[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Alles klar...
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Mutig... von einer Mainstreamsite, aber es ist nur kurze Zeit verfügbar.
Empfehlenswert. http://www.srf.ch/sendungen/ch-filmszen ... dem-wasser" onclick="window.open(this.href);return false;
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

gute film, danke für de link
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Diese Philosophie ist eine geistige Vergewaltigung... denen würde ich sofort das Philosophie-Diplom entziehen. http://www.srf.ch/kultur/gesellschaft-r ... ent-geiger" onclick="window.open(this.href);return false;
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Banken Geld geben? Klar... gleich zweifach... Negativzins ist ab jetzt klar die knallharte Realität... sie wurden zu mächtig.
http://www.srf.ch/news/schweiz/banken-z ... nsparer-ab" onclick="window.open(this.href);return false;

Ich habs kommen sehen, aber krass dass es bereits jetzt voll zugeschlagen hat. Es geht hier nicht um kleine Beträge... wer es sich genauer ansieht der sieht dass es tausende von CHF ausmachen kann, Wahnsinn. Sogar alle Sparkontis.. man spart nichts mehr, unglaublich. Wer jetzt meint er könne mit mehr als 50k CHF kein Geld abdrücken täuscht sich... hier gibt es Vermögenssteuer. :idea:

Mitten in der grössten Krise aller Zeiten aber die Leute tun so als ob nichts wäre... das finde ich witzig. Das Geldsystem ist schwer beschädigt aber nur schon um diese Realität aufzufassen ist ein Paradox, deswegen wird es gerne ignoriert.

Umso mehr... ich investiere besser in gutes Essen und alternative Werte, wer Geld anhäuft ist ein Trottel.

Das was sie noch machen müssen ist Bargeld abschaffen... danach wird man zur Abdrücklaus für Vampire. Und für jede Kontoverschiebung (Konto auf neue Bank verschieben) muss man z.B. 500 CHF abdrücken... die laufenden Bankkonditionen sind von der Bank kontinuierlich frei wählbar...und die Leute sagen fast alle JA.

So weit sind wir bald...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Investier dis Geld ine Zugreis nach Gasel ad GN! Jede wo nid chund isch e Trottel.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Die Zugreise ist nicht das Problem... eher die Gesellschaft. Ich bin immer noch am auslotsen...

Geizig bin ich nicht, keiner weiss wie lange er lebt aber je länger er lebt desto mehr muss er abdrücken, das ist statistische Tatsache. Ich geniesse das Leben und versuche den Banken möglichst wenig zu geben indem ich doppelt geniesse je blöder sie tun.

Fakt ist aber, gerade für Mittellose sind Kontos ein teurer Spass... und als indirekte Steuer zu werten, an die "Elite".

Vor langer Zeit war ich noch geizig weil da hat es noch geheissen "Zug oder Game"; Heute ist das seit langem nicht mehr so und hätte ich wirklich nichts würde es mir jemand bezahlen, wahrscheinlich sogar jemand vom Forum. Insofern sind wir ethisch und menschlich besser geworden... nur die Hochfinanz ist ein immer grösserer Saustall mit viel zuviel Macht und keiner weiss wie lange sie noch alle zertrampeln können bis die Grenze der Toleranz überschritten wurde, verdammtes Lumpenpack.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

I zahle ke negativ zins und kontofüehrig isch gratis bir Postfinance... Aber klar, rich wirsch nüm mit zinse. Wenni am schluss vom jahr muess abdrücke, schmeissi aues gäud is schliessfach.. Frechheit!
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ich habe auch Postfinanzkonto aber ob ich da noch ohne Negativzins rauskomme ist aufgrund der neuen Meldungen bald unklar. Die Kontoführung ist auch erst ab 7500 CHF Gratis (wo ich dazugehöre), zumindest war es vor einigen Jahren so... ich habe es seither nicht mehr überprüft da es mich kaum interessiert. Sollte ich aber plötzlich "Abstriche" zwecks Negativbilanz feststellen läuten bei mir die Alarmglocken und ich gucke es genauer an.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ribit, meinsch die Gsellschaft wo dis Wüsse und dini Gfühl mitere teilsch und selber e Teil devo bisch? lol
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Äbe.

Brucht nid viu gäud dass nix zahlsch...
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Mues gloub ou mou wechsle. Arschloch UBS.

Banke = Jammere und Abzocke. :biggun2:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

abyss hat geschrieben:Banke = Jammere und Abzocke. :biggun2:
Apropos...da susch eh niemert gueti Videos posted...

Quelle
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Jones hat geschrieben:Äbe.

Brucht nid viu gäud dass nix zahlsch...
Du wärst überrascht wieviele Schweizer nur schon mit der 7500er Marke Mühe haben während es für andere nur Kleingeld ist. Unsere Ungleichheit ist extrem, da ist von Rappen-Haderlump bis Milliardenkrösus alles vertreten.

Ich jedenfalls bin mit 15k Kröten zufrieden... Geld ist zum Handeln da, nicht zum Sammeln, Sammeln bringt nur Unglück. Ich kriege keine Existenzangst wenn wenig auf dem Konto ist denn mein Hab und Gut, das bin ICH... nicht meine ollen Moneten.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

15k isch zvil, gib de Chole us, ab i Umlauf demit. Ich ha nie me als 6k ufem Konto, s Risiko vo de Enteignig isch zhöch
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Geb´ eh viel aus... gerade kürzlich Luxusschoggi bestellt für über 200 Stutz, 9 CHF die 50g Tafel https://naturkostbar.ch/de/shop/catalog ... chokolade/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ich lasse das Geld versklaven... nicht umgekehrt.

Viele Päckchen Safran zieren ebenfalls meine Küche... ich würze so oft damit wie andere mit Salz. Ich tue es sogar ins Müsli. Besser ich steck es in den eigenen Schlund und werde hypergesund als das die vollkranke Bank es in ihren dahinsiechenden Schlund steckt.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:15k isch zvil, gib de Chole us, ab i Umlauf demit. Ich ha nie me als 6k ufem Konto, s Risiko vo de Enteignig isch zhöch
Öhm... Sorry aber das isch BS mire meinig nah. Mit 6k chasch nid mau es neus outo choufe wenn z'alte abliegt..
Natürlech chunnts wie immer uf d'läbesumständ druf a aber als normal bruefstätige (nimme itz eifach mau a das si die meischte) dörft meh durchus chli meh als 1 Monatslohn uf dr höche kante ha findi...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha, bruch, und wett keis Auto. Was die meischte mached interessiert mich null. Was immer normal bruefstätig bedütet, ich würd mich au i die Kategorie Zelle. Für was genau s geld uf de Bank ha? Sicherheit lol Geld isch da zum bruche, uf de Bank nützts e Stink.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Hed doch letschti irgendwo gheisse, en Erwachsne Schwizer hed im Schnitt en halbi Million flüssig. :?

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/ ... y/25982298" onclick="window.open(this.href);return false;

Die Schweiz wird immer reicher, zumindest im Durchschnitt. Dem veröffentlichten Global Wealth Report der Credit Suisse zufolge besitzt ein Erwachsener in der Schweiz durchschnittlich 513'000 Dollar, so viel wie nirgendwo sonst auf der Welt.

Bei der Schätzung des Privatvermögens besteht allerdings ein grosser Spielraum, weshalb andere Studien zu stark abweichenden Resultaten kommen. Im Global Wealth Report der Versicherungsgesellschaft Allianz etwa, der vor zwei Wochen veröffentlicht wurde, wurde das durchschnittliche Geldvermögen eines Schweizers mit netto rund 175'000 Franken beziffert.

Artikel isch zwar us 2013. Aber vor wenige Monet isch s gliche au i mehrere Zytige gstande. Ha de churz mis Konto checkt und gmerkt, dass ich leider nid zum Schwiizer durchschnitt ghöre und no kei halbi Million umeligge han. :lol:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha, bruch, und wett keis Auto. Was die meischte mached interessiert mich null. Was immer normal bruefstätig bedütet, ich würd mich au i die Kategorie Zelle. Für was genau s geld uf de Bank ha? Sicherheit lol Geld isch da zum bruche, uf de Bank nützts e Stink.
ja ok... outo isch nur sones bispiu gsi. grossi zahnarztrechnig und scho bisch pleite. ah moment.. du geisch ja nid zum doc u somit o nid zum zahni nimmi a... mit däm argumänt chasch alles z'totschlah... lol

klar isch z'gäud letschtändlech zum bruche da aber wenn's äbe irgendwenn für öpis grosses (wohnig, hus) möchtsch bruche, muesch zersch paar jahr uf d'site lege ussert du bisch erb-milionär.. :vortex:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:du geisch ja nid zum doc u somit o nid zum zahni nimmi a... mit däm argumänt chasch alles z'totschlah... lol

klar isch z'gäud letschtändlech zum bruche da aber wenn's äbe irgendwenn für öpis grosses (wohnig, hus) möchtsch bruche, muesch zersch paar jahr uf d'site lege ussert du bisch erb-milionär.. :vortex:
ich go einisch im jahr zum zahni id kontrolle und dh, ha aber no nie es loch gha ;)
zum doc gani nume wenn i es nöis bettgschpänli ha und ich wohne demnächscht imne eifamiliehuus für 350.- inkl im monet. inkl Garte, Sauna, Werchschtatt etc.
i de schwiz es huus oder e wonig "chaufe", recht tumm isches. immer verschuldet sii zum sichs chönne leischte, wele trottel macht so öpis?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: ich go einisch im jahr zum zahni id kontrolle und dh, ha aber no nie es loch gha ;)
zum doc gani nume wenn i es nöis bettgschpänli ha und ich wohne demnächscht imne eifamiliehuus für 350.- inkl im monet. inkl Garte, Sauna, Werchschtatt etc.
i de schwiz es huus oder e wonig "chaufe", recht tumm isches. immer verschuldet sii zum sichs chönne leischte, wele trottel macht so öpis?
denn tue mir bitte erchläre, wo du wohnsch und wie du für 350.-- inkl NK im monet imene EFH wohnsch...

ob itz choufe und verschuldet si blöd isch oder es läbe lang mieti zahle (und ig meine nid 350.--/monet füres MFH sondern 1500-2500 füre wohnig) lömer mau im rum stah. bir 1. variante hesch irgendwenn mau was eigets wo chasch dine chind (wenn de weli hesch) vermache und bim andere chasch ufes läbe zrügg luege, wo ungerem strich am läbesändi meh usgäh hesch und glich ghört dir (oder dine erbe) nix...

woni it dir einig bi isch, dass es blöd isch, sich z'verschulde, wenns nid drin liegt. also ÜBER d'verhäutnis was würd drin liege. e überrissni mieti zahle isch aber genau so blöd wenns nid drin liegt... aber o das isch e frag vo de prioritäte...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Abwartshuus im ne heim.ues natürlich au öpis mache defür. Ca 5h ide Wuche
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Abwartshuus im ne heim.ues natürlich au öpis mache defür. Ca 5h ide Wuche
da wird dir aber e höche lohn agrechnet für die 20 h im monet... (oder z'hus isch enoooorm billig) :vortex:
aber i mags dir gönne! :herzli:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich schaffe sit 5 Johr regelmässig für das Heim wo näbe dra schtot oni Bezahlig. Jetz wird mit das agrächnet. Kenne die Lüt guet det. S Huus ghört ide Stadt
Antworten