http://www.ign.com/wikis/the-legend-of- ... e-wild/Map" onclick="window.open(this.href);return false;
grösser als witcher3 und gtaV zäme

Moderatoren: Master(G), zeromeier
sidusson hat geschrieben: mit 10 härzli, ke chance mängisch gägene simple gägner, ei schlag, tod!
mou isch im fau soMaster(G) hat geschrieben:sidusson hat geschrieben: mit 10 härzli, ke chance mängisch gägene simple gägner, ei schlag, tod!![]()
hoffentlich keis nintendo-dark-souls....
Hoffentlich au wieder mit huufewiis NPCs wo total tschüss sind so wie die i de Märthalle vom Skyward Sword. Uf eim Screenshot han ich jedefalls so en Papageiemänsch mit ere Handorgle gseh. Scho mal sehr vielversprächendzwirrlibatz hat geschrieben:Destructoid (die beschte) hat geschrieben:Voice acting assists this emotional angle, and no, it's not overdone. There's still plenty of "hooos" and "haaahs," when speaking to NPCs -- that adorable gibberish talk is alive and well.
Sehr schön und isch de switch vo qoqa scho underwägs?Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha Morn scho frei =)
Ich hol ne Morn ab, ha es GA und reise gern.grappagott hat geschrieben:Sehr schön und isch de switch vo qoqa scho underwägs?Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha Morn scho frei =)
Du weisch scho was ich mit frei-frei meine?
also ich has verstandägrappagott hat geschrieben:Nid ganz, mit frei-frei mein ich d familiy isch weg...
en guete ponkt.mr.raw hat geschrieben:Ich wirds mir dorum gar nid zue tue, da ich überhaupt kei Zitt ha für so grossi Games.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste