aber ja. das git mir ja d'antwort...

Moderator: Avenger
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Das sind die vom Jones Zitierte oni Verstand.thaeye hat geschrieben:polizei tuet si wie en chueherde in park triibe
Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Apr 2021 14:11Das sind die vom Jones Zitierte oni Verstand.thaeye hat geschrieben:polizei tuet si wie en chueherde in park triibe
De Berset momentan grad ziemlich dümmlich a de Mediekonferenz. Lachnummere im Elfebeinturm
Eine Normalisierungsphase beginnt für die Landesregierung erst dann, wenn alle Erwachsenen vollständig geimpft sind. Dann sollen die verbleibenden Massnahmen schrittweise aufgehoben werden.
das isch erpressig, bro. die massnahme sind eh gröschteteils unnötig und nur zur erpressig da.
chasch gah azeig mache süsch...Mastler(P) hat geschrieben: ↑21 Apr 2021 14:47das isch erpressig, bro. die massnahme sind eh gröschteteils unnötig und nur zur erpressig da.
Genau drum gangi ab und zue ufd Strass. Mit ere Impfig erreichsch kei Normalität, wer das denkt hed leider es bitz igschränkts Dänkvermöge. Aber au das isch e EntscheidigJones hat geschrieben:lueg rossi: du hesches ir hand, dass mir normale chöi witerläbe
I ha no nie u wirde nie es problem ha mit lüt, wo für ihres aliege friedlech demonstriere!Herr Rossi hat geschrieben:
Genau drum gangi ab und zue ufd Strass. Mit ere Impfig erreichsch kei Normalität, wer das denkt hed leider es bitz igschränkts Dänkvermöge. Aber au das isch e Entscheidig
was schlasch aso vor? gezielti ermordig vo politiker, oder am beschte grad vo who und un schlüsselfigure?
https://www.who.int/bulletin/online_fir ... 265892.pdf
Mastler(P) hat geschrieben:was schlasch aso vor? gezielti ermordig vo politiker, oder am beschte grad vo who und un schlüsselfigure?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste