GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
Für das wir sie sicher irgendöpper nach Guantanamo schicke!

ich bini de region vo guantanamo gsi . recht karg döt. aber kuba isch geil.
Sehr spannends Interview, obwohl d Frage eher dumm sind.
Aber de Karp redt spannend. Interessanti Persönlichkeit.
Aber Wörter wie Dateschutz und Wahrhaftigkeit passed nid zu ihm.
Du weisch scho, dass de Tools entwickled, wies d Chinese verwänded? Überwachig, Bewärtig etc. pp.
Klar, wenns impementiert wärded hed mer Regle wie Dateschutz etc. Aber i de Regel muss mer da ein Schalter umlege und weg isch es.
Stell der vor de Bundesrat hetti das gha für Covid-Traking etc lo.
Aber de Karp redt spannend. Interessanti Persönlichkeit.
Aber Wörter wie Dateschutz und Wahrhaftigkeit passed nid zu ihm.
Du weisch scho, dass de Tools entwickled, wies d Chinese verwänded? Überwachig, Bewärtig etc. pp.
Klar, wenns impementiert wärded hed mer Regle wie Dateschutz etc. Aber i de Regel muss mer da ein Schalter umlege und weg isch es.
Stell der vor de Bundesrat hetti das gha für Covid-Traking etc lo.

Muss nomal säge: En sehr interessante Charakter.
Ich weiss glaubs, warum du bizzli i de verliebt bisch.
Ich weiss glaubs, warum du bizzli i de verliebt bisch.

isch ja au es pr videöli, drum au die dumme frage.
ich bin nöd investiert in palantir weg moral. aber ich gsehns halt ähnlich wieer, in zukunft wird kei lieferchetti, keis produkt meh ohni dateuswertig/date wiiterentwicklet werde. den chunt dezue halt de karp und de thiel, find das tandem extrem spannend (karp eher superliberale labberi, thiel eher streng konservativ).
gsellschaftspolitisch chasch lang über palantir diskutiere. au gründig etc.
ich bin nöd investiert in palantir weg moral. aber ich gsehns halt ähnlich wieer, in zukunft wird kei lieferchetti, keis produkt meh ohni dateuswertig/date wiiterentwicklet werde. den chunt dezue halt de karp und de thiel, find das tandem extrem spannend (karp eher superliberale labberi, thiel eher streng konservativ).
gsellschaftspolitisch chasch lang über palantir diskutiere. au gründig etc.
Das isch ja au nid s Problem. Und es gitt ja immer meh Date und Papier etc. pc.
Darum verfolg i au c3.ai ja au biz.
Aber äbe, immer wenns i das Überwachig und Militärische inegaht bini halt immer skeptisch, ell mer weiss ja, was so Tools für en gebündelti Macht darstelled.

hesch sust no es spannend interview vo dem. wo chli sini denke durechunnt?

ja isch bündelti macht, aber die häsch sowieso. ich bin en absolute verfechter vo überwachig, aber es wird choh , isch scho da und wird nömm wegga. im gegeteil.
schlussendlich isch ja foundry au gründet worde um silicon valley au chli macht z neh. das find ich au sehr interessant. aber das verstönd na nöd so vill.
isch alles chli zwiespältig. interni ressource vs"outsourcing" a silicon valley algo.
ich will mit ihne eifach chohle verdiene und wenns weltdominator sind, verchaufe. aber de karp chönd au en scharlatan sii, isch bi villne staatschef ja au tüüf im arsch.
er git nöd so vill interviews.
schlussendlich isch ja foundry au gründet worde um silicon valley au chli macht z neh. das find ich au sehr interessant. aber das verstönd na nöd so vill.
isch alles chli zwiespältig. interni ressource vs"outsourcing" a silicon valley algo.
ich will mit ihne eifach chohle verdiene und wenns weltdominator sind, verchaufe. aber de karp chönd au en scharlatan sii, isch bi villne staatschef ja au tüüf im arsch.
er git nöd so vill interviews.
Und denn wenn rich bisch alles in Gold umtusche und vom Grid verschwinde! Bämm!

HAN DEM WICHSER JA AU SINI VILLA IM SCHÖNE HURDE MITFINANZIERT
lol
Chasch ja mal go lüte dete und ihm das go verzehle. Viellicht chunnt er denn au is G go umepöble!
Chasch ja mal go lüte dete und ihm das go verzehle. Viellicht chunnt er denn au is G go umepöble!

bi mir wirds im "alter" eher toskana oder sardinie oder was ähnlichs. aber au dis bild haet sin reiz.
evtl,. bliib ich au in altedorf
evtl,. bliib ich au in altedorf

Bis du pensioniert bisch isch Altedorf vo Dütsche wo in Züri maloched überrännt!

UND MIT GOLD MUESCH MER NÖD CHOH DU. höchstens paar goldvreneli under de matraze.
Was machsch so i dine Ferie usser geili Chicks in LostArk uflevle?

han "muesse" 1 monet ferie neh, da ich i de churzarbet ja kei ferie han "dörfe" ne.
na id berge jetzt wos chli schnee geh haet, vater chli go schuufle helfe, den spieli nur na elden ring, best spiel vom lebe. und spiel chli mit de grosse mit a de börse.
aber bisch palantir? wieso wottsch das wüsse?

na id berge jetzt wos chli schnee geh haet, vater chli go schuufle helfe, den spieli nur na elden ring, best spiel vom lebe. und spiel chli mit de grosse mit a de börse.
aber bisch palantir? wieso wottsch das wüsse?
Ich erstelle es Perönlichkeitsprofil vo dir!

du don schwaulo
da na es interview miteme ex ibm mitarbeiter bezüglich palantir (ibm isch mit accenture und selber ja jetzt gross au debii):
Quelle
Quelle
En alte Maa hed mal folgendes gseit:

nöd vergesse, hüt FED minutes, abwääääärtsssss.