockig?!?Master(G) hat geschrieben:ja ich han ja au mega freud!![]()
![]()
es isch es one-take-no-script-video, wie die meischte (alli?) vo mine videos. ich mach eifach kamera ah und rede mal druuf los.isch glaub ned de schlächtischt plan inere ziit, wo jede youtuber akribisch sini haar büschelet und alles vome telepromter abliest...
das bin ich ned...
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
und wie, gits zu jedem fark. lueg mal klicks ah, gaht rächt ab teilwiis.Mastler(P) hat geschrieben: sind unboxing videos eigentlich voll no es ding?
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ja eh. hausete rein.Tentakel-Dildo hat geschrieben:Ich habe ja nix gegen zurückhaltenden Minimalismus aber manchmal darf es schon ein etwas wuchtiger Tentakel-Dildo sein, passend zu dem neu auch von Pferdeschwänzen penetriertem Anus, dem Grössten den es je gab.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Bisch Schwul?Master(G) hat geschrieben:aber ich verzell euch gern was da, logisch. fraged eifach!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste